چند پیشنهاد مجذوب کننده و خوشمزه عصرونه با کیک و کلوچه نادی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، آماده کردن عصرونه با کیک و کلوچه نادی یکی از آسان ترین روش هایی است که می توانید همراه با انواع نوشیدنی سرد و گرم برای بچه ها یا پذیرایی از مهمان ها، میان وعده سرو کنید. اما آیا می دانید انواع کیک و کلوچه نادی را چطور و با چه نوشیدنی هایی سرو کنید؟ در این مقاله از در می توانید با ایده هایی مجذوب کننده برای عصرونه با کیک و کلوچه نادی آشنا شوید. در ابتدا مختصری درباره پیشنیه و قدمت کارخانه نادی صحبت می کنیم.

چند پیشنهاد مجذوب کننده و خوشمزه عصرونه با کیک و کلوچه نادی

با پیشینه و قدمت کارخانه نادی آشنا شوید

داستان کارخانه نادی از سال 1329 آغاز شد. بنیانگذار این شرکت شادروان حاج فروردین پاکدامن لاهیجی بودند. ایشان فعالیت خود را از سال 1329 و زمانی که هنوز 11 سال سن داشتند با پخت انواع شیرینی آغاز کردند. بعد از مدتی در سال 1338 ایشان به همراه 3 برادر خود یک کارگاه کوچک شیرینی پزی در شهرستان لاهیجان راه اندازی کردند. سپس کارگاه خود را توسعه دادند و به صورت تخصصی آغاز به فراوری کلوچه کردند. آقای پاکدامن اولین شرکت فراوری کلوچه در مقیاس صنعتی را با نام نادی به ثبت رساندند و در سال 1371 به عنوان پیشکسوت صنعت کیک و کلوچه ایران و چهره نمونه و ماندگار ایران معرفی شدند.

از شرکت های زیرمجموعه نادی می توان به ایران نادی، شکوه نادی، ستاره نادی و شرکت پخش سراسر فروردین لاهیج اشاره نمود. تنوع محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که برای همه افراد با هر سلیقه و هر سن و سالی پیشنهادات مجذوب کنندهی دارد. محصولات متنوع شرکت نادی بیشتر از 180 قلم کالا است و محبوب ترین آن ها انواع کیک و کلوچه های متنوع نادی است که در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. از دیگر برندهای زیرمجموعه شرکت نادی می توان به شاپکا و توباچی اشاره نمود.

محصولات متنوع شرکت نادی

تنوع محصولات نادی بسیار زیاد است و برای تهیه کلیه محصولات از تکنولوژی های به روز و بعلاوه مواد اولیه درجه یک استفاده می گردد. به جرات می توان گفت که نادی یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندهای فراوری کلوچه و کیک در ایران است و در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی بسیار پرطرفدار است. شما می توانید انواع بیسکویت، کیک و اسنک های طعم دار و حتی چای و برنج لاهیجان را نیز از این برند خوشنام تهیه کنید. در ادامه می توانید با فهرست محصولات نادی بیشتر آشنا شوید.

  • بیسکویت های نادی
  • کراکرها
  • شوکوبار و شکلات ها
  • شوکورول ها
  • کلوچه های نادی
  • کاپ کیک ها
  • کیک های لایه ای
  • اسنک ها
  • ویفرها
  • شکلات و تافی
  • چای
  • برنج

بیشتر بخوانید:

برترین پیشنهادها برای عصرونه با کیک و کلوچه نادی

بد نیست سرو یک وعده عصرونه با کیک و کلوچه نادی را همین امروز امتحان کنید؛ به خصوص اگر این کیک و کلوچه های خوش طعم را با نوشیدنی ها و دسرهای مناسب سرو کنید. می توانید از انواع کیک های سنتی و مدرن نادی برای پذیرایی از مهمان های خود بهره ببرید و در کنار انواع دسر و نوشیدنی های خانگی از طعم لذیذ این کیک و کلوچه ها لذت ببرید.

با این کار با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم یک عصرانه مجذوب کننده و مقوی میل می کنید و هم با خرید حضوری انواع از فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور در جشنواره جایزه باران نادی می توانید شرکت کنید و برنده جوایز نفیس شوید. در انتهای مقاله درباره شرایط شرکت در جشنواره جایزه باران نادی و جوایز نفیس در نظر گرفته شده برای برندگان جشنواره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اما در ادامه به شما می گوییم کدام نوشیدنی ها را با کدام یک از انواع کیک و کلوچه نادی سرو کنید تا طعم لذیذ عصرونه چند برابر گردد.

1- مینی کوکی نادی با میلک شیک موز و شکلات

اولین پیشنهاد ما برای سرو کردن عصرونه با کیک و کلوچه نادی، این است که یک میلک شیک موز و شکلات به روش کافی شاپی آماده کنید و سپس آن را در کنار مینی کوکی پاکتی گردویی نادی سرو کنید. ترکیب طعم شکلات، موز و بستنی این نوشیدنی همراه با مینی کوکی های نادی واقعا لذیذ است.

در صورت تمایل می توانید از مینی کوکی های نادی برای تزیین روی میلک شیک نیز بهره ببرید و جلوه خلاقانه تری به نوشیدنی تان ببخشید. برای مطالعه طرز تهیه میلک شیک موز و شکلات می توانید به مقاله مراجعه کنید. اگر هم می خواهید در جشنواره جایزه باران نادی شرکت کنید را به صورت حضوری از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

2- انواع کیک نادی با موهیتو توت فرنگی

ترکیب طعم موهیتو توت فرنگی با کیک های خوش طعم نادی یک انتخاب مجذوب کننده دیگر برای میان وعده بزرگترها و کوچکترهاست. در طرز تهیه موهیتو توت فرنگی از توت فرنگی تازه، لیموترش، نعنا، ریحان، شکر و آب گازدار استفاده و نوشیدنی به صورت سرد می گردد. ترکیب این طعم ها در کنار طعم انواع کیک نادی می تواند یک گزینه فوق العاده برای پذیرایی از مهمان های عصرانه باشد.

شما می توانید انواع کیک نادی مثل کیک دوقلو مغزدار، کیک کنجدی نادینو، کیک لایه ای کاکائویی، کیک خانواده نادینو چیپس و کیک کاکائویی راپا را در کنار این نوشیدنی خنک و تابستانی سرو کنید. برای مطالعه طرز تهیه موهیتو توت فرنگی به چند روش مختلف می توانید به مقاله مراجعه کنید.

3- کلوچه نادی با چای مجلسی

خوردن کلوچه نرم و مغزدار همراه با یک لیوان نوشیدنی گرم مثل چای دو رنگ و مجلسی لذت فوق العاده ای دارد. پیشنهاد ما برای یک عصرونه دلچسب چه در روزهای گرم و چه در روزهای سرد سال، آماده کردن یک قوری چای خوشرنگ برای سرو کنار کلوچه های مغزدار نادی است. سرو کردن کلوچه نارگیلی و گردویی نادی در کنار یک لیوان چای برای کوچک و بزرگ مجذوب کننده است. برای مطالعه طریقه درست کردن چای دو رنگ مجلسی روی لینک مقاله کلیک کنید.

اگر تعداد افراد خانواده یا مهمان های عصرانه تان زیاد است، می توانید از کلوچه جعبه ای نارگیلی یا کلوچه ساکی گردویی نادی نیز برای پذیرایی بهره ببرید.

4- کلوچه سنتی نادی با انواع اسموتی

کلوچه سنتی یکی از خوشمزه ترین انواع کلوچه نادی است که طعم نوستالژی و متفاوت آن با هیچ کلوچه و کیک دیگری قابل مقایسه نیست. ترکیب طعم دارچین و گردو و ادویه های گرم موجود در این کلوچه با انواع اسموتی می تواند تبدیل به یکی از لذت بخش ترین دسرها گردد. اسموتی درواقع ترکیبی از میوه های مختلف با شیر، شکلات یا بستنی است که طعم لذیذی دارد و فوق العاده مقوی و انرژی بخش است.

اگر عاشق طعم اسموتی و کلوچه هستید، بهتر است ترکیب این دو را با هم نیز امتحان کنید. برای سرو کردن کلوچه سنتی نادی با انواع اسموتی می توانید اسموتی مورد نظرتان را با هر طعمی که دوست دارید آماده کنید و یک کلوچه سنتی در کنار آن سرو کنید و از طعم لذیذ آن در کنار دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید. ضمناً برای مطالعه آموزش طرز تهیه انواع اسموتی با طعم های مختلف می توانید روی لینک مقاله کلیک کنید.

5- کیک لایه ای اسفنجی نادی یا انواع نوشیدنی های تابستانی

یکی دیگر از کیک های خوشمزه نادی انواع کیک لایه ای اسفنجی آن است که برای علاقه مندان به طعم کاکائو و شکلات و انواع کرم در کیک یک گزینه فوق العاده است. می توانید این کیک های اسفنجی خوش طعم را در کنار انواع نوشیدنی های خنک و گوارای تابستانی سرو کنید. ظاهر مجذوب کننده کیک اسفنجی نادی در کنار نوشیدنی های رنگارنگ و خوش طعم تابستانی خانگی می تواند مهمان ها را مجذوب میز پذیرایی شما کند.

برترین گزینه های پیشنهادی ما در کنار این کیک خوشمزه شربت آلبالو، لیموناد، موهیتو، شربت گل محمدی، اسموتی طالبی و معجون شیر پسته است. برای مشاهده طرز تهیه انواع مدل های نوشیدنی خنک و تابستانی به روش کافی شاپی می توانید روی لینک مقاله کلیک کنید.

6- کلوچه کاکائویی با روکش فرآورده کاکائویی نادیک برای سرو کنار قهوه ترک

قهوه ترک یا همان قهوه معروف ارمنی یکی از محبوب ترین انواع نوشیدنی های گرم در سراسر جهان است که سرو آن در کنار کلوچه کاکائویی با روکش فرآورده کاکائویی نادیک نادی می تواند تبدیل به یک عصرانه شگفت انگیز گردد. کلوچه روکش کاکائویی نادیک با مغزی گردو و کاکائو در کنار قهوه ترک یک گزینه بی نظیر برای پذیرایی از مهمان هایی است که عاشق ترکیب طعم قهوه و شکلات هستند. این مدل کلوچه شکلاتی نادی را که از می خرید تا در جشنواره جایزه باران نادی شرکت کنید، درست کردن قهوه ترک در خانه را هم ما به شما آموزش می دهیم.

برای درست کردن قهوه ترک یا قهوه ارمنی در وهله نخست شما احتیاج دارید به: آب جوشیده سرد، پودر قهوه ترک تازه، فنجان چینی و قهوه جوش ترک یا جذوه. برای مطالعه طرز تهیه قهوه ترک با تمام فوت و فن های آن می توانید روی لینک مقاله کلیک کنید.

جشنواره جایزه باران نادی

در جشنواره جایزه باران نادی، با خرید محصولات نادی از فروشگاه های در سراسر ایران، برنده شوید.

جوایز:

یک دستگاه پلی استیشن 5،

20 دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ،

20 عدد ساعت هوشمند گلکسی واچ 5

نحوه برنده شدن در جشنواره نادی

شرایط جشنواره به توضیح ذیل می باشد:

بازه زمانی جشنواره:

آغاز: 01 تیر 1402

سرانجام: 31 تیر 1402

شرایط شرکت:

خرید هر یک از محصولات نادی= 1 شانس برای شرکت در قرعه کشی و اعلام شماره تلفن همراه به صندوق دار فروشگاه جهت ثبت در قرعه کشی

شیوه های خرید:

مراجعه حضوری به یکی از شعب در سراسر کشور

تاریخ آغاز

1 تیر 1402

تاریخ اتمام

31 تیر 1402

منبع: افق کوروش

به "چند پیشنهاد مجذوب کننده و خوشمزه عصرونه با کیک و کلوچه نادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد مجذوب کننده و خوشمزه عصرونه با کیک و کلوچه نادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید