وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، وس اندرسون فیلم جدیدش را بر اساس کتاب نوشته رولد دال و با حضور بندیکت کامبربچ به عنوان بازیگر نقش اصلی مقابل دوربین خواهد برد.

وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از ورایتی، وس اندرسون که سال جاری فیلم گزارش فرانسوی را رونمایی نموده، اخیرا قرارداد کارگردانی فیلم جدیدی را با کمپانی نتفلیکس امضا نموده که قرار است با اقتباس از کتاب زندگی شگفت انگیز هنری شوگر نوشته رولد دال ساخته گردد.

بندیکت کامبربچ به عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب شده و رالف فینس، دیو پاتل و بن کینگزلی دیگر ستاره های این فیلم هستند که قرار است فیلمبرداری آن از ماه جاری میلادی در لندن شروع گردد.

کتاب زندگی شگفت انگیز هنری شوگر مجموعه ای از هفت داستان کوتاه نوشته رولد دال نویسنده معروف انگلیسی برای نوجوانان است و قرار است بندیکت کامبربچ در نقش هنری شوگر در این اقتباس سینمایی بازی کند.

وس اندرسون پیش از این در سال 2009 نیز رمان آقای فاکس شگفت انگیز را بر اساس آثار رولد دال در قالب یک استاپ موشن ساخت که نامزد جایزه اسکار برترین انیمیشن شد و جورج کلونی، مریل استریپ، ویلم دفو و بیل مورای از جمله صداپیشگان مطرح آن بودند.

کامبربچ پیش از این هم سابقه بازی در نقش اصلی آثار ساخته شده با اقتباس ادبی را در کارنامه دارد که مهم ترین آن بازی در نقش شرلوک هولمز است که برای آن پیروز به دریافت جایزه اِمی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وس اندرسون یک اقتباس ادبی را به سینما می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید