قیمت خانه در تهرانپارس، خانه های نوساز صدرنشین قیمت ها

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهرانپارس یکی از محلات قدیمی تهران است که با قرارگیری در منطقه 4 و 8 شهرداری تهران و برخورداری از قیمت های متنوع، جایگاه ویژه ای میان متقاضیان خرید مسکن در محدوده شرق تهران دارد.

قیمت خانه در تهرانپارس، خانه های نوساز صدرنشین قیمت ها

به گزارش تجارت نیوز، تهرانپارس یکی از محله های بزرگ و قدیمی شهر تهران است. در گذشته دو آبادی کوچک به نام های مهدی آباد و مجیدآباد در محدوده امروزی این محله قرار داشت که به وسیله شخصی خریداری و ساخت و ساز را در آن آغاز شد.

تهرانپارس امروزه در محدوده شرق و شمال شرق شهر تهران واقع شده است و به علت وجود بلوار پروین به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم می گردد.

این محله به صورت مشترک در منطقه 4 و 8 شهرداری تهران قرار گرفته و دارای چهار فلکه اصلی است که امروزه فلکه دوم و فلکه چهارم به چهارراه تبدیل شده اند. تهرانپارس شرقی در منطقه 4 شهرداری و تهرانپارس غربی به صورت مشترک در منطقه 4 و منطقه 8 شهرداری تهران قرار گرفته اند.

مشاوران املاک فعال در محدوده تهرانپارس می گویند قیمت آپارتمان نوساز در محدوده شرقی این محله از متری 90 میلیون تومان آغاز می گردد و تا متری 140 میلیون تومان می رسد.

قیمت ها در منطقه شرقی میانگین پایین تری دارد؛ خریداران برای خرید یک آپارتمان نوساز در این محدوده با حداقل متری 75 میلیون تومان و حداکثر متری 120 میلیون را در نظر داشته باشند.

مهمترین خیابان و میدان های تهرانپارس کدامند؟

محله تهرانپارس دارای 60 کوچه اصلی است که در بخش های شرقی و غربی آن قرار دارند. خیابان دماوند تا بزرگراه زین الدین محدوده شماره های زوج خیابان ها را شامل می گردد، در حالی که خیابان های عمودی با شماره های فرد از 103 تا 139 دسته بندی شده اند.

بلوار اصلی تهرانپارس از فلکه چهارم آغاز شده و تا سه راه تهرانپارس، به نام خیابان تیرانداز آرش، ادامه دارد. بعلاوه، خیابان های عمودی شامل خیابان های کادوس، عادل، زرین، رشید، رستم، گیو و پارسیان است. محله تهرانپارس دارای چهار فلکه است و خیابان تیرانداز از نقاط تجاری مهم این منطقه به شمار می رود.

منبع: فرارو

به "قیمت خانه در تهرانپارس، خانه های نوساز صدرنشین قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خانه در تهرانپارس، خانه های نوساز صدرنشین قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید