آپدیت رایگان ری تریسینگ برای Doom Eternal معرفی گشت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بالاخره بازی Doom Eternal ویژگی گرافیکی رهگیری پرتو (ری تریسینگ) و همین طور قابلیت DLSS را از طریق به روزرسانی جدیدش دریافت خواهد کرد. این خبر از طریق انویدیا تأیید شده است.

آپدیت رایگان ری تریسینگ برای Doom Eternal معرفی گشت

با اعلام این خبر گیم پلی نوی هم از این بازی به نمایش درآمده است که بازی را با قابلیت ری تریسینگ و در حالی که با رزولوشن 4K اجرا می شود، نشان می دهد. به وضوح می توان مشاهده کرد که این امر زیبایی بصری بازی را دوچندان کرده است. البته، در ابتدا قرار بود بازی Doom Eternal زودتر از این ها از قابلیت ری تریسینگ پشتیبانی کند اما نمایش نو بازی به ما نشان می دهد که نتیجه نهایی بسیار مطلوب بوده و ارزش صبر کردن را داشته است.

همان طور که انتظار می رود، قابلیت DLSS به صورت انحصاری در اختیار کارت های گرافیکی RTX شرکت انویدیا است. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی رزولوشن بازی را به شکلی بسیار مؤثر و قابل توجهی افزایش می دهد تا بازی با دستاورد گرافیکی بهتر و نرخ فریم بالاتر روی کامپیوترهای شخصی اجرا شود. این ویژگی یکی از تکنیک های فوق العاده اخیر انویدیا بوده است که در کارت های گرافیک RTX قابل استفاده است. تا به امروز DLSS توانسته بازخورد بسیار خوبی را از بازیکنان دریافت کند.

مارتی استراتون، کارگردان بازی، در بیانیه نوی که درباره این خبر منتشر شده است، می گوید: بازی Doom Eternal به گونه ای طراحی شده است تا بتواند بهترین گیم پلی یک شوتر اول شخص درگیر کننده را به همراه گرافیک و جلوه های بصری فوق العاده و همچنین عملکرد اجرایی بی نقص ارائه دهد.

او در ادامه صحبت های خود بیان می کند: با افزودن و در اختیار داشتن قابلیت گرافیکی ری تریسینگ و به کارگیری از آن در موتور بازی سازی idTech و همچنین بهره مندی از فناوری DLSS شرکت انویدیا، ما از ظرفیت های نوی از موتور بازی سازی خود استفاده خواهیم کرد و آن را به شیوه های مختلفی رو به جلو هدایت می کنیم. نمی توانیم بیش از این منتظر بمانیم تا طرفداران بتوانند با کارت های گرافیک GeForce RTX خود از تجربه این اثر لذت ببرند.

بازی Doom Eternal تنها اثری نیست که در این روزها از پشتیبانی DLSS بهره خواهد برد. انویدیا به تازگی اعلام کرده است که بازی های رد دد ریدمپشن 2 و رینبو سیکس سیج هم در آینده ای نزدیک از فناوری DLSS پشتیبانی خواهند کرد.

این اخبار در جریان رویداد کامپیوتکس 2021 اعلام شده است؛ جایی که انویدیا از سری نو کارت های RTX خود یعنی دو کارت گرافیکی 3080 Ti و 3070 Ti رونمایی کرد. کارت گرافیکی 3080 Ti که قرار است در رزولوشن 4K دو برابر سریع تر از GTX 1080 Ti باشد، با قیمت پایه 1119 دلار عرضه خواهد شد و کارت گرافیکی 3070 Ti که حدود 1.5 برابر سریع تر از RTX 2070 SUPER خواهد بود، با قیمت پایه 600 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه می توانید تریلر معرفی قابلیت Ray Tracing را برای Doom Eternal ببینید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت رایگان ری تریسینگ برای Doom Eternal معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت رایگان ری تریسینگ برای Doom Eternal معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید