همه چیز درباره قیمت بیمه بدنه خودرو در سال 99، تخمین بیمه بدنه پراید و 206

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اگر از بالا رفتن قیمت ماشینتان شاد شده اید، خبر های خوبی برایتان نداریم. شاید حالا با فروش ماشین بتوانید کلی پول به جیب بزنید، اما امان از روزی که بخواهید سراغ بیمه خودرو بروید. در کنار افزایش قیمت سالانه بیمه شخص ثالث، احتمالا هزینه تان برای خرید بیمه بدنه هم افزایش پیدا نموده است. طوری که اگر بخواهید برای یک ماشین 50 میلیونی بیمه بدنه بگیرید، باید بین 620 تا یک میلیون و 100 هزار تومان هزینه کنید. این رقم برای خودرو های 200 میلیونی تا سه میلیون و 600 هزار تومان در سال می رسد. فرقی نمی کند ماشینتان پراید باشد یا پژو، نهایتا قیمتی که در بیمه نامه می نویسید مبنای محاسبه حق بیمه و همچنین خسارت خواهد شد. بر خلاف بیمه شخص ثالث که نرخ یکسانی دارد، بیمه بدنه توسط شرکت های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می گردد. در این گزارش نرخ های حق بیمه شرکت ها را برای خودرو های 50، 100، 150 و 200 میلیونی مقایسه نموده ایم تا ببینیم هرکدام از شرکت ها چقدر برای بیمه بدنه خودرو پول می گیرند. باید توجه داشته باشید که صرف ارزان بودن بیمه بدنه نمی تواند ملاک مناسبی برای خرید باشید. در کنار قیمت باید به مواردی مثل در دسترس بودن شعبه بیمه، مدت زمان جبران خسارت ها و میزان رضایت دیگر مشتریان هم توجه کنید.

همه چیز درباره قیمت بیمه بدنه خودرو در سال 99، تخمین بیمه بدنه پراید و 206

قیمت بیمه بدنه خودرو های 50 میلیونی؛ 620 هزار تا 1.1 میلیون

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اگر خودروتان 50 میلیون تومان ارزش دارد، حداقل هزینه لازم برای خرید بیمه بدنه حدود 620 هزار تومان است. این رقم مخصوص بیمه بدنه ای است که خودرو شما را تحت تمام پوشش ها یعنی شکست شیشه، بلایای طبیعی، پاشیدن رنگ و مواد شیمیایی و اسیدی، ایاب و ذهاب، نوسانات قیمت بازار و سرقت درجا قطعات قرار می دهد. بیمه تعاون یکی ارزان ترین ها است و برای یک سال بیمه بدنه خودرو شما، 618 هزار تومان حق بیمه دریافت می نماید. بیمه دانا، سینا و کوثر با حق بیمه 647 هزار تومانی در رتبه دوم تا چهارم قرار دارند. شرکت بیمه پارسیان حق بیمه بدنه با پوشش های اضافی برای یک خودرو 50 میلیون تومانی را 687 هزار تومان در نظر می گیرد. این رقم برای بیمه آسیا 711 هزار تومان، بیمه ملت 745 هزار تومنا و بیمه ما 796 هزار تومان است. شرکت های بیمه البرز، ایران و رازی گران ترین بیمه بدنه را دارند. طوری که حق بیمه البرز حق بیمه 880 هزار تومانی از مشتریان بیمه بدنه دریافت می نماید. بیمه ایران نرخ را بالای یک میلیون برده و تا یک میلیون و 52 هزار تومان حق بیمه می گیرد. گران ترین بیمه بدنه برای خودرو 50 میلیونی به بیمه رازی تعلق دارد که نرخ حق بیمه را یک میلیون و 77 هزار تومان محاسبه می نماید. اگر به نظرتان این هزینه های خیلی بالاست، می توانید به بیمه بدنه با پوشش های اصلی اکتفا کنید و دور پوشش های اضافی را خط بکشید. در چنین حالتی حق بیمه بدنه به 400 تا 700 هزار تومان کاهش پیدا می نماید. بیمه کوثر با حق بیمه 398 هزار تومانی، عنوان ارزان ترین بیمه بدنه خودرو 50 میلیونی بدون پوشش اضافه را به نام خود نموده است.

بیمه شخص ثالث در سال 99 چقدر خرج برمی دارد؟

قیمت بیمه بدنه خودرو های 100 میلیونی؛ یک تا 1.8 میلیون

اغلب خودرو های صفر یا مدل های جدید مثل پژو 206، پژو 405، تیبا و ساینا حدود 100 میلیون تومان قیمت دارند. صاحبان چنین خودرو هایی اگر بخواهند سراغ خرید بیمه بدنه برای ماشینشان بروند، باید حدود یک میلیون تومان هزینه نمایند. این رقم بدون در نظر دریافت تخفیف ها و با احتساب همه پوشش های بیمه بدنه محاسبه می گردد. بیمه سینا ارزان تر از بقیه حساب می نماید و حق بیمه خود را 984 هزار تومان در نظر می گیرد. پشت سر آن بیمه پارسیان ایستاده که حق بیمه یک میلیون و 70 هزار تومانی برای خودرو های 100 میلیونی دریافت می نماید. رتبه سوم هم در اختیار بیمه کوثر با حق بیمه یک میلیون و 150 هزار تومانی است. بیمه دانا و البرز هر کدام 162 و 167 هزار تومان از مشتریانشان برای حق بیمه بدنه دریافت می نمایند. این هزینه برای بیمه تعاون یک میلیون و 223 هزار تومان، بیمه ملت یک میلیون و 302 هزار تومان و بیمه آسیا یک میلیون و 422 هزار تومان است. سه شرکت بیمه ما، ایران و رازی نرخ های بالاتری نسبت به دیگر بیمه ها دارند. بیمه ما از مشتریانی که می خواهند برای ماشین 100 میلیونی خود بیمه بدنه بگیرند، یک میلیون و 588 هزار تومان پول می خواهد. نرخ حق بیمه بدنه ایران به یک میلیون و 707 هزار تومان می رسد و گران ترین بیمه بدنه متعلق به بیمه رازی است. این شرکت برای بیمه بدنه خودرو 100 میلیونی را یک میلیون و 806 هزار تومان در نظر می گیرد. اگر این ارقام برایتان بالا به نظر می رسد، می توانید با کم کردن پوشش های بیمه، در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. اگر از خیر پوشش های اضافی بیمه بدنه بگذرید، حق بیمه خودروتان به 700 هزار تا یک میلیون و 180 هزار تومان کاهش پیدا می نماید.

قیمت بیمه بدنه خودرو های 150 میلیونی؛ 1.5 تا 2.7 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خودرو هایی که ارزش آن ها به 150 میلیون رسیده، خرج های زیادی برای صاحبانشان دارند. اگر چنین ماشینی داشته باشید و بخواهید سراغ خرید بیمه بدنه بروید، باید حداقل یک میلیون و 500 هزار تومان در سال کنار بگذارید. البته این رقم بدون در نظر دریافت تخفیف ها است. مثلا اگر بیمه بدنه را از همان شرکتی که بیمه شخص ثالث گرفته اید بخرید، مشمول تخفیف خواهید شد. همچنین تمدید بیمه نامه هم هزینه کمتری نسبت به اولین خرید بیمه بدنه دارد. بیمه سینا، ارزان ترین حق بیمه بدنه را برای خودرو های 150 میلیونی دریافت می نماید. حق بیمه آن ها یک میلیون و 469 هزار تومان است. دو شرکت بیمه کوثر و پارسیان، با حق بیمه یک میلیون و 511 و 519 هزار تومانی در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. هزینه خرید بیمه بدنه خودرو 150 میلیونی از بیمه دانا یک میلیون و 739 هزار تومان، البرز یک میلیون و 748 هزار تومان، تعاون یک میلیون و 763 هزار تومان، ما یک میلیون و 880 هزار تومان و ملت یک میلیون و 928 هزار تومان است. بیمه های آسیا، ایران و رازی در صدر گران ترین بیمه بدنه قرار دارند. بیمه آسیا از مشتریانش برای بیمه بدنه خودرو 150 میلیونی با در نظر دریافت پوشش های اضافه، یک میلیون و 981 هزار تومان حق بیمه می گیرد. بیمه ایران رقم دو میلیون و 100 هزار تومانی را پیشنهاد داده و بیمه رازی به عنوان گرانترین بیمه بدنه، دو میلیون و 692 هزار تومان حق بیمه سالانه دریافت خواهد نمود. برای کمتر کردن هزینه ها می توانید بیخیال پوشش های اضافه شده و به پوشش های اصلی اکتفا کنید. در چنین حالتی هزینه بیمه بدنه برای خودرو 150 میلیونی شما به 930 هزار تا یک میلیون و 780 هزار تومان کاهش پیدا می نماید، اما باید توجه داشته باشید که در این صورت بیمه بدنه شما چندان به کارتان نخواهد آمد.

خرید بیمه بدنه برای کدام خودرو های دست دوم اجباری است؟

قیمت بیمه بدنه خودرو های 200 میلیونی؛ 1.8 تا 3.6 میلیون تومان

ارزان ترین خودرو های خارجی حدود 200 میلیون تومان قیمت دارند. البته بین داخلی ها هم می توان به دنا پلاس اشاره نمود که حالا قیمت آن به همین حدود رسیده. دنا پلاس توربو هم تا 250 میلیون تومان پیش روی نموده است. اگر بخواهید برای یک خودرو 200 میلیونی بیمه بدنه بگیرید، باید حداقل یک میلیون و 800 هزار تومان بودجه کنار بگذارید. ارزان ترین بیمه بدنه متعلق به بیمه کوثر است که چنین رقمی را به مشتریانش پیشنهاد می دهد. بیمه سینا در رتبه دوم واقع شده است و حق بیمه بدنه را یک میلیون و 955 هزار تومان در نظر می گیرد. بیمه پارسیان با حق بیمه یک میلیون و 968 هزار تومانی در مقام سوم ایستاده است. حق بیمه خودرو 200 میلیونی با در نظر دریافت پوشش های اضافی توسط بیمه دانا با قیمت دو میلیون و 162 هزار تومان، البرز دو میلیون و 329 هزار تومان، تعوان دو میلیون و 340 هزار تومان، ما دو میلیون و 506 هزار تومان و آسیا دو میلیون و 531 هزار تومان فروخته می گردد. به گزارش وبلاگ اسبیکو، سه بیمه ملت، ایران و رازی در این زمینه گران ترین بیمه بدنه را دارند. بیمه ملت از مشتریانی که بخواهند خودرو 200 میلیونی خود را بیمه نمایند، دو میلیون و 555 هزار تومان حق بیمه دریافت می نماید. این رقم برای بیمه ایران دو میلیون و 594 هزار تومان است و بیمه رازی به عنوان گران ترین بیمه بدنه، سه میلیون و 578 هزار تومان از مشتریانش پول می گیرد تا خودرو 200 میلیونی شان را تحت پوشش قرار دهد. اگر پوشش های اضافی بیمه بدنه را حذف کنید و صرفا پوشش های اصلی را بخواهید، حق بیمه بدنه برایتان بین یک میلیون و 100 تا دو میلیون و 370 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "همه چیز درباره قیمت بیمه بدنه خودرو در سال 99، تخمین بیمه بدنه پراید و 206" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره قیمت بیمه بدنه خودرو در سال 99، تخمین بیمه بدنه پراید و 206"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید