مجذوب کننده ترین و کم خرج ترین هتل ها و مکان های اقامتی جهان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در دنیا برای هر توریست و توریستی هتل و مکان اقامتی مناسب با پول او وجود دارد. بعضی از این هتل ها آنقدر لوکس هستند که اصلا احتیاج به معرفی ندارند و بعضی دیگر از مقرون به صرفه ترین هتل های دنیا به جای لوکس بودن، از مجذوب کنندهیت های زیادی برخوردار می باشند که در کنار هزینه های کمتر خود تقریبا یک سوپرایز برای هر توریست و دنیاگردی می تواند باشد! پس اگر شما نیز همانند خیلی دیگر از کسانی که در این دنیا به گشت و گذار می پردازند، علاقه مند به اقامت در یکی از هتل های مجذوب کننده دنیا اما کم خرج شده اید؛ در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا طبق نتایجی که از نظر سنجی سایت بازفید حاصل شده است، 19 مورد از هتل های خاص دنیا را به شما عزیزان بسته به قیمت اقامت یک و یا دوشب از آن را معرفی نماییم.

مجذوب کننده ترین و کم خرج ترین هتل ها و مکان های اقامتی جهان

1) مکان اقامتی Flipflop - چین

قبل هر چیزی باید بگوییم که کرایه هر شب ماندن در این مکان اقامتی بطور میانه 25 هزار تومان برای شما هزینه دارد. Flipflop چین در یک منطقه مهم از نظر تاریخی و جغرافیایی قرار گرفته و از هتل های مجذوب نماینده جهان است. این مکان اقامتی از نظر تاریخی فراز و فرودهای فراوانی دارد و از نظر جغرافیایی نیز به علت نزدیکی زیاد به مراکز مهم خدماتی و مالی و دسترسی آسان به بازارهای مرکزی، از جمله مکان های مهم کشور چین تلقی می گردد! این مکان اقامتی از سالن بسیار بزرگی به عنوان لابی که در آن چند میز بیلیارد، فوتبال دستی و دیگر تفریحات ممکنه واقع شده است تشکیل می گردد و با برگزاری مسابقات پیوسته کیک پزی نیز هم سبب جلب توجه دیگر گردشگران می گردد و هم سبب ایجاد یک شور و نشاط خاص در کل مجموعه که در آخر نیز به نفر برنده یک نوشیدنی رایگان و تمام کیک های پخته شده را نیز بین همه مسافران و گردشگران این مکان تقسیم می نمایند.

2) مکان اقامتی Under The Coconut Tree - ویتنام

Under The Coconut Tree یک مکان اقامتی ایده آل و از ارزان ترین هتل های جهان در کشور ویتنام است چرا که در کنار محیط ساحلی خود با طبخ غذاهای فوق العاده خوش مزه خانگی و بعلاوه آتش بازی شبانه می تواند یک شب فراموش نشدنی را برای شما ایجاد کند؛ قیمت اقامت یک شب در این مکان 30 هزار تومان می باشد و می توان هم در خوابگاه های آن اسکان داشت و هم در فضاهای کمی امروزی تر آن؛ کلبه های ساحلی که معمولا مورد استفاده علاقه مندان به ییلاق واقع می شوند در کنار گشت و گذار با دوچرخه در بین منطقه ها کناری و تماشا غروب آفتاب و کلی مجذوب نمایندهیت های بصری دیگر سبب می شوند تا شما خیلی سخت از این مکان اقامتی در کشور ویتنام دل بکنید و از آن در ذهنتان تنها خاطرات خوشی را داشته باشید!

3) مکان اقامتی Casa Tranquilo - کاستاریکا

اگر روزی تمایل به خوردن نان های موزی محلی پیدا نموده اید، حتما سری به اقامتگاه Casa Tranquilo از هتل های خاص جهان در کشور کاستاریکا بزنید! این محل اقامتی در نزدیکی روستای Santa Elena واقع شده است و می توان فارغ از اقامتی که بطور میانه در حدود 34 هزار تومان برای یک شب اقامت شما هزینه در بر خواهد داشت، از جنگل زیبای خفاش ها و بعلاوه باغ گلی که در حوالی آن واقع شده است بهره ها برد و در کل در یکی از ارزان ترین هتل های جهان؛ روزگاران خوبی را سپری کرد و بسیار بسیار نیز لذت برد.

4) مکان اقامتی کاسا اِلمنتو (Casa Eelemento) - کلمبیا

کلمبیا یک کشور دوست داشتنی با طبیعت وحشی منحصر به فرد است و مکان اقامتی کاسا المنتو نیز درست در این همین طبیعت بکر و دست نخورده واقع شده و از هتل های مجذوب نماینده جهان است. کرایه اتاق برای یک شب در این مکان اقامتی مجذوب نماینده و کم خرج اما بسیر خوش منظره، چیزی در حدود 40 هزار تومان می باشد که از این حیث باید گفت کاملا مناسب برای گردشگران که در پی ارزان ترین هتل های جهان می گردند، قلمداد می گردد! اقامتگاه کاسا المنتو کلمبیا در میان یک طبیعت جنگلی ناب قرار گرفته است و دارای تورهای روزانه متعددی برای گشت و گذار در محیط پیرامون خود است. گفتنی است این مکان اقامتی در حال حاضر فارغ از مجذوب نمایندهیت های بصری خود یکی از جدیدترین اقامتگاه های کشور کلمبیا نیز به شمار میرود.

5) هتل کانتینر (Container) - مالزی

کانتینر یک هتل مدرن از هتل های خاص جهان و مطابق با ساختار ارزشمند زیست محیطی است! عمده بخش های این هتل را ظروف و اجسام بازیافتی تشکیل می دهند و اگر بخواهیم خیلی دقیق از آن صحبت کنیم باید بگوییم این هتل اقامتی درست به معنای یک عبارت ژاپنی Kyosho Jutaku می باشد که یعنی: زندگی به نوع ردپای کوچک! معماری هتل کانتینر از دسته معماری های سبز و هتل های مجذوب نماینده جهان بشمار می رود و قیمت اجاره کردن اتاق در آن نیز نقریبا به ازای هر شب، 40 هزار تومان می باشد. این هتل مجذوب نماینده در کنار هزینه های جانبی کم خود، در مرکز کشور مالزی یعنی کوالالامپور قرار گرفته است و برای تسهیل در جا به جایی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خود نیز به آنان دوچرخه کرایه می دهد تا تمام مسافت های مورد نظرشان اعم از رفتن به بازار و قسمت های مرکزی شهر به سرعت صورت پذیرد؛ ناگفته نماند که خود این هتل در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است.

6) مکان اقامتی Buccaneers Backpacker - آفریقای جنوبی

هتل Buccaneers Backpacker در Chinsta از هتل های خاص جهان در آفریقای جنوبی واقع شده است و می توان گفت با اختلاف، خوش منظره ترین و مجذوب نماینده ترین مکان اقامتی ساحلی در این کشور محسوب می گردد. Chinsta به خودی خود دارای یک محوطه 7 کیلومتری ساحلی است که در آن می توان به انواع و اقسام تفریحات ساحلی و آبی گوناگون پرداخت از جمله موج سواری، اسب سواری، کایتینگ و دیگر تفریحات این چنینی؛ در این مکان اقامتی ساحلی برای کسانی که با آشنایان و خانواده خود سفر نموده باشند، یک کلبه با تجهیزات کامل و برای گردشگرانی هم که تنها سفر نموده اند و به این نقطه چشم نواز و دوست داشتنی ساحلی رسیده اند، یک اتاق کوچک فقط برای خواب آن هم با امکاناتی نه چندان گسترده قرار داده می گردد. گفتنی است قیمت سوئیت ها و اتاق های چند تخته خوابه در این هتل قدری زیاد است اما شما می توانید تنها برای گرفتن یک تخت برای استراحت و برطرف خستگی خود در یک اتاق 8 تخته خوابه تنها شبی 50 هزار تومان هزینه متحمل شوید!

7) مکان اقامتی Baby Bush - زانزیبار (ساحل شرق آفریقا)

بله همانطور که از عنوان این قسمت نیز متوجه شده اید، این مکان اقامتی در قسمت شرقی ساحل آفریقا واقع شده است و در کنار هزینه اندک خود برای یک شب اقامت که در حدود 60 هزار تومان می باشد، از منظره بسیار شگرفی برخوردار است. ساحلی تمیز با شن های سفید و پر زرق و برق که در کنار تفریحات آبی همانند غواصی و شنا کردن و تماشا جهانی زیر آب با ماهی های رنگین و دلفین های بامزه از یک مجذوب نمایندهیت خاصی برخوردار و از هتل های خاص جهان است. ضمناً فراموش نکنید که در این مکان اقامتی می توان از غذاهای دریایی لذیذ نیز استفاده کرد و یک سفر دوست داشتنی را تجربه کرد.

8) مکان اقامتی Onomichi Anago No Nedoko - ژاپن

در شهر اومنیچی ژاپن یکی از ارزان ترین هتل های جهان وجود دارد که شباهت زیادی به یک مار ماهی دارد و سبک و سیاق معماری آن نیز همانند یک مدرسه دبستانی می باشد. کرایه کردن اتاق برای گذراندن یک شب اقامت در آن 70 هزار تومان است و وجود یک باغ نسبتا وسیع در حوالی آن نیز یک امتیاز برای ان محسوب می گردد! این مکان اقامت ژاپنی دارای کافی شاپ و آشپزخانه مشترک نیز است و چیزی که این اقامتگاه را مجذوب نماینده می نماید، مشترک بودن این فضاها و دیدار با سایر مسافران و گردشگران می باشد. ضمناً فراموش نکنید که با انتخاب این مکان قادر خواهید شد ظرف مدت زمان کوتاهی به بازدید از عبادتگاه ها و معابد نزدیک نیز بپردازید. بعلاوه ذکر این نکته نیز ضروری است که سرو انواع قهوه و چای در این مهمانخانه ژاپنی کاملا رایگان و مجانی می باشد!

9) مکان اقامتی Makuto - اسپانیا

Makuto یکی از هتل های مجذوب نماینده جهان برای گیاه خواران می باشد که در شهر گراندا اسپانیا واقع شده است. در این مکان انواع غذاهای گیاهی و دریایی به عموم گردشگران عرضه می گردد که می توان ان ها را در اتاقک های درختی و یا رنگی رنگی موجود در این مهمانخانه پیدا نمود. توجه داشته باشید قیمت یک شب اقامت برای شما در مهمانخانه Makuto در حدود 73 هزار تومان می باشد که در مقابل این پرداخت هزینه نیز می توانید از تورهای روزانه ای که به مقاصد گردشگری تاریخی و فرهنگی شهر گرانادا منتهی می شوند، استفاده نمایید.

10) مکان اقامتی Albatross Backpacker - نیوزلند

هتل Albatross Backpacker از هتل های مجذوب نماینده جهان در نیوزلند از ابتکار جالبی برای افزایش اندازه رضایت در بین مهمانان خود بهره گیری نموده و آن هم استفاده از ابزارآلات و سازهای موسیقی گوناگون برای سرگرم شدن آن ها می باشد. در واقع مسافران و گردشگرانی که این هتل را به عنوان مقصد اقامتی خود انتخاب می نمایند باید بدانند که یا در طول سفرشان محو تماشای محیط طبیعی بکر نیوزلند می شوند و یا مشغول ساز و آواز و دیگر کارهای هنری این چنینی؛ یک شب اقامت در این هتل نیوزلندی در حدود 73 هزار تومان هزینه در بر دارد و شما می توانید از خود مسئولین هتل، دوچرخه هایی را نیز کرایه کنید تا عبور و مرورتان در داخل شهر آسان گردد!

11) مکان اقامتی Ipanema beach - برزیل

اقامتگاه Ipanema beach یکی دیگر از ارزان ترین هتل های جهان است که برای سپری کردن شب و اقامت خیلی از شما پولی دریافت نمی نماید! این اقامتگاه در یک محله قدیمی ولی بسیار زیبا از شهر ریو قرار گرفته است و اگر بخواهیم در خصوص زیبایی ای آن صحبت کنیم باید بگوییم در کنار شرایط ساحلی و انجام تفریحات آبی متعدد در آن می توان به سراغ خانه های ساحلی نیز رفت و از تماشای ان ها کلی کیف کرد؛ فراموش نکنید این اقامتگاه ارزان قیمت در بلندترین نقطه شهر ریو واقع شده است و هزینه یک شب اجاره کردن اتاق در آن نیز در حدود 80 هزار تومان به پول ما می گردد.

12) مکان اقامتی Pint Montara - آمریکا

اگر روزی به استان کالیفرنیای آمریکا سفر کردید اصلا لزومی ندارد به سراغ هتل های لوکس و مجلل ان هم با قیمت های نجومی بروید چرا که برای اقامت خود و همسفرانتان می توانید از اقامتگاه Pint Montara از هتل های مجذوب نماینده جهان نیز استفاده نمایید و اصلا هم از بودنِ در آن، پشیمان نشوید. اقامتگاه Pint Montara تقریبا یم مکان هنری و شاعرانه است که در دل طبیعتی پاک و دست نخوره بنا شده است. این مکان در 1875 یک پایگاه هواشناسی و اطلاع رسانی از شرایط جوی هوا بوده است و اصلا به همین منظور نیز از شکل و شمایل کنونی خود برخوردار شده است اما رفته رفته تغییر کاربری آن سبب شد تا در نهایت در سال 1980 میلادی آن را به یک مهمانخانه زیبا با کلی امکانات متنوع که حتی در برخی از هتل ها نیز به چشم نمی خورد، تبدیل نمایند و از آن سال تا به امروز نیز مورد استفاده در صنعت هتل داری و اقامتی قرار بگیرد! در این اقامتگاه شما عزیزان می توانید به فعالیت های زیادی از جمله: اسب سواری، موج سواری، دوچرخه سواری، قایق سواری، تورهای پیاده روی، بازی های آبی و دیگر تفریحات ساحلی بپردازید و کلی از اقامت داشتن در آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که تنها مبلغ 100 هزار تومن نرخ اجاره هر اتاق از این مهمانسرای مجذوب نماینده از دلایلی است که سبب می گردد آن را به عنوان یکی از ارزان ترین مکان های اقامتی جهان به حساب آوریم آن هم با این همه امکانات رفاهی و تفریحی؛

13) هتل Home Lisbon - پرتغال

هوم لیسبون از هتل های خاص جهان چندین و چند شعبه در کل کشور پرتغال دارد که این شعبه نخستین و به طبع قدیمی ترین آن می باشد. این هتل در حال حاضر از درجه یک ترین هتل های پرتغال و از هتل های مجذوب نماینده جهان محسوب می گردد و به علت وجود امکاناتی گسترده در کنار هزینه های کم، یکی از ارزان ترین مکان های اقامتی در جهان نیز بشمار می رود؛ قیمتی که برای یک شب اقامت باید در این هتل پرداخت کرد چیزی در حدود 100 هزار تومان می باشد که در کنار وجود مادر هتل که پیرزنی است خوش سیرت و زیبارو می توان کلی غذاهای لذیذ و خوشمزه در این هتل میل کرد.

14) مکان اقامتی شاهنشاهی St Briavels - انگلستان

مکان پادشاهی، قلعه و یا دژ حکومتی St Briavels یکی از مخصوص ترین مکان های اقامتی و از هتل های خاص جهان است که شاید تنها یک شب ماندن در ان برای خیلی از گردشگران مجذوب نماینده و غیر قابل وصف باشد! این مکان از قدمتی زیاد (800 ساله) برخوردار است و به علت وجود منظره ها طبیعی فراوان همانند باغ ها و حیاط های بزرگ و سرسبز به راحتی می توان در مساحت کلی آن به گشت و گذار پرداخت و همانند کسی که با کوهی از مسائل روبرو شده است و قصد رهایی از آن ها را دارد، فقط و فقط به فکر لذت بردن لااقل برای دقایقی باشید. ناگفته نماند که طبق اسناد و مدارک تاریخی، این قلعه در قرن 13 بیشتر از سوی پادشاه JOHN به منظور یک شکارگاه بکر و طبیعی مورد استفاده قرار می گرفته است و اکنون به علت نکات شاخص مجذوب نماینده خود و بعلاوه کم خرج بودن اقامت شبانه در آن که چیزی است در حدود 105 هزار تومان، مناسب برای تمام گردشگران با هر سن و سلیقه ای می باشد.

15) مکان اقامتی Firehouse - آمریکا

Firehouse یک مکان اقامتی دوست داشتنی در قسمت فوقانی ایستگاه آتش نشانی شهر تگزاس آمریکا بنا شده است و از نظر وجود آیتم های تفریحی همانند نوشیدنی و موزیک هایی که به صورت زنده پخش می شوند، بسیار بسیار مورد توجه عموم مردم این شهر قرار گرفته است و باید برای یک شب اقامت در آن نیز چیزی در حدود 120 هزار تومان را کنار بگذارید!

16) هتل کِگس (Kex) - ایسلند

نهادن نام کگس بر روی این هتل به علت این می باشد که این مکان اقامتی در محوطه یک کارخانه بیسکویت سازی بنا شده است و در زبان ایسلندی نیز به بیسکوئت، کِگس می گویند؛ فاصله این هتل تا کلاب ها و بارهای موجود شهر چیز به خصوصی نیست ولی شما هم با اقامت در آن اصلا نیازی به خارج شدن از آن برای انجام تفریحات گوناگون همانند گذراندن وقت در سالن های ماساژ، بدنسازی، پایکوبی و غیره را ندارید و تنها کافی است به وسیله اینترنت پر سرعتی که برای آن در نظر گرفته شده است، دقایق خود را سپری کنید. توجه داشته باشید که هزینه یک شب اقامت در هتل کگس 125 هزار تومان می باشد که واقعا به نسبت امکاناتی که در این هتل به چشم می خورد، ارزان تلقی می گردد.

17) مکان اقامتی Surf Bidard - فرانسه

در شهر بیزارد کشور فرانسه، یک مکان اقامتی مناسب برای موج سواری و دیگر تفریحات این چنینی وجود دارد که نام آن، Surf Bidard می باشد. این اقامتگاه درست در روستای معروف باسک واقع شده است و از نظر زمان تنها 1 دقیقه طول می کشد تا به ساحل محلی دست پیدا نمود. این مکان بیشتر به سبب اینکه در روستای باسک واقع شده است از میهمانان و مراجعه نمایندگان زیادی برخوردار است چرا که این روستا از مکان های تاریخی، رستوران های چشم نواز و بعلاوه کلی جاذبه گردشگری مناسب بهره می برد. گفتنی است قیمت یک شب ماندن در این اقامتگاه فرانسوی به همراه تخته موج سواری و بعلاوه صبحانه و تخته خواب در حدود 135 هزار تومان می باشد.

18) مکان اقامتی Uppelink - بلژیک

هیچ چیز نوستالژی تر از این نیست که حتی برای سپری کردن یک شب نیز در قدیمی ترین ساختمان یک کشور اقامت داشته باشید و سفری با ماندگاری بالا را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید! Uppelink اگر نگوییم قدیمی ترین اما یکی از قدیمی ترین ساختمان های حال حاضر شهر بسیار زیبای Ghent در کشور بلژیک است و اتاق های آن نه برای یک شب بلکه حداقل برای دو شب با قیمتی در حدود 165 هزار تومان در اختیار شما قرار می گیرد. توجه داشته باشید این مکان اقامتی هم برای افراد مجرد و هم برای کسانی که با خانواده خود سفر می نمایند، مناسب است و می توان در تمام مدتی که در آن اسکان یافته اید از تورهای روزانه پیاده روی نیز بهره ببرید و حسابی خوش بگذرانید.

19) هتل ژنراتور (Generator) - ایرلند

ژنراتور از هتل های خاص جهان یک مجموعه زنجیره ای از هتل های لوکس و اقامتی در اروپا است که قیمت اجاره هر کدام از اتاق های آن فرق دارد اما کم خرج ترین آن ها و شاید مجذوب نماینده ترین آن ها نیز در کشور ایرلند قرار گرفته باشد. در شعبه ایرلند هتل ژنراتور برنامه های مختلف و متنوعی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است که انجام بازی های متفات و پخش موزیک زنده و بعلاوه دیگر تفریحات از جمله برنامه های جانبی این هتل می باشد. فراموش نکنید در مقابل این همه امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این هتل تنها باید یک اتاق را به مدت 2 شب رزرو و یا اجاره نمایید که هزینه این مدت تقریبا 375 هزار تومان می گردد.

منبع: همگردی

به "مجذوب کننده ترین و کم خرج ترین هتل ها و مکان های اقامتی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین و کم خرج ترین هتل ها و مکان های اقامتی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید