مصطفی اکرامی: تی تی ها شناسنامه ورزشی من هستند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - بازیکن سابق تراکتور معتقد است مشکل اصلی این تیم در چند سال اخیر بحث مدیریتی بوده که تی تی ها نتوانستند رنگ آرامش ببینند.

مصطفی اکرامی: تی تی ها شناسنامه ورزشی من هستند

مصطفی اکرامی در گفت وگو با پانا، درباره خداحافظی اش از فوتبال گفت: تا 39 سالگی فوتبال بازی کردم و فصل گذشته در تیم پارس جنوبی جم بودم. البته قراردادم 2 ساله بود و می توانستم سال جاری هم باشم اما به خاطر بعضی مسائل خانوادگی نتوانستم سال جاری در خدمت این تیم باشم. فصول گذشته تمرینات این تیم در تهران برگزار می شد و فقط برای بازی به جم می رفتیم اما باشگاه نتوانست برای خانواده ام محلی را در جم تهیه کند، به آن ها گفتم که امکان بازی برای من وجود ندارد و به همین سادگی فوتبال را کنار گذاشتم. الان هم وارد دنیای مربیگری شده ام و دوره مدرک A آسیا که 4 مرحله است را در حال سپری کردن هستم.

وی اضافه نمود: البته الان سرمربیگری تیم سرخ پوشان پاکدشت را در لیگ دسته سوم بر عهده دارم. همکارانم در این تیم محمدحسین مهرآزما، حسین آشنا و احمد حیدر هستند. امیدوارم بتوانیم با یک شرایط خوب تیم را به لیگ دسته دوم برسانیم.

بازیکن سابق تراکتور با اشاره به دوران فوتبال خود، توضیح داد: درمجموع توانستم به اهدافی که در فوتبال دارم برسم. از 11، 12 سالگی و از سال 75 فوتبال را آغاز کردم و هیچ آسیب دیدگی جدی هم در این مدت برای من به وجود نیامد. در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کردم. در جام باشگاه های آسیا حضور داشتم. حتی شانس دعوت شدن به تیم ملی را هم داشتم. زمان کی روش پاسپورتم را گرفتند اما وقتی به ذوب آهن رفتم، نتوانستم آن عملکرد را داشته باشم. شاید اگر در تراکتور می ماندم، شانس دعوت شدنم زیاد بود. بالای 200 بازی در لیگ برتر انجام دادم. خدا را شکر در حد توانم سعی کردم بازی کنم و راضی ام. در طول این دوران مربیان بسیار خوبی هم بودند که با آن ها کارکردم و از همه شان چیزهای زیادی آموختم. جا دارد از همه آن ها تشکر کنم.

مصطفی اکرامی گفت: من در تیم های زیادی بازی کردم. استقلال، پیغام مشهد، شیرین فراز، استقلال اهواز، تراکتور، ذوب آهن، مس کرمان، توسعه فولاد، ماشین سازی، پارس جنوبی و گل ریحان سابقه بازی دارم. اما 10 سال از فوتبالم را در تبریز و در 3 تیم تراکتور، توسعه و ماشین سازی بودم. تراکتور شناسنامه فوتبالی من است. خیلی دوست دارم این تیم بتواند دوباره به سطح مدعیان برسد. واقعاً نمی دانم چرا این تیم سالهاست مسائل زیادی دارد. عمده مشکل آن ها بحث مدیریتی است که اجازه نمی دهد تیم به آرامش و ثبات برسد.

وی اعلام نمود: در سال های اخیر مربیان و بازیکنان خوبی به تیم آمدند و رفتند. اما نمی دانم چرا نتیجه حاصل نشده است. هزینه های زیادی هم روی دست مالک تیم ماند. اگر نصف این هزینه ها برای تیم های پایه می شد، بدون شک سال های سال فوتبال تبریز و تراکتور بیمه می شدند. واقعاً پول هنگفتی هزینه کردند. می توانستند بجای این همه ریخت وپاش از مربیان جوانی که سال ها در این تیم زحمت کشیده بودند، سود ببرند. می شد کارهای خیلی قشنگی انجام داد. صادقانه بگویم آرزوی قلبی من این است که تراکتور قهرمان گردد اما کیفیت بازیکنانی که می گیرند، در حد تیم های مدعی نیست. نمی دانم بازیکنان از چه فیلتری رد می شوند و می آیند. به نظرم با این کیفیت درنهایت این تیم بتواند نیمه بالای جدول باشد.

بازیکن اسبق تراکتور اضافه نمود: سال جاری لیگ بسیار سخت و جذابی داریم. سپاهان، استقلال و پرسپولیس و فولاد و گل گهر خیلی خوب هستند. لژیونرها هم برگشتند. سال جام جهانی است و همه دنبال درخشش هستند تا در فهرست تیم ملی باشند. اگر تراکتور بتواند با پشتوانه هوادارانش خوب نتیجه بگیرد، آن ها هم به جمع مدعیان اضافه می شوند. چند تیم سرمایه گذاری خیلی خوبی کردند. مخصوصا نیم فصل اول شاهد جذابیت بیشتری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مصطفی اکرامی: تی تی ها شناسنامه ورزشی من هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی اکرامی: تی تی ها شناسنامه ورزشی من هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید