هفته آینده بورس روزهای متعادلی خواهد داشت ؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - کارشناسان بازار بورس معتقدند فرایند صعودی بورس ادامه دارد. در این هفته هم شاخص به نرخ خوبی برگشت. اما چقدر محتمل است هفته بعد هم روزهای خوش بورسی ها و تعادل بازار بورس باشد.

هفته آینده بورس روزهای متعادلی خواهد داشت ؟

به گزارش تجارت نیوز، بورس تهران از روز چهارشنبه هفته گذشته فرایند صعودی خود را شروع نموده و در نهایت روز گذشته وارد کانال 1.3 میلیونی شد.

امروز نیز فرایند بازار کمی نوسانی بود اما کارشناسان پیش بینی می نمایند که بورس هفته آینده صعودی باشد.

چهارشنبه شاخص کل بورس پس از 31واحدی در ارتفاع یک میلیون و 301 هزار واحد نهاده شد. بعلاوه شاخص کل هم وزن با کاهش 0.08 درصدی روبرو شد.

حقیقی ها امروز در حدود 460میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای خودرو، خساپا، شتران، وبملت، وتجارت، فملی و شبندر در گروه پرتراکنش های بورس و نمادهای تجلی، فرابورس، توسن، کرمان، آریا، مدیریت و فجهان در گروه پرتراکنش های فرابورس نهاده شدند.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه فلزات اساسی، فرآورده های نفتی و محصولات شیمیایی رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه های استخراج کانه های فلزی و ساخت محصولات فلزی به نفع حقیقی ها تمام شد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و 25میلیارد تومان رسید.

احمد اشتیاقی، کارشناس بازارهای اقتصادی می گوید: هفته آینده و خصوصا روز شنبه بازار در نقاط تعادلی مورد معامله قرار می گیرد.

وی تاکید می نماید: معاملات هفته آینده به شکلی پیش می رود که شاخص یک میلیون و 300 هزار واحدی حفظ گردد.

این کارشناس بازارهای اقتصادی ادامه می دهد: باتوجه به حمایتی که حقوقی ها روی سهام بزرگ همچون فملی، فولاد و فارس دارند و شرایط بازار انتظار نزول و تغییر کانال شاخص را نمی توان داشت.

اشتیاقی شرح می دهد: بازار تا روز دوشنبه هفته آینده متعادل می ماند و پس از آن فرایند افزایشی به خود می گیرد.

وی اظهار می نماید: بازار هفته آینده بر اساس معاملات امروز پیش می رود، نباید انتظار افزایش زیادی داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هفته آینده بورس روزهای متعادلی خواهد داشت ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته آینده بورس روزهای متعادلی خواهد داشت ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید