هتل رویال یکی از معروف ترین هتل های شیراز است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، هتل رویال یکی از معروف ترین هتل های شیراز است.

هتل رویال یکی از معروف ترین هتل های شیراز است

هتل رویال شیراز یکی از برترین هتل های چهار ستاره مرکز فرهنگی کشور یعنی شهر شیراز است. موقعیت مکانی هتل به دور از شلوغی مرکز شهر بوده و دسترسی راحتی به جاذبه های دیدنی دارد. هتل در مجموع دارای 44 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت است. واحدها طراحی داخلی زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردار هستند. برای مثال، به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و تخت خواب های راحت و استاندارد دارند. اینترنت هم در همه اتاق ها در دسترس است. تلویزیون، مبل نشیمن، میز آرایش، کمد لباس و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده هستند. بعلاوه، اگر اشیای قیمتی همراه دارید، می توانید آنها را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید.

رستوران هتل پالیز نام داشته و در طبقه ششم قرار گرفته است. این رستوران با ارائه منوی متنوعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و برترین غذاهای فرنگی در محیطی گرم و دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان است. چشم اندازی زیبا رو به کوهپایه لذت صرف غذا در این مکان را دوچندان می نماید. بعلاوه، بعد از یک روز طولانی و گشت و گذار در شهر می توانید سری به کافی شاپ هتل واقع در قسمت لابی بزنید و ضمن استراحت، از سفارش یک نوشیدنی یا دسر خوشمزه لذت ببرید.

هتل رویال با مجموعه ای از برترین امکانات و خدمات از میهمانان خود استقبال می نماید. برای مثال، با اقامت در این هتل همیشه و بدون محدودیت به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت. برای آن دسته از میهمانانی که با خودروی شخصی سفر نموده اند، پارکینگ (با ظرفیت 30 خودرو) فراهم است. ضمن اینکه تاکسی سرویس هتل هم به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز است. خدمات خشکشویی هتل هم خیال شما را از بابت کثیف شدن لباس هایتان راحت میکند.

بعلاوه، در این هتل یک تالار پذیرایی جهت برگزاری انواع کنفرانس، سمینار و جلسات اختصاص داده شد. این سالن که ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد، به کلیه امکانات صوتی، تصویری و اینترنت مجهز است. به علاوه، هتل رویال به منظور اوقات فراغت میهمانان یک مجموعه ورزشی و تفریحی را تدارک دیده است. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی به شما انرژی مضاعف می بخشد. دوستداران ورزش و تناسب اندام هم می توانند در سالن بدنسازی این مجموعه ورزش نمایند.

منبع: همگردی

به "هتل رویال یکی از معروف ترین هتل های شیراز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رویال یکی از معروف ترین هتل های شیراز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید