رمانتیک ترین مقصد دنیا برای ماه عسل کجاست؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، با اینکه بورا بورا تحت سیطره کشور فرانسه قرار گرفته است، اما جزوی از خاک این کشور به حساب نمی آید، بلکه جزیره کوچکی واقع در جنوب اقیانوس آرام است.

رمانتیک ترین مقصد دنیا برای ماه عسل کجاست؟

در سفر به جزیره بورا بورا می توانید در هتل هایی که روی دریا ساخته شده، اقامت کنید. این اقامتگا ه ها از روی خانه بومیان پلینزی طراحی شده است. برای خنکی و راحتی اتاق ها، سقف آن ها از برگ های نخل ساخته شده و کف آن ها نیز سکویی برای سوار شدن به قایق دارد. با مجله گردشگری وبلاگ اسبیکو همراه باشید.

گردش در جزیره بورا بورا

اولین جاذبه گردشگری بورا بورا، سواحل فوق العاده آن است که در دنیا کم نظیر است. منظره ها زیر آب جزیره بورا بورا نفس شما را بند خواهد آورد. آب آن به حدی شفاف است که حتی از روی سطح آب امکان تماشای طبیعت شگفت انگیز زیر آب وجود دارد.

حالا نوبت نارگیل، اصلی ترین فراوری جزیره بورا بورا است. نارگیل در همه جا دیده می شود. از مواد غذایی محلی های اینجا گرفته تا تورهایی که به شما باز کردن نارگیل را یاد می دهند. حتی افسانه هایی در خصوص درخت نارگیل گفته شده که از اهمیت این میوه برای بومی ها حکایت دارد.

آداب و باورهای عجیب جزیره بورا بورا

بیشتر مردم، بورا بورا را یک جزیره رمانتیک می دانند. این جزیره یک مکان عالی برای متاهل ها و تازه عروس و دامادها است تا عشق خود را در آن جشن بگیرند. از خانه های ییلاقی گرفته تا سواحل خصوصی، همگی آن را به جزیره عشق تبدیل نموده است. صخره های مرجانی به شکل قلب نیز علت دیگری بر این ادعا است.

در بورا بورا هر چیزی معنای خودش را دارد. حتی گل ها، بخصوص اگر گلی پشت گوش یک خانم باشد. گلی که پشت گوش چپ قرار گرفته به این معنا است که او مجرد نبوده و عشقی در زندگی او وجود دارد. اما گل در پشت گوش راست یعنی مجرد است.

با اینکه عجیب است اما باید بدانید که خالکوبی به عنوان یک امر مقدس در بورا بورا شناخته می شود. محلی ها معتقدند اصل خالکوبی به دو پسر خدای آفرینش برمی شود. ضمناً این موضوع را به عنوان نشانه زیبایی نیز تلقی می نمایند. هرچند در گذشته از آن برای نشان دادن موقعیت اجتماعی استفاده می کردند.

پیشنهاد مطالعه : این جنگل ها دومین ریه های بزرگ زمین هستند را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا

به "رمانتیک ترین مقصد دنیا برای ماه عسل کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مقصد دنیا برای ماه عسل کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید