قاسمی: سهمیه استان ها در طرح نهضت ملی مسکن تا هفته آینده تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان سهمیه استان ها از نهضت ملی مسکن بر اساس تامین زمین را در هفته آینده، مشخص می نمایند و نتیجه را گزارش خواهند داد.

قاسمی: سهمیه استان ها در طرح نهضت ملی مسکن تا هفته آینده تعیین می گردد

به گزارش گروه مالی وبلاگ اسبیکو به نقل از وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی در نشست آنالیز فرایند تأمین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر حل و فصل مسائل زمین در استان های سراسر کشور تا سرانجام سال جاری با مدیریت و نظارت استانداران تاکید نمود و گفت: طرح نهضت ملی مسکن جهادی است که باید در موعد مشخص شده به انجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه احداث 4 میلیون واحد مسکونی طی 4 سال دولت سیزدهم در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است، ادامه داد: هر جا زمین تأمین و مسائل و مسائل آن حل گردد، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن اراضی شروع خواهد شد.

وی گفت: استانداران و مسئولان استانی در مورد تأمین زمین و اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

قاسمی توضیح داد: سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان در مورد مشخص سهیمه استان ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر اساس تأمین زمین در هفته های آینده، اعلام نظر و نتیجه را گزارش بدهند.

وی گفت: استان هایی که عملکرد مناسبی در تأمین زمین و حل مسائل مربوط به آن داشته اند نیز سهمیه شان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش یابد.

وزیر راه وشهرسازی بعلاوه بر فعال کردن انبوه سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهره مندی از توان بخش خصوصی در فراوری مسکن در تمامی استان های کشور تاکید نمود.

قاسمی با اشاره به تصویب قانون جهش فراوری مسکن بر حل مسائل زمین در استان ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید نمود و گفت: در مورد تأمین مسکن برای افرادی که نیازمند مسکن هستند، دولت مسئولیت دارد و در اجرای این مسئولیت نیز قدم برمی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قاسمی: سهمیه استان ها در طرح نهضت ملی مسکن تا هفته آینده تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: سهمیه استان ها در طرح نهضت ملی مسکن تا هفته آینده تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید