سریال و پخش خانگی

عکس ، تمسخر رونالدو بعد از ناکامی در عربستان ، در پی یک مربی برای بازنشسته کردن کریس!

یک رسانه انگلیسی با انتقاد از عملکرد ابرستاره پرتغالی در عربستان خواهان بازنشستگی اش شد.

5 اردیبهشت 1402

ببینید ، سکانسی از بازی احساسی آتقی در سریال آینه عبرت

محمدجواد نظری گلپایگانی معروف به آتقی بازیگر و تهیه کننده در 72 سالگی از جهان رفت.

15 اسفند 1401

همه چیز درباره لپتاپ هیبریدی؛ دو محصول در یک دستگاه

برای طراحی و ساخت لپتاپ 2in1 که به لپتاپ هیبریدی هم معروف شده، از جدیدترین فناوری های حوزه سخت افزار استفاده می گردد. این لپتاپ که به نوعی ترکیبی از تبلت و لپتاپ های معمولی به شمار می رود، قابلیت و گزینه های سخت افزاری و نرم افزاری اضافه بر سازمانی را برای...

8 بهمن 1401

ترکیب احتمالی استقلال در جام حذفی ، تغییرات ساپینتو برای انتقام و بقا

صندلی ساپینتو در استقلال کاملا لرزان است؛ او امروز با بردن تراکتور می تواند هم انتقام هفته گذشته را بگیرد و هم به بقای خودش یاری کند.

4 بهمن 1401

وخامت اوضاع ستاره هالیوود پس از حادثه اخیر

یکی از دوستان جرمی رنر می گوید شرایط جسمانی این بازیگر بعد از حادثه اخیر اتفاق افتاده برای وی وخیم تر از چیزی است که پیش تر اعلام شده بود.

30 دی 1401

ننه آشوب سریال جیران بدون گریم چه شکلی است؟

در قسمت اخیر سریال جیران شخصیت ننه آشوب به وسیله برادر جیران کشته شد و نقش آفرینی بهناز نازی در قالب این شخصیت به انتها رسید. شاید برای بیشتر مخاطبان جای پرسش است که ننه آشوب واقعی کیست و چه شکلی است؟

2 آذر 1401

مهران رجبی نو تلویزیون هم کشف شد

در میان چهره ها و مجریان ورزشی تلویزیون که قرار است ویژه برنامه های جام جهانی را اجرا کنند، نام سه بازیگر نیز به چشم می خورد که اجرای یکی از بخش های برنامه به آن ها سپرده شده است.

30 آبان 1401

ببینید ، شعری که پارسا پیروزفر برای طناز طباطبایی در یاغی خواند

سکانسی از تازه ترین قسمت سریالیاغی با حضور پارسا پیروزفر و طنازطباطبایی پربازدید شد.

30 مرداد 1401

گل به خودی؛ روایت حسرت بچه هایی که در انتظار والدینشان هستند

تهران (پانا) - کارگردان فیلم گُل به خودی می گوید با فیلم های امیر نادری و مجید مجیدی عاشق سینما شده است و به همین علت علاقه داشته است در نخستین تجربه سینمایی اش ادای دینی به این گونه سینمایی داشته باشد.

20 خرداد 1401

بی همه چیز از شهاب حسینی به شدت ضربه خورد!

خبرنگاران: تهیه کننده بی همه چیز اعلام نمود کرونا و انصراف شهاب حسینی سه میلیارد تومان هزینه اضافه روی دست او گذاشته است.

12 اسفند 1400

10 دلیل اینکه ارن یگر خطرناک ترین شخصیت حمله به تایتان است

مدتی است که پخش نیمه پایانی انیمه حمله به تایتان شروع شده است و به زودی قرار است با این حماسه زیبا و تماشایی خداحافظی کنیم. خلق یک داستان مجذوب کننده و تماشایی که با تعلیق های پیاپی خود بتواند مخاطب را میخکوب کند، کار راحتی نیست، ولی این کاری است که حمله...

8 اسفند 1400

وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد

وس اندرسون فیلم جدیدش را بر اساس کتاب نوشته رولد دال و با حضور بندیکت کامبربچ به عنوان بازیگر نقش اصلی مقابل دوربین خواهد برد.

28 بهمن 1400

سفر، معجزه ای که جایگاهم را در جهان به من نشان داد

ترک وطن برای بعضی خوشایند و برای بعضی شبیه خفگی است. این مطلب تجربه ای از این دست را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. تجربه خانمی که وطنش را با شوق فراوان و با آرزوهای بزرگ ترک می نماید.

18 بهمن 1400

بازیگران جدید سریال گاندو 2 معرفی شدند، رونمایی از عکس های سریال نوروزی خبرنگاران

تصویربرداری سریال گاندو 2 به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی امینی که محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است، به نیمه رسید.

23 فروردین 1400

هیات نظارت بر انتخابات شوراها، استفاده از صندوق الکترونیک در تهران را بپذیرد

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه استفاده از صندوق رای الکترونیکی موجب افزایش سرعت شمارش رای می شود، گفت: خواهش ما این است که هیات نظارت انتخابات شوراها تهران بپذیرند که صندوق رای الکترونیکی در تهران استفاده شود.

16 فروردین 1400

آتیلا پسیانی مقابل دوربین سریال نوروزی شبکه دو رفت

ادامه تصویربرداری سریال نوروزی هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده در تهران در حال اجرا است.

5 اسفند 1399

سریال جذاب جزیره با تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو

کمپانی اپین وی از ساخت سریال جزیره خبر داده است. در این مجموعه تنها دیویسون و دی کاپریو به عنوان تهیه کننده اجرایی و جورج دی کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه کنندگان سریال تعیین شده اند.

27 بهمن 1399

دنیا با من برقص فیلمی که پشیمان تان نمی کند!

خبرنگاران: شاید این روز ها سخت ترین دوره زندگی ایرانی ها باشد. هم بحران بیماری و هم تشدید مسائل مالی خیلی هایمان را از دل و دماغ انداخته. خیلی ها بیکار یا دچار سختی های معیشتی شده اند. برای همین باید به فیلم های سینمایی که از اکران پرهیر می نمایند حق داد....

15 شهریور 1399

غول هایی که جعبه مقوایی می پوشند، اقلیتی تحت ستم در زیر زمین

خبرنگاران - گروه هنر: هر چند ابتدا تصور می شد بعید باشد که انیمیشن غول های جعبه ای در اسکار شانسی داشته باشد، اما هفته پیش با اعلام نامزدهای نهایی اسکار روشن شد این انیمیشن هنوز یک پای اسکار و از مدعیان آن است. در واقع اگر در مرحله اعلام نامزدهای اولیه...

3 تیر 1399

بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی

کیم کارداشیان مدل، بازیگر، کارآفرین و شخصیت مشهور دنیای رسانه و سرگرمی و خبرنگاران مجموعه واقع نمای چشم و هم چشمی با کارداشیان ها است.

5 خرداد 1399
تعداد: (23)