جزئیات عرضه گوشت منجمد بسته بندی؛ قیمت های تازه اعلام شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور با اشاره به عرضه گوشت منجمد بسته بندی در فروشگاه های زنجیره ای و غرف میادین میوه و تره بار گفت که این گوشت ها داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد منجمد شده است.

جزئیات عرضه گوشت منجمد بسته بندی؛ قیمت های تازه اعلام شد

به گزارش ایسنا، مسعود رسولی، با اعلام این خبر گفت: نیمه اول سال که در چراگاه ها علوفه بسیار و دام نیز زیاد بود دولت از دامدار ها با قیمت خوبی دام خریداری، کشتار و لاشه آن را نیز منجمد کرد. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت و کمبود دام، دولت این گوشت های منجمد را به شرکت های بسته بندی داده و آن ها نیز این گوشت ها را قطعه بندی، بسته بندی و روانه بازار می نمایند.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو ران گوسفندی منجمد بسته بندی 173 هزار تومان، ران گوساله منجمد بسته بندی 173 هزار تومان، سردست گوساله منجمد بسته بندی 168 هزار تومان، گردن گوسفندی منجمد 153 هزار تومان و راسته گوسفندی نیز 158 هزار تومان است که در فروشگاه های زنجیره و غرف میادین این محصول توزیع می گردد.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور اضافه نمود: این گوشت داخلی و با کیفیت بوده و در شرایط استاندارد فریز شده است.

منبع: فرارو

به "جزئیات عرضه گوشت منجمد بسته بندی؛ قیمت های تازه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات عرضه گوشت منجمد بسته بندی؛ قیمت های تازه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید