ثروتمندترین خواننده زن دنیا ، ریحانا از مدونا پیشی گرفت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ریحانا با دارایی 600 میلیون دلاری با پیشی دریافت از مدونا ثروتمندترین خواننده زن دنیا شد.

ثروتمندترین خواننده زن دنیا ، ریحانا از مدونا پیشی گرفت

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از یورونیوز، مدونا خواننده 62 ساله آمریکایی با دارایی 570 میلیون دلاری سال ها عنوان ثروتمندترین خواننده زن جهان را در اختیار داشت. در حال حاضر، سلین دیان، خواننده 52 ساله کانادایی و بی یانسه، خواننده 39 ساله آمریکایی نیز به ترتیب با 450 و 400 میلیون دلار سومین و چهارمین خواننده ثروتمند زن هستند.

ریحانا تا کنون 60 میلیون نسخه از آلبوم های موسیقی خود را فروخته و 215 میلیون نسخه دیجیتالی تک آهنگ های او نیز از سوی هواداران او خریداری شده است.

او در سال 1988 به جهان آمده و خوانندگی را از 15 سالگی شروع نموده است. عایدی او از محل فروش آهنگ هایش تا سال 2016 به حدود 22.3 میلیون دلار رسید. تور جهانی ریحانا با نام دایاموند (الماس) درآمدی 137 میلیون دلاری را نصیب او کرد.

رشد اخیر ثروت او متاثر از شراکت با برندهای معروف فراوری پوشاک همچون پوما و فراوری محصولات آرایشی و لباس تحت نام فِنتی بیوتی (Fenty Beauty) بوده است. او از سال 2017 فراوری محصولات خود را با عقد قرارداد شراکت با شرکت فرانسوی ال وی ام اچ (LVMH) ادامه داده است.

او با وجود آنکه یک خانه ویلایی 6.8 میلیون دلاری در لس آنجلس خریداری نموده ولی فعلا ساکن لندن است و در یک خانه 7 اتاق خوابه که اجاره هفتگی آن 20 هزار و 363 دلار است، زندگی می نماید. مخارج هفتگی او 38 هزار دلار برآورد شده است.

ریحانا در سال 2021 بنیاد خیریه کلارا لیونل را با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه بهداشت در میان بچه ها جهان تاسیس کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ثروتمندترین خواننده زن دنیا ، ریحانا از مدونا پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین خواننده زن دنیا ، ریحانا از مدونا پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید