هوش مصنوعی

با تمام تغییرات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 آشنا شوید

با وجود اینکه به غیر از افزایش زاویه دید دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ 5، این دوربین ها هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارند، اما در این میان سامسونگ بهبودهای نرم افزاری مختلفی را برای این دوربین ها عملی نموده است. سامسونگ مدتی قبل در یکی از انجمن های رسمی این...

30 مرداد 1402

تاثیر هوش مصنوعی در تبلیغات آنلاین

هوش مصنوعی در تبلیغات آنلاین نیز نقش مهمی بازی می نماید. از این فناوری برای تحلیل داده های کاربران و بر اساس آنها، پیشنهاد دقیق ترین تبلیغات به مشتریان استفاده می گردد.

19 اردیبهشت 1402

جانشین بنزما در رئال را بشناسید

نشریه مارکا اسپانیا اطلاع داد باشگاه رئال مادرید در پی جذب مهاجمی مناسب برای جانشینی کریم بنزما در خط حمله اش است. مهاجم شماره 9 و مشخص کننده که سنش بیش از 21 نباشد تا بتواند جانشین مناسبی برای بنزما باشد به وسیله هوش مصنوعی انتخاب شد.

6 اردیبهشت 1402

هوش مصنوعی معلم خصوصی بچه ها می گردد، بیل گیتس: چت بات های هوش مصنوعی می توانند به بچه ها خواندن و نوشتن یاد دهند

دیجیاتو؛ هوش مصنوعی به زودی می تواند معلم خصوصی بچه ها باشد و خواندن و نوشتن به آن ها یاد دهد. حداقل بیل گیتس چنین باوری دارد و معتقد است که چت بات های AI می توانند 18 ماه دیگر به بچه ها خواندن و نوشتن بیاموزند.

5 اردیبهشت 1402

اقدامات چین برای مدیریت خدمات هوش مصنوعی مولد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این رگولاتوری از شرکت ها می خواهد ارزیابی های امنیتی خود را قبل از ارائه پیشنهادات به عموم به مقامات این کشور ارائه نمایند.

22 فروردین 1402

گوگل، مایکروسافت و آمازون کارمندان کدام بخش های خود را اخراج نموده اند؟

گوگل آدینه این هفته گفت که میخواهد 12 هزار نیروی خود را اخراج کند. در کنار آن، شرکت های دیگری مانند مایکروسافت و آمازون نیز از تعدیل نیروی گسترده خود خبر داده اند. اکنون در گزارش جدیدی شرح داده شده است که غول های فناوری کارمندان کدام بخش های خود را اخراج...

5 بهمن 1401

چگونه هوش مصنوعی در 1 تریلیون دلاری شدن آمازون نقش داشت؟ ، پرونده ای برای یک موفقیت بزرگ

این روزها بسیاری از شرکت های مطرح جهان در پی استفاده از هوش مصنوعی برای پیشرفت هستند. اما چرا هوش مصنوعی تا این حد مهم است؟

13 دی 1401

تراشه های 7نانومتری در تسخیر 3 برند خواهند بود

به نظر می رسد شرکت هایی مثل اپل و کوالکام قرار است رکورددار فضای فراوری تراشه های 7نانومتری شوند.

8 دی 1401

فین تک چیست و چه کاربردی در صنعت مالی دارد؟

در این مقاله هر آنچه درباره فین تک ضروری است بدانید را توضیح خواهیم داد؛ از تعریف فین تک و نحوه عملکرد آن گرفته تا کاربردها و انواع آن به همراه مثال هایی از شرکت های فعال این حوزه در جهان.

5 دی 1401

روبات های پستچی وارد نروژ شدند ، تحویل روزانه 100 بسته پستی ، قابلیت تغییر محل تحویل کالا

نروژی ها از این پس نامه و مرسولات پستی خود را به وسیله روبات های پستچی تحویل می گیرند. این روبات ها با یاری هوش مصنوعی خود جای پستچی های معمولی را خواهند گرفت.

2 دی 1401

آذربایجان برای روبات سوفیا ویزای گردشگری صادر کرد ، گپ و گفت خودمانی الهام علی اف با نماینده هوش مصنوعی

روبات سوفیا که نزدیک ترین فیزیک، رفتار و هوش را به انسان دارد، پیروز شده ویزای گردشگری بگیرد. این نخستین بار در جهان است که یک روبات به چنین پیروزیتی دست پیدا می کند.

27 آذر 1401

نقش هوش مصنوعی در بهداشت و درمان سال 2019 پررنگ تر می گردد؟

هوش مصنوعی نقشی مهم در زندگی امروز انسان ها دارد و این نقش هر سال پررنگ تر می گردد. پیشرفت هوش مصنوعی می تواند در حوزه هایی مثل پزشکی، کشاورزی و صنایع مهمتر از سایر حوزه ها باشد.

26 آذر 1401

شکل چهره بچه هایی که در مریخ متولد می شوند!

هنگامی که کلمات کلیدی مانند بچه ها در مریخ و کودک متولد شده در فضا به آن داده شد، DALL·E چندین مفهوم مختلف را نشان داد.

12 آبان 1401

این ربات در آینده بیشتر کار های خانه شما را انجام خواهد داد!

دایسون در حال توسعه ربات هایی است که قادرند کار های منزل را انجام دهند. این شرکت میخواهد صد ها مهندس را طی پنج سال آینده برای طراحی این ربات ها استخدام کند. مدتها است که ربات ها در صنعت و برای انجام کار های پرخطر و کار هایی که احتیاج به دقت بیشتری نسبت به...

16 تیر 1401

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می گردد.

4 تیر 1401

ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت پایش فشار خون و نوار قلب معرفی گردید

هواوی ساعاتی قبل در کنار گوشی تاشوی P50 Pocket، از ساعت هوشمند واچ D هم رونمایی کرد. هواوی برای بدنه این ساعت از آلیاژ آلومینیوم مخصوصی استفاده نموده که دوام بدنه را افزایش می دهد. میزان نمایشگر این ساعت به 1.64 اینچ می رسد و تراکم پیکسلی آن هم 326 پیکسل در اینچ...

18 اردیبهشت 1401

گلکسی S21 فن ادیشن در برابر پیکسل 6؛ نبرد پرچم داران مالی

زمانی که سامسونگ در سال 2020 از گوشی هوشمند گلکسی S20 فن ادیشن با قیمت 699 دلار رونمایی کرد، فکر می کردیم که این گوشی یکی از برترین گوشی های هوشمند اندرویدی است که می توانیم در آن بازه قیمتی تهیه اش کنیم. با گذشت سریع زمان اکنون به سال 2022 رسیده ایم و نگاه ها...

3 اردیبهشت 1401

طراحی مفهومی عجیب این کامیون با نام Faraday Future: خودران و بسیار هوشمند!

کامیون Faraday Future که از طریق دنیل پوکورنی طراحی مفهومی شده، چشم اندازی از فردا است.

14 آبان 1400

آپدیت رایگان ری تریسینگ برای Doom Eternal معرفی گشت

بالاخره بازی Doom Eternal ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ) و همین طور قابلیت DLSS را از طریق به روزرسانی جدیدش دریافت خواهد کرد. این خبر از طریق انویدیا تأیید شده است.

16 مرداد 1400

گزارش سال 98 خبرنگاران؛ روایت یک سال صدرنشینی در بازار

امروز خبرنگاران گزارش سال 1398 را منتشر کرد و آمار و ارقام مربوط به رفتار کاربران، معاملات در دسته های مختلف، تاثیر خبرنگاران بر اقتصاد، کسب وکارها و محیط زیست و… ارائه شد. در ادامه به بعضی از مهم ترین این آمارها می پردازیم.

13 مهر 1399
تعداد: (24)