فریم دور گوشی گلکسی اس 20 اولترا از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، با توجه به جدیدترین گزارشی که از گوشی مورد انتظار گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ منتشر شده، به نظر می رسد فریم دور این محصول از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود!

فریم دور گوشی گلکسی اس 20 اولترا از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود

در حالی که کمتر از یک ماه به معرفی گوشی های گلکسی اس 20 سامسونگ زمان باقی مانده و در حال حاضر هم چیزهای زیادی از این محصولات می دانیم، اما باز هم خبرهای زیادی از قابلیت ها و ویژگی های این گوشی های قدرتمند می شنویم که برایمان تازگی دارند.

Max Weinbach، یکی از افشاگران مشهور که اخیرا در مورد قیمت گوشی های سری اس 20 و گوشی تاشو گلکسی Z Flip سامسونگ نیز اطلاعاتی را منتشر کرده بود، ابن بار در حساب کاربری توییتر خود، پیامی بسیار کوتاه در رابطه با جنس فریم بزرگ ترین گوشی سری اس 20 سامسونگ منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است.

در حال حاضر، تنها اپل است که از فولاد ضد زنگ به عنوان فریم دور محصولات خود استفاده می کند. سه نسل اخیر آیفون ها با چنین فریم قدرتمندی روانه بازار شدند که این مسئله هم مقاومت آن ها را در برابر خط و خش افزایش داده و هم به طور کلی گوشی را از ضربه های احتمالی، بهتر در امان نگه می دارد.

مشخصات کامل گوشی های گلکسی اس 20 سامسونگ فاش شد

اما از طرفی، فولاد کمی سنگین است. خصوصا اینکه گلکسی اس 20 اولترا قرار است با اندازه نمایشگر 69 اینچ، سنگین ترین و بزرگ ترین گوشی سری اس 20 باشد و خب احتمالا باید انتظار داشته باشیم وزن این محصول به حدود 221 گرم نیز برسد! برای برخی ها این وزن می تواند غیر قابل قبول باشد. خصوصا اینکه افرادی که این گوشی را تهیه می کنند، مسلما برای آن قاب محافظ نیز خریداری خواهند کرد. بنابراین نباید انتظار داشت این محصول خوش دست یا سبک وزن باشد!

نظر شما در رابطه استفاده از فولاد ضد زنگ به عنوان فریم دور گوشی چیست؟ آیا بهتر نبود سامسونگ در راستای حفظ وزن گوشی بزرگ خود، از فریم دور آلومینیومی با کیفیت تر از گذشته استفاده می کرد؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "فریم دور گوشی گلکسی اس 20 اولترا از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریم دور گوشی گلکسی اس 20 اولترا از جنس فولاد ضد زنگ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید