مد و زیبایی

هتل سن پترزبورگ؛ اقامتگاهی پزطرفدار درمیان گردشگر های سراسر دنیا

هتل سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره شهر سن پترزبورگ روسیه است. این هتل موقعیت خوبی داشته و در میان گردشگر های سراسر دنیا هواداران زیادی دارد.

17 مهر 1402

با این روش خاص پوست خود را همواره مرطوب نگه دارید

خشکی پوست مسئله ای شایع مخصوصا در زمستان است که در بیشتر موارد سبب سوزش و خارش نواحی مختلف پوست گردد و فرد تصور کند بیماری پوستی به خصوصی گرفته است.

10 تیر 1402

10 نکته طلایی برای خرید مقرون به صرفه یک روتختی (ملحفه)

میانگین زمان مطالعه:3دقیقهبعد از خرید تخت اولین چیزی که احتیاج به خرید آن خواهید داشت، روتختی است. خرید یک ملحفهٔ زیبا و مناسب برای تختخواب از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید آن نباید تنها به رنگ و طرح آن توجه گردد. بلکه نکات مهم دیگری نیز وجود دارند...

21 بهمن 1401

پاپایای خوسفی به جام جهانی قطر می رسد

یکی از جوانان خلاق و کوشا خراسان جنوبی توانسته با کشت میوه های استوایی مرغوب در محیط گلخانه ، زمینه صادرات این محصول را به کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم کند و برای خود مشتری خارجی جذب کند.

3 آبان 1401

ابرغذاهای پاییزی؛ خوردنشان این روزها واجب است!

تحقیقات اخیر نشان داده است که سیب (و گلابی) حاوی چندین ترکیب فعال زیستی از جمله فلاونوئیدها، فیبر غذایی و آنتی اکسیدآن ها است که به صورت جداگانه، با کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

20 مهر 1401

خواص شگفت انگیز انجیر که نمی دانید ، انجیر را با گردو بخورید

انجیر به علت تاثیر مثبت بر سیستم گوارش معروفیت دارد، اما نباید فراموش کرد که این میوه یکی از برترین منابع مواد معدنی مانند کلسیم است. انجیر بعلاوه سرشار از آنتی اکسیدان های فراوان، فیبرها و ویتامین هاست.

22 مرداد 1401

دلیل و درمان خارش پوست سر و ریزش مو

خارش پوست سر، همراه با ریزش مو، می تواند به طور جدی ناراحت کننده باشد. دانستن اینکه چه چیزی باعث این مشکل می گردد در مدیریت شرایط و جلوگیری از آسیب های غیرقابل جبران در آینده لازم است.

19 تیر 1401

6 وعده غذایی خوشمزه با تخم مرغ برای کاهش وزن

تخم مرغ و انواع املت می توانند یک وعده غذایی بسیار سالم و مقوی باشند و پروتئین کافی به رژیم غذایی شما اضافه نمایند. مصرف تخم مرغ در صبحانه راه حل بسیار خوبی برای افزایش انرژی صبحگاهی و آماده شدن برای یک روز شاداب و پرانرژی خواهد بود.

27 خرداد 1401

توقیف خط تولید 2 کارخانه در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:در فرایند بازرسی کارشناسان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی معاونت غذا و دارو با مشاهده موارد غیر بهداشتی 2 خط تولید در استان متوقف شدند.

29 دی 1400

بی بی کرم یا سی سی کرم؛ کدامیک برای پوست شما بهتر است؟

بی بی کرم و سی سی کرم در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. اگر زیاد به مغازه هایی که لوازم آرایشی می فروشند سر می زنید، حتما بی بی کرم و سی سی کرم را دیده اید، ولی احتمالا تفاوت بین این دو کرم را نمی دانید. بی بی کرم و سی سی کرم محصولات چندکاره...

15 دی 1400

آشنایی با خواص روغن کلزا

روغن کلزا در مقایسه با روغنهای دیگر میزان چربی کمتری دارد در واقع در مقایسه با روغن زیتون تنها نصف میزان چربی اشباع شده را داراست.بعلاوه دارای خواصی برای سلامتی است.

27 آبان 1400

نقش تغذیه در هفت سال اول

تغذیه و تربیت در بچه ها زیر هفت سال (3) بچه ها و نوجوانان که در حال رشد هستند با دریافت غذاهای مناسب و کافی رشدشان تأمین می شود، سلامت پوست و مو و تمام اعضای بدن به نوع، مقدار مواد غذایی و ترکیب آن ها ارتباط دارد. هر جا که یک عامل موردنیاز به انسان نرسد،...

18 آبان 1400

گیاهخواری چیست؟

گیاهخواران گوشت، مرغ و ماهی نمی خورند. گیاهخواران مطلق، سایر فرآورده های حیوانی و فرآورده های تهیه شده از تخم مرغ، لبنیات، عسل، چرم، پشم، ابریشم، لوازم آرایشی و صابون های تهیه شده از تشعشعات حیوانی را استفاده نمی نمایند.

29 شهریور 1400

خاراندن این قسمت های بدن ممنوع است

تهران (پانا) - نیش حشرات، آفتاب سوختگی، شوره و ...، همه اینها مجبورتان می کنند موضع را بخارانید؛ اما گاهی واقعا لازم است در برابر میل به خاراندن مقاومت کنید.

18 شهریور 1400

طرز تهیه 5 نوع ماسک آرد نخودچی برای روشن سازی پوست

خبرنگاران | سرویس آرایش و زیبایی - به دنبال یک روش خانگی برای روشن کردن پوست و از بین بردن جوش های صورت خود هستید؟ آرد نخودچی از سالیان دور در هند و جنوب شرقی آسیا به عنوان لایه بردار و روشی برای روشن کردن پوست به کار می رفته است. در این مناطق عروس ها به طور...

24 خرداد 1400

مدل کمد اتاق خواب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و امروزی

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم انتخاب مدل کمد اتاق خواب تاثیر زیادی بروی زیبایی و صد البته مرتب و منظم ماندن فضای اتاق خواب خواهد گذاشت بخصوص اگر فضای کمی در اختیار دارید وجود یک کمد با فضای ذخیره سازی زیاد و ظاهری شیک، امری ضروری و لازم خواهد بود.

2 آذر 1399

نمی توان برای هر میکروارگانیسمی واکسن ساخت ، عرضه کیت های تشخیص سرطان پروستات به بازار تا 1400

معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که طرح جامعی برای ساخت واکسن ضدکرونا در این پژوهشکده وجود ندارد، گفت: ساخت واکسن برای پیشگیری از بیماری کرونا سخت است و تصور می گردد سال ها تا دستیابی به یک واکسن موثر و ایمن...

16 آبان 1399

با کبودی و سیاهی دور چشم خداحافظی کنید!

سیاهی و کبودی دور چشم معمولا در هر فردی دیده می گردد و این تیرگی سن شما را بیشتر نشان می دهد اما روش های بسیار موثری وجود دارد که به یاری آن ها می توانید برای همواره سیاهی اطراف چشم را از بین ببرید.

7 آبان 1399

ثروتمندترین خواننده زن دنیا ، ریحانا از مدونا پیشی گرفت

ریحانا با دارایی 600 میلیون دلاری با پیشی دریافت از مدونا ثروتمندترین خواننده زن دنیا شد.

2 آبان 1399

قلعه ارزروم از جاذبه های تاریخی و کهن ترکیه، عکس

این قلعه باستانی که نمای آن در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری گشته، دیرینه ای کهن و قدمتی 1500 ساله دارد و جزو اماکن گرانبهای تاریخی شهر زیبای ارزروم به حساب می آید. سبک معماری جذاب و نمای سنگی و خاص قلعه ارزروم موجب شده که بسیاری از خریداران بلیط هواپیما...

30 مهر 1399
تعداد: (35)