اولین تحرک بورس در هفته جدید ، شاخص کی محدوده حمایتی واعظی را پس می گیرد؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، با آغاز معاملات امروز بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص ساز و همچنین نمادهای کوچک افزایش یافت و شاخص کل تحت تاثیر این تقاضا حدود 1/5 درصد رشد کرد و به یک میلیون و 528 هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن که حتی در جریان عرضه های زیاد در نیمه دوم معاملات هفته گذشته روندی صعودی داشت امروز نیز مثبت است و این نشان از کلیت سبز بورس و بهبود عملکرد سهم های کوچک دارد.

اولین تحرک بورس در هفته جدید ، شاخص کی محدوده حمایتی واعظی را پس می گیرد؟

رشد شاخص کل از محدود 1/2 میلیون واحدی آغاز شد و تا شاخص یک میلیون و 480 هزار واحد به قوت باقی بود اما در جریان معاملات هفته گذشته و صعود شاخص کل به محدوده 1/5 میلیون واحد عرضه ها بیشتر شد و باعث فرایندی متعادل در روزهای پایانی معاملات بورس هفته گذشته شد.

همچنین بعضی کارشناسان عقیده دارند شاخص کل در محدوده 1/4 میلیون واحد کف سازی نموده و با مقاومت 1/6 میلیون واحد روبه رو است و باید این مقاومت شکسته گردد و تا زمان افزایش حجم و ارزش معاملات و پیشی دریافت تقاضا در همین محدوده نوسان خواهیم داشت.

کارشناسان فرایند بورس این هفته را متعادل پیش بینی کردند و احتمالا در جریان معاملات این هفته نیز عرضه در روزهای آینده باعث تعادل و شاید حتی فرایند نزولی شاخص کل گردد.

نمادهای فولاد، فملی و اخابر بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس امروز را داشتند و به نظر می رسد گروه فلزات اساسی صعودی پرقدرت دارند اما از طرفی نیز نمادهای پالایشی فرایندی منفی دارند و احتمالا می رود دوباره با احتساب تخفیف 30 درصدی زیان ده محسوب شوند.

همچنین به نظر می رسد شاخص کل در جریان معاملات هفته آینده بتوانید به کانال یک میلیون و 600 هزار واحد صعود کند.

آخرینن اخبار بورس را در صفحه بورس وبلاگ اسبیکو بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "اولین تحرک بورس در هفته جدید ، شاخص کی محدوده حمایتی واعظی را پس می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تحرک بورس در هفته جدید ، شاخص کی محدوده حمایتی واعظی را پس می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید