کاردانو بیشترین تعداد پروژه های رمزگذاری شده

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در دنیای مدرن کمتر کسی با رمزارزها، توسعه آنها و فراز و نشیب قیمتشان آشنا نیست. برای سرمایه گذاری در این بازار ضروری است اطلاعات به روز و جامعی داشت تا تغییر و تحول ارزهای دیجیتال را شناسایی و در پی آن اقدامات لازم را انجام داد.

کاردانو بیشترین تعداد پروژه های رمزگذاری شده

در میان شبکه های اصلی Blockchain هنوز تیم های توسعه زیادی در حال ساخت و توسعه زیست بوم خود هستند. رقابت بسیار نزدیکی در بین رمزارزها از سوی گیت هاب گزارش شده که در این مطلب اشاره ای به آن خواهیم داشت و در ادامه شما را با نحوه خرید اتریوم آشنا می کنیم.

رقیب اتریوم پیشرو در توسعه

تجزیه و تحلیل هایی که به یاری پلتفرم هوشمند بلاک­چین انجام می گردد، قابل استناد است و می توان از آنها بهره لازم را برد. Santiment که یکی از برترین شرکت های تحلیل رمزارزها است در حساب توییتری ProofofGitHub آماری را برای اطلاع علاقه مندان به این بازار منتشر کرد.

طبق آمار رده بندی فعالیت توسعه ای روزانه در GitHub معین شد که کاردانو (ADA) با بیشترین اندازه ارسال و ثبت در گیت هاب و بالاترین تعداد پروژه های رمزنگاری شده در صدر نهاده شده است. تیم توسعه ADA اذعان داشت که با برطرف مسائل مرتبط با کد P2P، بسته های شبکه ای آپدیت خود را نشر داده است.

جالب است بدانید که قیمت کاردانو نسبت به ابتدای سال 2023 حدود 46 درصد افزایش پیدا نموده است. در این رده بندی پس از کاردانو به ترتیب اینترنت کامپیوتر، چین لینک، پولکادات و اتریوم در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

کاربران ایرانی در این بازار باید گوش به زنگ باشند و از اخبار مهمی که منتشر می شوند نهایت استفاده را داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا شما را با Ethereum (ETH) بیشتر آشنا کنیم.

اتریوم در گیت هاب

یکی از پرطرفدارترین رمزارزهای بازار سرمایه Ethereum بوده که در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب نموده است. در سال های گذشته این ارز همیشه در پیشنهادهای افراد متخصص برای سرمایه گذاری بلندمدت قرار می گرفت و این روزها نیز با توجه به آمارهای مختلف می توان در آن با ریسک کمتری سرمایه گذاری کرد.

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم شرکت سانتیمنت در هفته اخیر ارزهایی را که فعالیت توسعه روزانه بالایی در گیت هاب داشتند را معرفی کرد. در این میان اتریوم با 562 فعالیت توسعه روزانه پس از پولکادات/کوزاما با اندازه 577 در رده پنجم نهاده شد.

در طول ماه جابجایی های زیادی بین رده های دوم تا پنجم رخ داد و تنها کاردانو با آمار بالا در صدر این گزارش ها باقی بود. این توسعه در Ethereum نشان از این دارد که این ارز هنوز راه درازی را خواهد پیمود و پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد.

معرفی اتریوم

اگر بخواهیم سه کوین برتر بازار سرمایه را برای شما معرفی کنیم مطمئن باشید که یکی از آنها Ethereum خواهد بود. از رمز ارز ETH می توان برای انتقال پول بدون نظارت و دخالت شخص سوم به سراسر جهان استفاده کرد.

با اینکه Ethereum به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری بر پایه بلاکچین است اما بیشتر توسعه دهندگان تمرکز بیشتری بر روی پتانسیل طولانی مدت این ارز دارند. بهتر است بدانید که به علت دیدگاه متفاوتی که این ارز به جهانی مجازی دارد، بیشتر متخصصان از آن به عنوان کامپیوتر جهانی یاد می نمایند.

ویژگی های Ethereum

در جهانی کریپتوکارنسی رمزارزهای زیادی با گذشت زمان، جا خالی نموده اند اما ویژگی های اتریوم باعث شده تا نه تنها همیشه جزو برترین ها باشد، بلکه به پیشرفت و شکستن موانع فکر کند. می توان گفت بیشتر ویژگی هایی که در رمزارزهای مختلف شما مطالعه نموده اید همگی برای اولین بار در این ارز استفاده شده است.

در ادامه به چند ویژگی مهم این ارز اشاره می کنیم تا افرادی که در پی کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستند بتوانند استفاده مفیدی داشته باشند.

خدمات مالی

در پرداخت های مالی که همتا به همتا و از نقطه ای به نقطه دیگر در جهان انجام می گردد می توان از ارز اتریوم نیز استفاده کرد. این ارز دیجیتال مقیاس پذیرتر از بیت کوین است و به همین علت در واحد زمان تراکنش های بیشتری را پردازش می نماید.

به یاری قراردادهای هوشمند Ethereum به این قدرت رسیده که به جز پرداخت، خدمات مالی دیگری نظیر قرض ­دادن، صرافی غیرمتمرکز، قرض گرفتن و پلتفرم های کشت سود را ارائه می دهد. برای استفاده از این خدمات نیازی به تایید سازمان یا شخص سومی نیست و هر کس به راحتی می تواند از این خدمات بهره مند گردد.

حفظ حریم خصوصی

برای استفاده از اتریوم نیازی نیست که شما اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید. ارزش محور بودن این ارز را می توان یکی از دلایل محبوبیت آن در کل جهان دانست.

توسعه دائمی

پلتفرمی که به وسیله این ارز در دسترس است، همیشه این امکان را به اپلیکیشن ها می دهد که توسعه داشته باشند. ایجاد فضای رقابتی نیز علتی است که همیشه شاهد نسخه های بهتری از خدمات در این شبکه باشیم. هدف کلی ایجاد راحتی در فعالیت کاربران است که روزبه روز در آن پیشرفت داریم.

خدمات دیگری نظیر حذف واسطه ها، مقاوم در برابر سانسور و... را نیز در نظر داشته باشید که ویژگی های این ارز را بیش از پیش مجذوب کننده می نماید.

خرید اتریوم

با توجه به اینکه Ethereum یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است، ریسک خرید آن کمتر از موارد دیگر بوده و با توجه به توسعه دائمی در آینده، پیشرفت خوبی خواهد داشت. کاملا بدیهی است که بعد از بیت کوین ارز ETH مورد اعتمادترین گزینه بازار است.

جمع بندی

در چند روز گذشته رده بندی فعالیت توسعه روزانه چندین ارز مختلف در گیت هاب گزارش شد که کاردانو با فاصله قابل توجهی از دیگر ارزها در صدر قرار داشت. اتریوم که ارز معروفی است و در ویژگی های خود توسعه دائمی دارد نیز رده پنجم را به خود اختصاص داد.

منبع :

https://wallex.ir/blog/ethereum-competitor-dominating-github-daily-development-activity/

منبع: همشهری آنلاین

به "کاردانو بیشترین تعداد پروژه های رمزگذاری شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاردانو بیشترین تعداد پروژه های رمزگذاری شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید