صادرات کیسه های بسته بندی نانویی ایرانی به ترکیه

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان قراردادی برای فروش 100 تن کیسه بسته بندی با یک شرکت از ترکیه به امضا رسانده است.

صادرات کیسه های بسته بندی نانویی ایرانی به ترکیه

رسول لسان خوش، مدیرعامل شرکت گفت: براساس این قرارداد باید 100 تن کیسه بسته بندی نانویی تحویل شرکت Aypek در ترکیه داده شود که تحویل اولین فاز به حجم 5 تن اجرا شده و قرار است ماهانه 10 تن از این کیسه ها تحویل این شرکت شود.

به گفته دکتر لسان خوش این کیسه ها که دارای خاصیت کنترل رطوبت بوده و در آن ها از فناوری آنتی بلاک استفاده شده قرار است در اختیار کشاورزان ترکیه ای قرار بگیرد تا از این کیسه ها برای صادرات محصولات کشاورزی ترکیه به بازار روسیه و اروپا استفاده شود.

مدیرعامل شرکت افزود: ما قراردادی با یک شرکت ایرانی داریم که در قالب این قرارداد، تقریباً نیمی از ظروف بسته بندی گوشت و مرغ این شرکت با استفاده از مستربچ های نانویی تأمین می شود، به طوری که در حال حاضر ماهانه 40 تن مستربچ به این شرکت تحویل می دهیم. علاوه براین، کیسه های بسته بندی برای صادرات خیار، کاهو، کلم بروکلی و بادمجان نیز تولید و به بازار عرضه می کنیم.

به گفته وی، از آنجایی که پلی اتیلن خاصیت چسبندگی زیادی دارد از این رو به کیسه هایی که با این ماده ساخته می شود آنتی بلاک اضافه کرده می شود که افزودن آنتی بلاک باعث کدر شدن و در برخی مواد مانع از کنترل رطوبت نیز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صادرات کیسه های بسته بندی نانویی ایرانی به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات کیسه های بسته بندی نانویی ایرانی به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید