مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می گردد.

مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اسبیکو، شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (Iran Open RoboCup) به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ، با حضور بیش از 100 تیم از دانشگاه ها و مدارس داخل و خارج از کشور و 800 شرکت کننده طی روز های 14، 15 و 16 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

ربوکاپ یا جام جهانی رباتها، یک پروژه بین المللی برای ارتقای هوش مصنوعی، دانش رباتیک و مکاترونیک است. فدراسیون جهانی ربوکاپ در کوشش است تا با طرح مسئله ای استاندارد که دامنه گستره آن تمامی فناوری های موجود را به مشارکت و آزمون فرا می خواند، به پرورش تحقیقات هوش مصنوعی و ربات های هوشمند بپردازد.

شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 1401 در 9 لیگ از جمله لیگ های دانش آموزی، فوتبالیست، امدادگر، دموی دانش آموزی و کواسپیس و ربات های سرویس رسان در کار، ربات پرنده، خودروی خودران و دموی بزرگسال برگزار خواهد شد و بازدید از این مسابقات برای عموم افراد آزاد است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ربوکاپ آزاد ایران 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید