آیا می توانید به اینفلوئنسرهای تناسب اندام اعتماد کنید؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، آیا اینفلوئنسرهای تناسب اندام که این روزها صفحات شلوغ و موفقی در شبکه های مجازی دارند، شایسته اعتماد شما هستند؟ در اینجا نحوه فهمیدن اینکه آیا یک اینفلوئنسر تناسب اندام واقعاً واجد شرایط است که به شما توصیه های تناسب اندام بدهد، آمده است به علاوه چند پرچم قرمز مهم که باید مراقب آنها باشید.

آیا می توانید به اینفلوئنسرهای تناسب اندام اعتماد کنید؟

چه آنها را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید، اینفلوئنسرهای تناسب اندام بخشی غیرقابل انکار و اجتناب ناپذیر از زندگی حال حاضر هستند.

برنامه رسانه اجتماعی انتخابی شما هرچه باشد، با اینفلوئنسرهای تناسب اندام روبرو خواهید شد که تمرینات، مکمل ها، ویدیوهای روزانه (DITL)، آنچه در یک روز می خورند، محصولات مورد علاقه خود و عکس های بی عیب و نقص را به اشتراک می گذارند. در کمترین اندازه لباسی که می توانند برای نشان دادن اندام خود داشته باشند.

اما آیا همه آنها سزاوار اعتماد ما هستند؟ و اگر نه، چگونه بدانیم به چه کسی اعتماد کنیم و چه کسی را دنبال نکنیم؟

ما با ماریا لگویزامون، مربی شخصی معتبر، در خصوص چگونگی تشخیص اینکه به کدام اینفلوئنسرها اعتماد کنیم صحبت کردیم و او خودش یک اینفلوئنسر تناسب اندام است و بیش از 145 هزار دنبال نماینده در اینستاگرام دارد.

بنابراین بیایید در خصوص چگونگی فیلتر کردن حقیقت از تمام عکس های اینستاگرام که به وضوح فیلتر شده اند صحبت کنیم.

آیا می توانم به اینفلوئنسرهای تناسب اندام اعتماد کنم؟

این سوال روز است!

پاسخ: بستگی دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که بازدیدها، اشتراک گذاری ها و لایک ها شاخص های خوبی برای قابل اعتماد بودن هستند اما واقعاً نیستند.

بسیاری از اینفلوئنسرها دوست داشتنی هستند - به همین علت است که آنها تعداد زیادی دنبال نماینده جمع می نمایند اما لگویزامون می گوید که این خیلی به این احساس مربوط نمی گردد که آیا به این شخص اعتماد کنم یا نه؟ - بیشتر در خصوص نتایج، جامعه و تخصص است.

او شرح می دهد: بیشتر در خصوص تماشا نتایجی است که از توصیه های آنها می گیرید و تعهد آنها به جامعه نه تنها به عنوان یک تأثیرگذار تناسب اندام، بلکه به عنوان یک مربی شخصی.

به گفته او، یک اینفلوئنسر خوب کسی است که واقعاً متخصص باشد اما در عین حال با جامعه فالوورهای خود درگیر باشد و واقعاً به آن علاقه داشته باشد بنابراین چیزی بیش از تعداد فالوورها یا پول است.

نحوه تشخیص اطلاعاتی که *نباید* به آنها اعتماد کنید حتی اگر 1 میلیون لایک داشته باشد

هنگامی که در حال تماشای محتوای تناسب اندام در رسانه های اجتماعی هستید، قطعاً باید عینک بدبینی خود را فعال کنید. در اینجا چند پرسش وجود دارد که هنگام ارزیابی درست یا بیهودگی این توصیه از خود بپرسید:

آیا این یک راهکار سریع است؟

آیا این یک تمرین نویدبخش 2 هفته ای برای کاهش وزن چند کیلویی در یک هفته است؟ توقف کنید، همکاری نکنید و گوش نکنید.

ایجاد تغییر پایدار در بدن شما - خواه از دست دادن چربی باشد یا عضله سازی - همواره زمان می برد و اگر آنها قول یک راهکار سریع را می دهند بعد از پرداخت باید دو چندان شک کنید.

لگویزامون می گوید: وقتی می بینم بعضی از اینفلوئنسرهای تناسب اندام برای برنامه ها یا توصیه های تناسب اندام مبالغ دیوانه واری را دریافت می نمایند، آن را زیر سوال می برم.

آیا آشکارا خطرناک است یا مضحک؟

شرحش در خودش است. آیا این توصیه باعث می گردد سرتان را تکان دهید یا ابروهایتان را بالا ببرید؟

این روند شامل خوردن یک پیمانه پودر قبل از تمرین فقط با یک کمی آب است و بیشتر افرادی که این کار را انجام می دهند (یا حداقل کسانی که در خصوص آن در TikTok پست می گذارند) واقعا متناسب به نظر می رسند.

اما اسکوپ خشک اینطور نیست، در واقع، قبلاً با یک حمله قلبی در یک جوان 20 ساله سالم مرتبط بوده است زیرا دوز بسیار متمرکز و سریع جذب کافئین را ارائه می دهد.

چه چیزی این فرد را در این موضوع متخصص می نماید؟

بسیاری از محتوایی که به صورت آنلاین می بینید ممکن است قانونی به نظر برسند. به عنوان یک راهکار سریع تبلیغ نمی گردد، خطرناک به نظر نمی رسد و واضح است که مضحک نیست. بنابراین آنالیز تخصص سازنده احتمالاً بزرگترین و مهمترین کاری است که می توانید هنگام ارزیابی توصیه های تناسب اندام در رسانه های اجتماعی انجام دهید.

داشتن بدنی عضلانی باعث نمی گردد کسی متخصص تناسب اندام باشد.

مربیان شخصی معتبر، فیزیوتراپیست ها، پزشکان ارتوپد، حرکت شناسان، پزشکان پزشکی ورزشی و سایر متخصصان قانونی، دانش عمیقی در خصوص مکانیسم بدن، پیشگیری از آسیب، فرم مناسب و موارد دیگر دارند و با افراد غیر مجاز در شبکه های اجتماعی فرق دارند.

همین امر در خصوص تغذیه نیز صدق می نماید: همه ما غذا می خوریم اما همه ما متخصص تغذیه نیستیم پس بیایید توصیه های دقیق رژیم غذایی را به متخصصان تغذیه ثبت شده و متخصصان پزشکی متخصص تغذیه بسپاریم.

5 اشتباهی که اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی انجام می دهند

و در اینجا چند مورد وجود دارد که اینفلوئنسرها در خصوص رژیم اشتباه می نمایند، همراه با نکات لگویزامون در خصوص آنچه که باید در پی آن باشید:

1. فرم، فرم، فرم

در حالی که بسیاری از اینفلوئنسرها روی فرم مناسب تمرکز زیادی دارند، دیگران تمایل دارند آن را نادیده بگیرند به گفته لگویزامون که این چیز خوبی نیست. او می گوید: بدون آموزش فرم صحیح، افراد به راحتی آسیب می بینند.

همین امر در خصوص تنفس صحیح در حین ورزش نیز صدق می نماید، که شما بعلاوه اثربخشی خود را به حدبیشتر برسانید.

اگر اینفلوئنسری تمرینات خود را به اشتراک می گذارد، باید فرم مناسب را برای جلوگیری از آسیب دیدگی و بعلاوه نحوه تنفس به وسیله هر حرکت به شما نشان دهد.

2. فقدان مدرک

لگویزامون می گوید: هر کسی می تواند یک برنامه تمرینی را در گوگل جستجو کند اما مهم ترین جنبه آن باید روتینی باشد که به شما نتیجه بدهد.

اسکرین شات گرفتن از آن تصاویر روتین تمرینی زیبا در پینترست بسیار عالی است اما باید تأیید کنید که به وسیله یک حرفه ای ساخته شده است که می داند چگونه یک روتین کارآمد بسازد.

3. وزنه برداری شما را حجیم می نماید

لگویزامون می گوید: من فکر می کنم یکی از بزرگترین تصورات غلط این است که وزنه زدن شما را حجیم می نماید. کاش به همین راحتی بود!

بنابراین وقتی می بینید اینفلوئنسرها (مخصوصاً زنان) از بلند کردن یا تمرینات قدرتی دور می نمایند، این مشکوک است.

او شرح می دهد که وزنه زدن شما را قوی می کند و به شما یاری می کند تا عضلات خود را تقویت نموده و رشد کنید. او اضافه می کند که برای حجم دادن به غذا، شما باید مقادیر دیوانه واری غذا بخورید. به خصوص برای زنان، هورمون های زنانه از رشد بیش از حد توده عضلانی جلوگیری می نماید.

4. ادعا برای مکمل ها

بسیار خوب، طبیعتاً اینفلوئنسرهای تناسب اندام به وسیله همکاری با برند، محتوای حمایت شده و فروش وابسته به ویژه با شرکت های مکمل، پول زیادی به دست می آورند. این بدان معنا نیست که هر برندی که با آن کار می نماید به طور اتوماتیک غیرقابل اعتماد است اما ایده خوبی است که قبل از خرید مکمل، خودتان کمی تحقیق کنید.

وقتی می بینید که یک اینفلوئنسر در خصوص مکمل ها چیزهایی مانند تغییر زندگی را می گوید به خصوص اگر مکملی است که برای تبلیغ آن پول می گیرد، باید اندازهی قبل از اقدام، تحقیق کنید.

در پی مکمل هایی باشید که در تأسیساتی فراوری می شوند که از شیوه های فراوری خوب فعلی پیروی می نمایند و از نظر خلوص، کیفیت و وجود آلاینده ها آزمایش شده است.

برای مکمل های ورزشی، گواهینامه چیز خوبی است. این برچسب ها تضمین می نمایند که مکمل فاقد مواد ممنوعه است.

5. دگرگونی های بدن

در نهایت، در حالی که پیروی از اینفلوئنسرهای تناسب اندام برای توصیه یا الهام گرفتن یا صرفاً به این علت که جالب هستند بسیار جالب است، چیزی که باید از آن اجتناب کنید این است که بدنی دقیقاً شبیه اندام اینفلوئنسر مورد علاقه خود داشته باشید.

بسیاری از محتوای اینفلوئنسرها دارای این جمله هستند که اگر شما کاری را که من انجام می دهم انجام دهید، می توانید بدنی مانند بدن من داشته باشید. ولی همه بدن ها اینطوری کار نمی نمایند.

بین ایربراشینگ، فیلترها، نورپردازی، ژست گرفتن و عکاسی حرفه ای، اینفلوئنسرهای مورد علاقه شما احتمالاً در بعضی از خیره نماینده ترین و محبوب ترین عکس هایشان شبیه به واقعیت خود نیستند. (به مدرک بیشتری احتیاج دارید؟ ویدیوهای استفانی لانژ، یوتیوبر را ببینید.)

و هیچ اندازه کاهش وزن یا ورزش هرگز ساختار استخوانی شما را تغییر نخواهد داد. بنابراین، در حالی که قطعاً می توانید بدن خود را به وسیله رژیم غذایی و تناسب اندام تغییر دهید، چیزهایی وجود دارد که نمی توانید انجام دهید. (به عنوان مثال، اگر باسن تختی دارید، انتظار نداشته باشید که شکاف ران داشته باشید.)

در پی اینفلوئنسرهای تناسب اندامی باشید که شما را تشویق می نمایند تا به وسیله کاهش وزن پایدار یا روتین های تمرینی واقع گرایانه برترین عملکرد را داشته باشید، نه کسانی که به شما این احساس را می دهند در شرایط فعلی شما مسئله ای وجود دارد.

از کجا می توان اطلاعات معتبر تناسب اندام را دریافت کرد

ابتدا بیایید درباره اینفلوئنسرها صحبت کنیم. چه نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک اینفلوئنسر تناسب اندام می داند در خصوص چه چیزی صحبت می نماید و سزاوار دنبال کردن است؟

لگویزامون می گوید: گواهینامه های آن ها را آنالیز کنید، و اضافه می کند که باید توصیه هایی را که آنها ارائه می دهند با سایر اینفلوئنسرها مقایسه کنید به خصوص کسانی که اعتبار لازم را برای پشتیبان گیری از آنچه می گویند دارند. اگر توصیه های مشابهی را از متخصصان نمی شنوید، این بسیار مشکل است.

منابع معتبر پزشکی ورزشی هم که قابل اعتماد هستند.

حرف آخر

به یاد داشته باشید، هیچ ایرادی ندارد که هوادار یک اینفلوئنسر تناسب اندام باشید و افراد مورد علاقه شما احتمالاً قصد گمراه کردن شما را ندارند (حتی اگر بعضی چیزها را اشتباه متوجه شوند).

اما اینفلوئنسر بودن یک شغل است و توقعات زیادی با آن همراه است.

آن مکمل *تغییر زندگی* که همواره مخفیانه وارد استوری اینستاگرام آنها می گردد چطور باید باشد؟ شانس زیادی وجود دارد که برند برای تبلیغ آن به افراد پول بدهد.

آن عکس هشتگ دار در ساحل چطور؟ شما می توانید شرط ببندید که ژست گرفتن و نورپردازی 100 درصد مناسب بوده است و یک عکس واقعی نیست حتی اگر به نظر می رسد که اینطور بوده است (یا عنوانش نشان می دهد که بوده است).

وقتی شک دارید، در پی یک متخصص باشید که در زمینه ای که به یاری احتیاج دارید خبره باشد. کار با یک مربی شخصی معتبر، یک فیزیوتراپیست یا یک متخصص تغذیه ثبت شده هم بسیار کم ریسک است.

منبع:

greatist

منبع: هفت گنج

به "آیا می توانید به اینفلوئنسرهای تناسب اندام اعتماد کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا می توانید به اینفلوئنسرهای تناسب اندام اعتماد کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید