فورد برانکو 2022 در مقابل جیپ رانگلر 2022

به گزارش وبلاگ اسبیکو، برانکو از دو موتور استفاده می نماید؛ یک موتور کوچک 2.3 لیتری چهار سیلندر EcoBoost که 270 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور دارد.

فورد برانکو 2022 در مقابل جیپ رانگلر 2022

فورد برانکو 2022 : با توجه به اینکه جیپ رانگلر در دنیای آفرود، به عنوان یک شاسی بلند برای تردد در جاده های ناهموار است، برانکو نیز همچین امکاناتی را فراهم می نماید.

این خودرو دارای امکانات ویژه ای مانند سبک بدنه دو و چهار در و در های قابل جابجایی و البته سقف قابل تبدیل از فضای بسته به فضای باز است. در داخل، کیفیت مواد با دوام و طراحی ساده ای که دارد، نشان از برانکو اصلی و قدیمی است، اما زیبایی داخلی در سطوح بالای تریم به نظر می رسد.

همه برانکو ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک و توربو چهار یا دو توربو V-6 هستند اما هیچکدام از نظر مصرف سوخت بسیار کم مصرف نیستند. بسته های اختیاری Sasquatch و Everglades یاری می نمایند تا برانکو 2022 به برترین شاسی بلند آفرود تبدیل گردد و آن را در لیست 10 برترین خودروهای سال 2022 قرار دهد.

قیمت پایه برانکو دو در، کمتر از 30 هزار دلار است اما افرادی که در پی تریم های بالاتر هستند باید مبلغ بیشتری را بپردازند. این خودرو با یک موتور توربوشارژ 2.3 لیتری چهار سیلندر استاندارد ارائه می گردد که 300 اسب بخار قدرت ارائه می دهد، بعلاوه یک موتور توربو 2.7 لیتری V-6 اختیاری نیز در دسترس است که قدرت 330 اسب بخاری را ارائه می دهد.

یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به هر دو موتور نیرو ارسال می نماید، اما یک جعبه دنده هفت سرعته دستی فقط با موتور کوچکتر سازگار است. هر برانکو نیرو را به هر چهار چرخ می فرستد و سیستم تعلیق جلو مستقل آن پیچیده تر از اکسل جلوی جیپ است. سایر گزینه های قابل توجه شامل از لاستیک های 35 اینچی، قفل الکترونیکی دیفرانسیل جلو و عقب و ویژگی جداسازی نوار تاب می گردد.

این خودرو مجهز به بزرگ ترین لاستیک ها و نرم ترین سیستم تعلیق است. فضای داخلی فورد نیز دارای چند نوآوری بیشتر از جیپ است، به عنوان مثال، برانکو دارای یک قفسه در بالای داشبورد است که به گوشی های هوشمند و GoPros اجازه می دهد در آنجا نصب شوند. بعلاوه دارای درب های بدون قاب است که به راحتی جدا می شوند.

جیپ رانگلر 2022 : این خودرو مملو از امکانات مدرن از جمله صفحه نمایش اطلاعات تفریح لمسی، کروز کنترل و استریو با هشت بلندگو است. تریم های سطح بالا با امکاناتی لوکس از جمله تودوزی چرمی، نورپردازی داخلی محیط، ناوبری داخل داشبورد، وای فای داخلی ارائه می شوند.

رانگلر با سبک بدنه دو در و چهار در ارائه می گردد. مجموعه ای از پیشرانه ها از جمله یک سیستم پلاگین هیبریدی و بعلاوه یک موتور 6.4 لیتری V-8 ارائه می گردد که اهمیتی ندارد کدام موتور زیر کاپوت واقع شده است، رانگلر به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می گردد.

برای سال 2022، خط فراوری رانگلر مدل Willys با بسته Xtreme Recon ارائه می گردد؛ این تریم با لاستیک های 35 اینچی BF Goodrich KO2 روی چرخ های 17 اینچی، سیستم تعلیق 1.5 اینچی، ترمز های ارتقا یافته و مجموعه ای از تزئینات و نشان های بیرونی ارائه می گردد. مدل Willys Xtreme Recon به طور استاندارد با موتور 3.6 لیتری V-6 عرضه می گردد و فقط در سبک بدنه چهار در ارائه می گردد.

نسخه Wrangler Sport S با تجهیزات اضافی شامل تهویه مطبوع، فرمان روکش چرمی، شیشه ها و قفل های برقی، چراغ های جلوی اتوماتیک، گرمکن ارائه می گردد؛ موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر 270 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور فراوری می نماید که 35 پوند فوت بیشتر از V-6 استاندارد است.

این موتور چهار سیلندر بعلاوه به صورت استاندارد با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته عرضه می گردد. بعلاوه این خودرو با بسته فناوری ارائه می گردد که شامل صفحه نمایش لمسی بزرگتر 7.0 اینچی و قابلیت اتواندروید و اپل کارپلی است.

پیشرانه استاندارد 3.6 لیتری V-6 با قدرت 285 اسب بخار از نسل قبلی رانگلر به زیر کاپوت JL راه می یابد و می تواند با یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت گردد. یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ اختیاری است و با یک موتور الکتریکی همکاری می نماید تا قدرت پایین تری را ارائه دهد.

رانگلر علاوه بر مدل استاندارد V-6 و موتور چهار سیلندر هیبریدی اختیاری، می تواند به یک موتور 3.6 لیتری V-6 با سیستم هیبریدی، به یک موتور 3.0 لیتری V-6 دیزلی مجهز گردد. یک پیشرانه تازه پلاگین هیبریدی 4X با قدرت 375 اسب بخار و یک موتور V-8، 6.4 لیتری نیز موجود است.

وبلاگ اسبیکو مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فورد برانکو 2022 در مقابل جیپ رانگلر 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد برانکو 2022 در مقابل جیپ رانگلر 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید