بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کیم کارداشیان مدل، بازیگر، کارآفرین و شخصیت مشهور دنیای رسانه و سرگرمی و خبرنگاران مجموعه واقع نمای چشم و هم چشمی با کارداشیان ها است.

بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی

خلاصه

کیم کارداشیان در 21 اکتبر سال 1980 در بورلیهیلز کالیفرنیا به دنیا آمد. او فرزند رابرت کارداشیان و کریس جنر است. کیم دوستصمیمی پاریس هیلتون است و مانند پاریس، زنی پرحاشیه و فعال است. کیم در سال 2006 باهمکاری خواهرهایش کورتنی و کلویی بوتیک خود را راه اندازی کرد.

عظیم شدن در بورلی هیلز

کیمبرلی نوئل کارداشیان یا کیم کارداشیان در 21 اکتبرسال 1980 در بورلی هیلز کالیفرنیا به دنیا آمد. کیم دومین فرزند یک خانواده 6 نفره است. او از دوره پیش دبستانی دوست صمیمی پاریس هیلتون بود و به لطف دوستی با او وعظیم شدن در بورلی هیلز با مسائل و مزایای بودن در هالیوود آشنا شد.

پدر کیم، رابرت کارداشیان بنیان گذار یک شرکت فیلمو موسیقی و وکیلی برجسته و صاحب نام بود. او در سال 2003 در اثر ابتلا به سرطانمری درگذشت. مادر کیم، کریس جنر صاحب یک بوتیک لباس بچه گانه و یک شخصیت تلویزیونیمشهور است. در سال 1976 یعنی دو سال پس از جدایی از رابرت، با بوروس جنر قهرمانالمپیک ازدواج کرد. این زوج صاحب سه فرزند به نام های کایلی و برادی و کندال جنرهستند.

کیم به دبیرستان دختران کاتولیک می رفت و هم زمان در شرکت پدرش مشغول به کار بود. پس از مرگ پدرش، شرکت به کیم و برادر وخواهرهایش رسید. کیم را می توان یک هنرپیشه و در عین حال مدل و استایلیست پیروز دانست.او در دنیای تجارت و کسب وکار نیز زنی پیروز است. کیم در سال 2006 به همراهخواهرانش بوتیکی با نام D-A-S-Hرا درکالیفرنیا راه اندازی نموده است.

وبلاگ اسبیکو برنامه های واقع نما

در اکتبر سال 2007 کیم در مجموعه تلویزیونی واقع نمای همراه با کارداشیان ها در کنار خواهران، برادر، مادر، خواهرانو پدر ناتنی اش به خوبی درخشید. تهیه کننده این مجموعه رایان سیکرست، مجری برنامه American Idolاست.

زندگی خصوصی و ازدواج کیم کارداشیان

به دنبال اجرای مجموعه های واقع نما، زندگیخصوصی و عشقی کارداشیان ها به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد. کیم 20 ساله بود که باتهیه کننده موسیقی، دیمون توماس ازدواج کرد اما این ازدواج بیش از چهار سال دوامنیاورد. بعد از جدایی از دیمون توماس، کیم وارد روابط پر سرو صدای دیگری شد و درنهایت در سال 2010 با بازیکن اسبق تیم بسکتبال، کریس هامفریز ازدواج کرد. ازدواج دومکیم عمر خیلی کوتاهی داشت و این زوج 72 روز پس از ازدواج از یکدیگر جدا شدند.

پس از این جدایی، کارداشیان در سال 2012 با خوانندهرپ مشهور کاین وست وارد رابطه جدی شد و در دسامبر همان سالاعلام نمود که قرار است او و کاین صاحب فرزندی شوند. در 15 ژوئن سال 2013 این زوجصاحب دختری به نام نورث شدند که او را نوری صدا می زنند.

در 12 اکتبر همان سال کیم و کاین اعلام نامزدیکردند و در می سال بعد با یکدیگر پیمان ازدواج بستند. در ادامه مجموعه های واقع نما، کیم اعلام نمود که میخواهد برای بار دوم مادر گردد و سپس این خبر را در می سال2015 به طور رسمی اعلام نمود.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی وبلاگ اسبیکو

منبع: setare.com

به "بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی کیم کارداشیان بازیگر آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید