هاوال H6 پلاگین هیبریدی با قیمت 23 هزار دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ اسبیکو، گروه خودروساز چینی هاوال اخیرا از کراس اوور تازه خود با نام هاوال H6 پلاگین هیبریدی برای عرضه در بازارهای صادراتی نظیر تایلند رونمایی نموده است. انتظار می رود که این خودروی تازه اواسط ماه نوامبر به مشتریان بازار این کشور تحویل داده گردد.

هاوال H6 پلاگین هیبریدی با قیمت 23 هزار دلار معرفی گردید

هاوال H6 پلاگین هیبریدی 28 سپتامبر برای فروش در بازار چین عرضه شد. از آن موقع تا به امروز، این اولین باری است که این کراس اوور برقی برای فروش در بازار خارج از چین عرضه می گردد. این خودروی کامپکت برقی قرار است با قیمتی بین 22 تا 24 هزار دلار به فروش برسد. باید اشاره کنیم که برند هاوال به عنوان زیرمجموعه گریت وال موتور چین، که یکی از بزرگ ترین فراورینماینده شاسی بلند در این کشور است، در حوزه فراوری خودرو فعالیت می نماید و بعلاوه به علت فراوری محصولات باکیفیت، محبوبیت بسیار خوبی در بازار خارج از چین دارد.

هاوال H6 پلاگین هیبریدی، اولین خودروی پلاگین هیبریدی شرکت گریت وال موتور چین است که روانه بازار تایلند خواهد شد. علاوه بر این خودرو، گفته می گردد که قرار است خودروهایی نظیر هاوال H6 HEV، هاوال جولیون HEV، اورا کت و اورا کت GT به بازارهایی که شرکت هاوال در آن فعالیت می نماید، صادر گردد. نکته جالبی که در مراسم رونمایی از این خودرو در تایلند رخ داد این بود که در عرض کمتر از حدود 40 دقیقه، آمار و ارقام سفارش برای خرید این کراس اوور پلاگین هیبریدی چینی از 1000 دستگاه بالاتر رفت.

خودروی نو هاوال بر مبنای پلتفرم شرکت گریت وال یعنی L.E.M.O.N فراوری شده است. گریت وال موتور چین ادعا نموده که L.E.M.O.N یک پلتفرم بسیار هوشمند است که پیروز به کسب پنج ستاره ایمنی در تست های ایمنی NCAP بوده و با بالاترین الزامات مربوط به رتبه بندی های مختلف، کاملا مطابقت دارد. شایان ذکر است که تست های NCAP چین با اروپا تفاوت های بسیار زیادی دارد و چند سطح پایین تر از آن است.

طبق اعلام این گروه خودروساز طول، عرض و ارتفاع هاوال H6 پلاگین هیبریدی به ترتیب 4683، 1886 و 1730 میلی متر است و بین دو محور آن نیز 2738 میلی متر فاصله وجود دارد که با این تفاسیر در رده شاسی بلندهای سایز میانه دسته بندی می گردد. جلو پنجره این کراس اوور نو طراحی مشبک داشته و لوگوی HAVAL در میان آن با پس زمینه آبی رنگ که نشان پیشرانه هیبریدی این خودرو است به چشم می خورد. بعلاوه روی درب صندوق عقب هاوال H6 پلاگین هیبریدی لوگوی PHEV نصب شده که به پلاگین هیبریدی بودن این خودرو اشاره دارد. بخش انتهایی این خودرو نیز از چراغی با طراحی نواری شکل بهره می برد.

درون کابین این کراس اوور نو گریت وال موتور چین امکانات بسیار خوبی به مشتریان ارائه می گردد. علاقه مندان می توانند به دلخواه خود مدل راست فرمان و یا چپ فرمان این خودرو را سفارش دهند. نمایشگر 10.25 اینچی به عنوان کلاستر پشت آمپر و سیستم اطلاعات تفریح 12.3 اینچی روی داشبورد این خودرو تعبیه شده است. غربیلک سه شاخه فرمان هاوال H6 پلاگین هیبریدی با روکش چرمی پوشیده شده و روی آن کلیدهای کنترلی متعددی به چشم می خورد. بعلاوه در این کراس اوور نو از شیفتر دنده دایره ای بر روی کنسول مرکزی استفاده شده است.

قلب تپنده هاوال H6 پلاگین هیبریدی، پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و یک موتور برقی بوده که در مجموع می توانند 321 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور فراوری نمایند که آمار و ارقامی فوق العاده برای این کراس اوور برقی به شمار می رود. این خودرو در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی تنها 2.82 لیتر بنزین مصرف می نماید. هاوال H6 دو مد رانندگی به مشتریان در حالت تمام برقی ارائه می دهد که می تواند 55 یا 110 کیلومتر را بدون استفاده از پیشرانه بنزینی خود طی کند.

منبع: CNC

منبع: دیجیکالا مگ

به "هاوال H6 پلاگین هیبریدی با قیمت 23 هزار دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاوال H6 پلاگین هیبریدی با قیمت 23 هزار دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید