ژیمناستیک

چگونه به بچه ها انگیزه مطالعه بدهیم؟

متاسفانه برای بسیاری از بچه ها مطالعه یک کار کسل کننده و سخت است. در دنیای دیجیتالی امروز ترغیب بچه ها و حفظ انگیزه شان برای مطالعه کار دشواری است. یکی از عوامل مهم ایجاد انگیزه، فراهم کردن زمینه ی لذت بردن از این کار است.

12 دی 1401

چپ دست ها؛ متفکر یا انسان هایی خلاق ؟

پژوهشی که در سال 2006 در استرالیا انجام شد، نشان می دهد در حالی که 15 درصد از کل جمعیت چپ دست است، 25 درصد از بازیکنان لیگ برتر بسکتبال چپ دست هستند. چرا؟ شاید به این علت باشد که چپ دست ها سریع تر واکنش نشان می دهند.

28 خرداد 1401

90 درصد کرسی های ورزش ایران تاثیرگذار نیست، رسالتم ماله کشی نیست

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در تازه ترین اظهارات خود تاکید نموده است که 90 درصد از 500 کرسی بین المللی ورزش ایران تاثیرگذار نیستند و تنها 10 درصد این کرسی ها در ورزش موثر است. همچنین وی تاکید نموده است که مسئولان در ورزش زنان ضعیف عمل نموده اند...

21 مرداد 1399

باورهای غلط درباره تاثیر ورزش بر کوتاهی و بلندی قد

خبرنگاران/خوزستان یک فیزیولوژیست ورزشی با بیان این که خیلی از صفات مانند بلند یا کوتاه بودن قد، رنگ چهره و بهره هوشی کاملا ژنتیکی هستند، گفت: هیچ چیزی روی رشد قد تاثیر منفی و مثبت نمی گذارد و این که گفته می گردد، ورزشی مانند وزنه برداری موجب کوتاهی قد...

8 خرداد 1399

اخبار کوتاه ورزشی

نتایج مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور، مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور، مسابقات شنای جام ولایت مشهد و نتیجه رقابت های ناین بال رنکینگ کشوری را در اینجا می خوانید.

25 دی 1398