سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد، یک گوشی تازه با بدنه تیتانیومی و چهار دوربین خارق العاده، عکس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، زومیت نوشت: سامسونگ به زودی از گلکسی اس 24 اولترا رونمایی می نماید. در فاصله به جای مانده تا مراسم سامسونگ، مشخصات جدیدی از این پرچم دار فاش شده است.

سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد، یک گوشی تازه با بدنه تیتانیومی و چهار دوربین خارق العاده، عکس

گلکسی S24 اولترا به زودی همراه نمایشگری با روشنایی 2500 نیت از راه می رسد که نسبت به روشنایی 1750 نیتی گلکسی S23 اولترا، پیشرفت قابل توجهی است.

سامسونگ با بهره گیری از بدنه تیتانیومی و قابلیت زوم پنج برابری و ارائه ویژگی های مجذوب کننده دیگر برای گوشی پرچم دار جدیدش، نشان می دهد به هیچ وجه قصد ندارد عرصه را به آیفون 15 پرو مکس واگذار کند.

سامسونگ در حالی قرار است گلکسی اس 24 اولترا را با روشنایی 2500 صفحه نمایش رونمایی کند که در ماه های اخیر گوشی های پیکسل 8 پرو و اوپو فایند X6 پرو و شیائومی 13 اولترا نیز با روشنایی نمایشگر فوق العاده رونمایی شده اند و از طرف دیگر رقیب دیرینه اش اپل نیز خانواده آیفون 15 را با روشنایی قابل توجه 2000 نیت معرفی نموده است.

طبق گزارش فون آرنا گلکسی اس 24 اولترا با همان نمایشگر 6.8 اینچی نسل قبل به بازار می آید اما گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس با افزایش یک اینچی میزان نمایشگر و حاشیه کمتر عرضه می شوند.

پرچم دار آینده سامسونگ قرار است با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 دردسترس قرار بگیرد ولی دو گوشی دیگر خانواده S24 در بعضی از بازارها به پردازنده Exynos 2400 مجهز می شوند. باتری 5000 میلی آمپرساعتی گلکسی اس 24 اولترا نیز مانند نسل قبل خواهد بود.

درباره دوربین Galaxy S24 Ultra تا به امروز شایعات زیادی شنیده ایم. گفته می گردد دوربین تله فوتوی این گوشی زوم پنج برابری را ارائه خواهد داد؛ درحالی که دوربین تله فوتوی گلکسی S23 اولترا زوم سه برابری داشت. لنز پریسکوپی گوشی گلکسی اس 24 اولترا با قابلیت زوم 10 برابری، محدوده بزرگ نمایی اپتیکال فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان می آورد.

اپل با دوربین چهار منشوری (مبتنی بر مکانیزم پریسکوپی) توانست بزرگ نمایی پنج برابری اپتیکال را به آیفون 15 پرو مکس اضافه کند. در این دوربین، نور با برخورد به چهار منشور، بارها بازتاب داده می گردد.

برندهای دیگر سال ها است سراغ دوربین پریسکوپی رفته اند، اما در این دوربین ها عموماً نور یک بار بازتاب داده می گردد. ظاهراً سامسونگ به روش اپل علاقه زیادی دارد و می خواهد ضمن استفاده از لنز پریسکوپی با بزرگ نمایی 10 برابری، از دوربین دیگری با مکانیزم چهار منشوری در گلکسی اس 24 اولترا استفاده کند. اگر آن دو دوربین تله فوتو با حسگر ارتقایافته فراوری شوند، احتمالاً گلکسی اس 24 اولترا در زمینه بزرگ نمایی تصاویر، برترین گوشی بازار خواهد بود.

بعضی از افشاگران معتقدند خانواده گلکسی S24 زودتر از انتظار رونمایی خواهند شد. ممکن است این خانواده نسبت به نسل قبل یک ماه زودتر عرضه شوند؛ یعنی در 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402).

در ابتدای خبر اشاره کردیم که سامسونگ می خواهد گوشی پرچمدارش را با بدنه تیتانیومی عرضه کند. باید دید که بدنه این گوشی در رقابت با برترین آیفون کنونی بازار، چه حرفی برای گفتن دارد. از قیمت گلکسی اس 24 اولترا و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 و قیمت گوشی گلکسی S24 پلاس اطلاعات دقیقی در دست نیست.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد، یک گوشی تازه با بدنه تیتانیومی و چهار دوربین خارق العاده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ پا جای پای اپل می گذارد، یک گوشی تازه با بدنه تیتانیومی و چهار دوربین خارق العاده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید