راهکاری ساده برای کاهش دو برابری وزن

به گزارش وبلاگ اسبیکو، نتایج تحقیقات نشان می دهد، اجتناب از مصرف کالری زیاد در عصر، کلید کاهش وزن است.

راهکاری ساده برای کاهش دو برابری وزن

مصرف میان وعده در اواخر شب، به ویژه، مانع از سوزاندن چربی در بدن می گردد به این علت است که بدن هنوز از کربوهیدرات های قابل دسترس استفاده می نماید که به تازگی خورده شده اند با این حال، افرادی که در عصر کمتر غذا می خورند، روشی را پیش می برند که بدن آغاز به سوزاندن چربی می نماید.

صبحانه می تواند به کاهش وزن یاری کند؛ نتایج مطالعه اخیر نشان داد که یک صبحانه با پروتئین بالا حتی می تواند کاهش وزن را دو برابر کند.

پروفسور کارل جانسون، یکی از نویسندگان این تحقیق گفت: مطالعات زیادی هم بر روی حیوانات و هم بر روی انسان ها اجرا شده است که نشان می دهند نه تنها مقدار غذا خوردن شما بلکه بیشتر از آن موقع خوردن شما با کاهش وزن مربوط می گردد.

پژوهش ما در پی آزمایش یافته های مطالعات روزه داری موجود با درخواست از انسان واقعی برای شرکت در یک آزمایش چند روزه برای دو برنامه غذایی مختلف بود.

آنچه دریافتیم این است که ریتم های شبانه روزی بدن، سوزاندن چربی در شب را تنظیم می نماید. ریتم های شبانه روزی بدن تغییرات ذهنی، فیزیکی و رفتاری است که یک چرخه روزانه را دنبال می نماید.

این مطالعه شامل 6 نفر بود که برای نظارت دقیق در یک اتاق تنفسی (آزمایشگاه) مراجعه کردند. این اتاق دقیقا مقدار انرژی مصرفی افراد در یک دوره و متابولیسم آنها را مقدار گیری کرد. نتایج نشان داد که وقتی مردم عصرانه یک وعده غذایی می خوردند، بدن دیگر چربی سوزی نمی کرد.

دکتر کوین کلی، نویسنده اول این مطالعه، نتایج را چنین شرح داد: میان وعده اواخر عصر منجر به اکسید شدن چربی های کمتری نسبت به وعده صبحانه شد.

این مورد تایید کرد که زمان خوردن وعده های غذایی در طول روز و شب بر نحوه استفاده از غذای مصرف شده در مقابل ذخیره سازی تاثیر می گذارد و هر غذایی که قبل از خواب مصرف گردد، سوزاندن چربی در طول خواب را به تاخیر می اندازد.

منبع: گردشبان

به "راهکاری ساده برای کاهش دو برابری وزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکاری ساده برای کاهش دو برابری وزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید