جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا و انواع پژو ، این خودروها 9 تا10 میلیون تومان مقرون به صرفه شدند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بازار خودرو همچنان در رکود است. اما قیمت بعضی از خودروها که فروش آنها از فرایند قرعه کشی خارج شده است، حدود شش درصد کاهش داشت.

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا و انواع پژو ، این خودروها 9 تا10 میلیون تومان مقرون به صرفه شدند

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه 31 مرداد 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید 111 با قیمت 204 میلیون تومان به فروش می رسد.پراید 131 نیز با قیمت 178 میلیون تومان عرضه می گردد. دنا معمولی مدل 1401 نیز امروز 2 میلیون تومان کاهش داشت و به 405 میلیون تومان رسید.

پژو 207 اتومات هم با 10 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در قیمت 600 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ بک پلاس هم اکنون در محدوده 210 میلیون تومان قیمت دارد.پژو 206 تیپ دو مدل 1401 نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به 291 میلیون تومان رسید. 206 تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ 355 میلیون تومان پیش رفت.تارا اتوماتیک نیز 9 میلیون تومان کاهش داشت و امروز در قیمت 271 میلیون تومان خرید و فروش می گردد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با افزایش مجدد قیمت خودروهای کارخانه ای گفت: این مجوز نوعی تصحیح تورمی است و به نظر نمی رسد که تاثیر چندانی در بازار داشته باشد. زیرا این افزایش قیمت به صورت جزئی اعمال می گردد.

زاوه اضافه کرد: در این شرایط زیان ده صنعت خودروسازی و تورم حاکم در کشور، عملی شدن وعده ثبات قیمت 6 ماهه بعید به نظر می رسد.

این کارشناس صنعت خودرو در ادامه شرح داد: اگر قیمت خودرو درب کارخانه را با قیمت خودرو در بازار برسانند، به نفع مردم است.

چندی پیش نیز، اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران گفت: در حال حاضر بازار به روال قبلی خود، یعنی رکود و آشفتگی ادامه می دهد.

او ادامه داد: اما قیمت بعضی از خودروها، مانند کوییک و شاهین که فروش آنها از فرایند قرعه کشی خارج شده است، حدود شش درصد کاهش داشت. این موضوع، تاثیر کمی بر قیمت خودروهای داخلی گذاشته است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران شرح داد: تا زمانی که تکلیف واردات خودرو به کشور تعیین نگردد، به نظر می رسد این روال در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد. زیرا فراوری خودروهای داخلی به میزان ای نیست که جوابگوی تقاضای بازار باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا و انواع پژو ، این خودروها 9 تا10 میلیون تومان مقرون به صرفه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا و انواع پژو ، این خودروها 9 تا10 میلیون تومان مقرون به صرفه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید