مدل کمد اتاق خواب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و امروزی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم انتخاب مدل کمد اتاق خواب تاثیر زیادی بروی زیبایی و صد البته مرتب و منظم ماندن فضای اتاق خواب خواهد گذاشت بخصوص اگر فضای کمی در اختیار دارید وجود یک کمد با فضای ذخیره سازی زیاد و ظاهری شیک، امری ضروری و لازم خواهد بود.

مدل کمد اتاق خواب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و امروزی

یک اتاق خواب مناسب و آرامش بخش به همان اندازه که فضای دلپذیری برای استراحت ما فراهم می نماید، باید دارای فضای مناسب برای رفت و آمد و نگهداری وسایل ما نیز باشد. البته سبک و نوع خانه شما در دکوراسیون اتاق خواب هم تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال اگر در خانه قدیمی زندگی می کنید ممکن است اتاق خواب شما از مساحت کمی برخوردار باشد و با مشکل فضا روبرو باشید که در این شرایط استفاده از کمد مناسب برای ذخیره وسایل مورد نیازتان اهمیت بسیار زیادی پیدا می نماید. همچنین به دلیل داشتن فضای کمتر ممکن است در چیدمان دکوراسیون اتاق خود با مشکلاتی برخورد کنید.

یکی از بهترین راه چاره ها برای نگهداری وسایل در اتاق خواب استفاده کمد هایی مناسب با فرم و شکل اتاق می باشد. حتی کمدهایی با آینه و جاکفشی در داخل آنها، کار را برای شما بسیار راحت تر می نماید و فضای کمتری را در اتاق اشغال می نماید. برای مثال به جای اینکه گوشه اتاق خود را بدون استفاده رها کنید از فضای آن بهره بگیرید و کمدی سرتاسری برای آن انتخاب کنید. این کمدها مخصوص اتاق شما ساخته می شوند و ممکن است در فضای غیر از آنجا، جای نگیرند. استفاده از کمدهایی با درب کشویی برای اتاق های کوچکتر گزینه عاقلانه تری می باشد زیرا درب آنها به بیرون باز نمی گردد و مزاحمتی در فضای اتاق بوجود نمی آورند. اگر کمدهایی با در لولایی تهیه می کنید دقت کنید تا جای کافی به اندازه باز شدن در کمد بین کمد و تخت یا هر لوازم دیگری که جلوی آن واقع شده است وجود داشته باشد. (عکس و انواع طرح کابینت آشپزخانه mdf / دکوراسیون ام دی اف شیک)

منبع: اتاق

به "مدل کمد اتاق خواب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کمد اتاق خواب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید