هتل برج سفید یکی از برترین هتل های مرکز است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، هتل برج سفید یکی از برترین هتل های مرکز است.

هتل برج سفید یکی از برترین هتل های مرکز است

هتل برج سفید تهران، هتلی چهار ستاره واقع در خیابان پاسداران است. این هتل در یکی از برترین منطقه ها تهران قرار داشته و به وسیله نزدیکی به بزرگراه های صیاد شیرازی و شهید همت دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر دارد.

واحدهای اقامتی در این هتل به صورت انواع مختلف سوئیت با ظرفیت های متفاوت ارائه می گردد. سوئیت ها طراحی داخلی مطلوبی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال، در فضای سوئیت ها اینترنت پرسرعت در دسترس است و همه به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر فضای نشیمن و تلویزیون هم در همه سوئیت ها موجود است. بعلاوه، اگر اشیای قیمتی همراه دارید، می توانید آن را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. چای/قهوه ساز، یخچال، مینی بار و حمام به همراه لوازم بهداشتی و سشوار نیز از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.

هتل رستورانهای متنوعی دارد که در آنها می توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و برترین غذاهای فرنگی را بچشید. برای مثال، رستوران گردان Revolving که در طبقه 15 ام برج سفید واقع شده و چشم اندازی وسیع از شهر تهران را به نمایش میگذارد. همینطور رستوران ایتالیایی La Torre که با منوی کاملی از انواع پیش غذا، نوشیدنی، غذاهای فرنگی ازجمله پیتزا و دسر تجربه ای لذت بخش از صرف غذا در این هتل را برای میهمانان به یادگار میگذارد.

بخشی از امکانات هتل به تالارهای پذیرایی مجلل، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سالن جلسات و یک تالار تجارت جهانی مربوط می گردد. این سالن ها در طبقات مختلف هتل قرار گرفته و به مدرن ترین امکانات روز مجهز هستند. ضمن اینکه با بهره گیری از پرسنل مجرب آماده برگزاری انواع مراسم شما به برترین نحو ممکن هستند. به علاوه با اقامت در هتل برج سفید در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی یا شرکت در همایش می توانید از پنج طبقه پارکینگ هتل بهره ببرید. خدماتی چون روم سرویس و خشکشویی هم از دیگر تسهیلاتی بوده که در این هتل به میهمانان عرضه می گردد.

منبع: همگردی

به "هتل برج سفید یکی از برترین هتل های مرکز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل برج سفید یکی از برترین هتل های مرکز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید