k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست های تابستانی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، k125 ایران خودرو در حال گذراندن آزمایش نهایی سامانه کنترل پایداری است و چند نمونه تجاری از این خودرو به فراوری رسیده است. اولین شاسی بلند ایران خودرو که هنوز نام آن معین نیست، با چه معیناتی به دست خریداران می رسد؟

k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست های تابستانی

وبلاگ اسبیکو - مجتبی اسماعیلی: k125 ایران خودرو با نام فعلی ری را در حال گذراندن آزمایش نهایی سامانه کنترل پایداری (ESC) است.

بعلاوه چند نمونه صنعتی از این خودرو برای انجام تست های سخت تابستانی به فراوری رسید. البته این نمونه ها تنها برای آزمایشات فراوری شدند و به دست خریداران نمی رسند.

کراس اوور ری را روی پلت فرم تازه IKP1 ایران خودرو که پلت فرمی با فرمان پذیری و کیفیت سواری مناسب است، توسعه یافت. قوای محرکه این خودرو نیز EFP یا همان EF7 توربو پلاس است که با تغییراتی در نیمه بالایی موتور و اضافه شدن دو VVT برای سوپاپ هوا و دود، قادر به فراوری 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتون متر گشتاور است. گیربکس شش سرعته AT برند DAE نیز این قدرت را به چرخ های جلوی k125 ایران خودرو می رساند.

امکانات کراس اوور k125 ایران خودرو

کراس اوور ری را مجهز به امکاناتی مانند رادار نقطه کور، دوربین و سنسور دنده عقب، چراغ ولکام، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتو هلد، دسته دنده الکتریکی، گرم کن صندلی، سامانه ESC، کلاستر دیجیتال، شارژر وایر لس، و… است.

طراحی داخلی ریرا

به نظر می رسد کراس اوور ری را ایران خودرو با فهرست بلندی از امکانات و آپشن های روز در صدد تصاحب بخشی از بازار کراس اوورهای چینی درجه دو کشور است.

k125 ایران خودرو هر چند روی کاغذ تعیینات فنی قابل قبول و امکانات مناسبی دارد اما تنها در صورتی پیروز می گردد که با دقت و کیفیت فراوری گردد.

زمان ورود k125 ایران خودرو به بازار هنوز تعیین نیست اما بر اساس بعضی برآورد ها، این خودرو در زمستان وارد بازار می گردد. گفتنی است که هنوز نام اصلی این خودرو در زمان ورود به بازار هم تعیین نیست.

پیشرانه ME16 سایپا را بشناسید

زمان اعلام نتایج مرحله دوم فروش خودرو تعیین شد

سیستم کنترل پایداری ESP اجباری شد / خودروسازان اجرا نمی نمایند!

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

شروع تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و آنالیز شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!

چرا پلیس نمی تواند جلوی شماره گذاری خودروهای نا ایمن را بگیرد؟

منبع: بیت ران

به "k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "k125 ایران خودرو در حال گذراندن تست های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید