سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شرکت نجوا به تازگی از خدمت جدیدی رونمایی نموده که مدتی بود زمزمه به بازار آمدنش شنیده می شد. سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا خدمتی است که بناست به کسب وکارها در راستای بهبود ارتباط با مشتریان و تعامل بهتر با کاربران یاری کند.

سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

نجوا که از سال 97 با ارائه سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن کار خود را شروع نموده، از 7 میلیون کاربر در ابتدای سال 98 به بیش از 80 میلیون کاربر در ابتدای سال 99 رسیده است و امیدوار است بتواند به عنوان یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی با ترکیب روش های مختلف بازاریابی بازگشتی ( retention marketing) به کسب وکارها یاری نموده و تسهیل گر ارتباط تعاملی آن ها با کاربرانشان باشد.

بازاریابی ایمیلی امروزه در زمره روش های اصلی حفظ و نگهداری کاربران به شمار می رود. بازاریابی ایمیلی می تواند بیش از 40 برابر هزینه صرف شده برای تبلیغات را به کسب وکار شما برگرداند، احتمال تکمیل و نهایی شدن سبدهای خرید نیمه کاره که با ایمیل به کاربر اطلاع داده می شوند 69 درصد بیشتر است و استفاده مناسب از ایمیل مارکتینگ می تواند نرخ تبدیل مشتریان شما را تا 5 برابر افزایش دهد.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ حرفه ای نجوا در جهت تبدیل این سرویس به یک سرویس کارآمد و در عین حال ساده و کاربرپسند قرار دارند. به طوری که هر کاربری با هر میزان از دانش فنی بتواند مانند یک متخصص کمپین طراحی کند. از جمله این ابزارها و امکانات تقسیم بندی مشتریان است که در خصوص استفاده از سرویس پوش نوتیفیکیشن نیز حائز اهمیت است و می تواند نرخ تبدیل مشتریان شما را به شکل چشم گیری افزایش دهد. امکان دیگر که باز هم بین این دو سرویس مشترک است، امکان اتوماسیون و زمان بندی ارسال پیغام است. پیغام درست را در زمان درست برای کاربر مناسب بفرستید تا کاربر را به مشتری وفادار کسب وکار خود تبدیل کنید.

ایمیل مارکتینگ نجوا نیز این امکانات را برای مشتریان پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ خود فراهم نموده است.

یک ابزار بسیار کاربردی که نجوا برای طراحی ایمیل در اختیار شما قرار می دهد، ابزار Drag & Drop است. این ابزار در کنار قالب های آماده و جهتهای از پیش ساخته شده می تواند به شما یاری کند جذاب ترین ایمیل ها را طراحی کنید و خوشایندترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود رقم بزنید.

Drag & Drop

با استفاده از این ادیتور می توانید به سادگی قالب های حرفه ای و جذاب ایمیل طراحی کنید.

قالب ها را ذخیره کنید و در وقت احتیاج دوباره به کار بگیرید.

قالب های آماده و فلوهای پیش ساخته

می توانید از قالب های ریسپانسیو آماده و یا از جهتهای کاربری پیش فرض بهره ببرید.

تست A/B

با مقایسه نتایج تغییرات مختلف، تاثیر تغییرات عوامل را بسنجید.

گزارش گیری

با دریافت گزارش از جزئیات کمپین هایتان، در جهت بهینه کردن آن ها گام برمی دارید.

امکان دسته بندی کاربران

با دسته بندی کاربرانتان بر اساس رفتار و ویژگی های آن ها و شخصی سازی ارسال ها ارتباط خود با مشتری را هدفمند کنید.

اتوماسیون و زمان بندی هوشمند ارسال

پیغام مناسب را در زمان مناسب ارسال کنید. به علاوه می توانید بر مبنای رفتارهای کاربر جهت تجربه تعاملی تعریف کنید.

به علاوه در پنل کاربری این سرویس می توانید به صورت لحظه ای گزارش کمپین های خود را مشاهده کنید و با طراحی تست های A/B و سنجش میزان تاثیر متغیرهای مختلف بهینه ترین ترکیب و مناسب ترین جهت را برای کاربران خود بسازید.

اگر صاحب وب سایت یا کسب وکار آنلاین هستید می توانید همین امروز اولین قدم را برای ساخت اولین کمپین ایمیلی خود بردارید. در سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا ثبت نام کنید تا کارشناسان نجوا با شما تماس بگیرند و جهت جدیدی را در بازاریابی و ارتباط با مشتریانتان شروع کنید.

منبع: مجله شنبه

به "سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید