خوردن این سبزی با ماست برای چربی سوزی و لاغری عالی است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اسفناج و ماست را با هم ترکیب کنید و یک مخلوط عالی برای کاهش وزن درست کنید.

خوردن این سبزی با ماست برای چربی سوزی و لاغری عالی است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اگر از آن دسته افراد هستید که نمی خواهید دارو و قرص برای چربی سوزی مصرف کنید، ترکیب ماست و اسفناج بدون شک به شما یاری خواهد نمود.

از خواص اسفناج و ماست برای لاغری می توان به خاصیت سیرنمایندگی بدون احساس گرسنگی اشاره نمود. یعنی شما در طول رژیم لاغری خود احساس گرسنگی نخواهید کرد. با مصرف این بورانی مواد زائد روده شما تخلیه شده و روده کاملا پاکسازی می گردد. بعلاوه شما انرژی لازم برای فعالیت های روزانه خود را دریافت خواهید کرد.

چاقی همواره از بین برنده اعتماد به نفس است. چاقی و اضافه وزن عامل بسیاری از بیماری ها مثل چربی خون، دیابت و انواع مسائل قلبی است. می خواهید لاغر شوید؟ اطلاعاتتان درباره انواع میوه و سبزیجات را بالا ببرید و سعی کنید از سبزیجات چربی سوز بیشتر دز برنامه غذایی خود بگنجانید.

یکی از این سبزیجات کم هزینه و مناسب اسفناج است. اسفناج یک سبزی ساده و پرخاصیت است. البته این نکته را در خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این مواد غذایی قرار نیست برای شما یک شبه معجزه نمایند! ولی خب می تواند مکمل خوبی باشد و به لاغری شما یاری کند.

ضروری است بدانید اگر می خواهید لاغر شوید باید اندازه فراوانی فیبر مصرف کنید. فیبر باعث لاغری شما خواهد شد. این ماده شما را سیر نگه می دارد و روده های شما را کاملا پاکسازی می نماید.

نکته بعدی این است که اسفناج حاوی مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان، پروتئین و چربی های سالم است که این مواد باعث کاهش کلسترول، فشار خون بالا و در نهایت بهبود جریان خون می شوند.

شایان ذکر است که این سبزی پرخاصیت حاوی 93 تا 95 درصد آب است که باعث تامین آب بدن و پاکسازی کامل آن می گردد. در واقع با مصرف این سبزی می توانید به دفع توکسین ها از بدن یاری نموده و با فعال کردن متابولیسم به چربی سوزی در بدن خود یاری کنید.

  • داشتن چربی در هر قسمت از بدن چه معنایی برای سلامتی دارد؟

منبع: بهداشت نیوز

منبع: همشهری آنلاین

به "خوردن این سبزی با ماست برای چربی سوزی و لاغری عالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردن این سبزی با ماست برای چربی سوزی و لاغری عالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید