بریتنی اسپیرز کیست؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، زندگینامه بریتنی اسپیرز (Britney Spears)

نام کامل: BRITNEY JEAN SPEARS

بریتنی اسپیرز کیست؟

نام های مستعار:

Brit

Pinkey

The Princess of Pop

Pop Icon

Queen B

تاریخ تولد: 2 دسامبر 1981 یا 11 آذر 1360

محل تولد: McComb, Mississippi, U.S

قد: 1 متر و 63 سانتی متر

نام همسران:

JASON ALLEN ALEXANDER : تاریخ ازدواج ژانویه 2004 (که تنها 2روز بعد لغو شد)

KEVIN EARL FEDERLINE : تاریخ ازدواج سپتامبر 2004.

جوایز بریتنی اسپیرز:

2 بار نامزد GRAMMY AWARDS

4 بار برنده جایزه MTV AWARDS

4 بار برنده جایزه BILLBOARD MUSIC AWARD

زندگی خانوادگی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز که در Kentwood، لوئیزیانا بزرگ شد. پدر بریتنی جیمی پارنل اسپیرز پیمانکار ساختمان است و مادرش لین ارنه نویسنده می باشد، برادرش برایان مدیر اقتصادی خانواده و خواهرش جیمی لین بازیگر و خواننده است.

زندگی حرفه ای بریتنی اسپیرز

بریتنی از دو سالگی آغاز به خواندن و رقصیدن کرد و بعد از مدت کوتاهی در مسابقات استعدادیابی نیز شرکت کرد. در هشت سالگی برای شرکت در برنامه تلویزیونی دیزنی به نام The All New Mickey Mouse Club درخواست و تست داد اما درخواست او را به دلیل سن بسیار پایینش قبول نشد اما با این حال تولیدکنندگان تحت تأثیر کار او قرار دریافتد و بریتنی را تشویق به دریافت یک نماینده در شهر نیویورک کردند و او با شرکت در دانشکده هنرهای نمایشی حرفه ای، اوقات خود را در آنجا گذراند. در این دوره او آغاز به شرکت در تبلیغات تلویزیونی کرد و در سال 1991 در فیلم Ruthless بازی کرد.

پایان در سن 11 سالگی، بریتنی اسپیرز به عضویت بازیگران کلوپ New All Mickey Mouse درآمد و به گروهی از خوانندگان آن زمان شامل جلستین تیمبرلیک (که بعدها با او وارد رابطه شد) و کریستینا آگویلرا، پیوست.

پس از کنسل شدن نمایش او در سال 1993 ، Spears به خانه بازگشت، اما بعد مدتی دوباره مشتاق بازگشت به کار خود شد. او در سن 15 سالگی یک آهنگ دمو ساخت که منجر شد با استودیو Jive Records یک قرارداد موسیقی ببندد. دو سال بعد، او اولین تک آهنگ خود را با نام Hit me baby one more time منتشر کرد. این آهنگ به سرعت مورد بحث و جدل قرار گرفت، هم به دلیل متن شعر آن (یک بار دیگر به من ضربه بزن) و هم برای موزیک ویدیوی آن، که در آن اسپیرز به عنوان یک دانش آموز مدرسه تحریک آمیز ظاهر شده بود! با وجود این توجه ها، آهنگ اول او معروف شد و هنگامی که آلبوم (Hit Me Baby One More Time) در سال 1999 منتشر شد، به سرعت در رتبه اول چارت های موسیقی قرار گرفت و در نهایت بیش از 10 میلیون نسخه از این آلبوم در ایالات متحده به فروش رسید.

در سال 2000، بریتنی اسپیرز آلبوم دوم خود را با نام Oops!…I Did It Again منتشر کرد. این آلبوم در هفته اول انتشار خود، 1.3 میلیون نسخه فروخت و رکورد خواننده ای که بیشترین فروش هفته اول را داشت، برای خود رقم زد.

در سال 2001 او یک قرارداد چند میلیون دلاری را امضا کرد تا سخنگوی پپسی شود و در همان سال سومین آلبوم خود را منتشر کرد که بیش از چهار میلیون نسخه فروخت و تا سال 2003 به دلیل هیت شدن تک آهنگ Toxic موجود در آلبوم، نزدیک به سه میلیون نسخه دیگر فروخته شد.

آلبوم های استودیویی بعدی بریتنی اسپیرز با کاهش فروش روبرو شدند اما به عنوان رویدادهای مهم در دنیای موسیقی پاپ باقی ماندند. با این حال، نهمین آلبوم استودیویی او با نام Glory در سال 2016، بازگشتی برای شکل گیری دوباره بریتنی در نظر گرفته شد.

بازیگری بریتنی اسپیرز

اسپیرز همچنین به بازیگری نیز پرداخت و اولین فیلم بزرگ خود را در سال 2002 با نقش اصلی در فیلم سینمایی Crossroads بازی کرد. در سال 2012 او به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی تلویزیونی The X Factor ظاهر شد. سال بعد، در نمایشی با عنوان Britney: Piece of Me at Planet Hollywood in Las Vegas برنامه اجرا کرد که این نمایش در اواخر سال 2017 به پایان رسید و تابستان بعد او یک تور کنسرت دنیای برگزار کرد.

رکورد گینس بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز اسم خود را برای بیشترین فروش آلبوم Hit me baby one more time با فروش 13 میلیون نسخه در آمریکا در میان نوجوانان، در کتاب رکوردهای گینش ثبت کرد

بریتنی اسپیرز بعد از آغاز زندگی حرفه ای خود به سرعت به یک الگوی پاپ بین المللی تبدیل شد. مجله رولینگ استون دربارهٔ او نوشت : یکی از پیروز ترین خوانندگان در قرن 21 در سال 2003 در پیاده روی مشاهیر هالیوود ستاره دار شد.

زندگی شخصی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز اغلب خود را برای اتفاقات مربوط به زندگی شخصی اش بیشتر از اتفاقات مربوط به موسیقی اش، در کانون توجه مردم قرار می داد. از جمله مهم ترین ازدواج پرشور او در سال2004 با رقصنده ای به نام کوین فدرلین که در سال 2007 از او جدا شد و هم اکنون صاحب دو فرزند پسر از او است.

در حال حاضر(2020) بریتنی 38 با مدل و بازیگر ایرانی 25 ساله به نام سام اصغری در رابطه است. سام اصغری مربی بدنسازی است و از چندی پیش فعالیت های حرفه ای خودرا بعنوان مدل و بازیگر آغاز کرده است و در جریان فیلمبرداری کلیپ اسلامبر پارتی با بریتنی ملاقات کرد و رابطه انها آغاز شد..

نحوه آشنایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بریتنی اسپیرز طی مصاحبه یی درباره این آشنایی چنین می گوید:

قرار بود که ما صحنه مشترکی را در آهنگ ویدیوی من داشته باشیم که من بعد از طی مسیری به بالای میزی می رسیدم که سام در آنجا نشسته بود.برای این که نوبت به تصویربرداری این صحنه برسد بیش از بیست دقیقه معطل شدیم و چون کار دیگری نداشتیم عملا مجبور شدیم باهم حرف بزنیم و هر چند در ابتدا حرف زیادی برای گفتن نداشتیم پایان آغاز به صحبت کردن درباره غذای مورد علاقه مان کردیم و او هیچ نظری نداشت؛ منظورم این است که اسمم را شنیده بود اما نمی دانست چطور شخصیتی هستم و من هم همین احساس متقابل را نسبت به او داشتم. در واقع وقفه طولانی در فیلمبرداری ما را وادار به مصاحبه کرد. ما آغاز به صحبت درباره سوشی و چیزهایی که دوست داریم کردیم و این که باید یک روز برای خوردن سوشی باهم بیرون برویم. بعد از چند دقیقه حرف زدن احساس کردم یک حس مشترک در ما ایجاد شد و سام شماره اش را به من داد. من خیلی نسبت به این که به او زنگ بزنم محتاط بودم و بعد از حدود پنج ماه شماره اش را از کیفم در آوردم و با او تماس گرفتم! به خودم گفتم خیلی پسر جذابی هست و ازآن به بعد همه چیز خیلی خوب و بامزه پیش رفته است. احساس میکنم به مرحله ای از زندگی رسیده ام که نیازی به روابط کوتاه مدت با مردها ندارم و دلم می خواهد مرد ویژه ای را پیدا کنم و تا آخر عمر با او باشم.

بریتنی در سالگرد دوستیش با سام با انتشار عکسی دونفره در صفحه خود نوشت این مرد هرروز الهام بخش من است برای این که انسان بهتری باشم و این من را راضی ترین دختر دنیا می کند.

برخی کابران این دیدگاه را دارند که دوستی بریتنی اسپیرز و سام اصغری آن هم پس از دوبار ازدواج و با داشتن دو پسر 12و 14 ساله کمی عجیب به نظر می رسد. در مقابل برخی معتقدند که رابطه این دو نفر خیلی عمیق تر از دوستی است و بزودی به ازدواج و تشکیل خانواده منجر می شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه امور مهاجرتی از جمله کانادا با موسسه وبلاگ اسبیکو تماس بگیرید: 02122225334

منبع: زانکو

به "بریتنی اسپیرز کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتنی اسپیرز کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید