4 ویژگی IOS 13 اپل که برای امور تجاری و بازرگانی ایده آل است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شرکت اپل شب گذشته از سیستم ها و ویژگی های متنوعی رونمایی کرد و جالب است بدانید که ios13 فارغ از کاربران عادی می تواند برای کاربران اهل تجارت نیز بسیار مفید باشد.

4 ویژگی IOS 13 اپل که برای امور تجاری و بازرگانی ایده آل است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، علاقه مندان به سیستم عامل ios و به عبارتی دقیق تر کاربران محصولات اپل با یک به روزرسانی نو و بسیار مفید رو به رو شده اند. سیستم عاملی فوق العاده که گرچه مخاطب عام دارد، اما مخاطبان خاص تجاری را نیز راضی می نماید.

هنوز جزئیات زیادی در خصوص این ویژگی ها در اختیار نیست و به عبارتی تا به وسیله کاربران آزمون نشوند نمی توان نظر دقیقی داد اما اپل خلاصه ای از ویژگی های مهم و نو iOS 13 را منتشر نموده است که نشان می دهد تا چه حد برای کسب و کارهای مختلف مفید است:

جداسازی برنامه ها و داده های کسب و کار با یاری یک برنامه شخصی

این یک ویژگی به نام ثبت نام کاربر معرفی شده است و برای افرادی طراحی شده که از تلفن شخصی خود برای کسب و کار استفاده می نمایند. هنوز جزئیات دقیقی در خصوص این برنامه منتشر نشده است به جز اینکه حسابهای جداگانه iCloud برای جداسازی زندگی شخصی و کاری افراد طراحی شده است. بخش فناوری اطلاعات این برنامه اجازه مدیریت دستگاه های اپل و برنامه های دارای مجوز را می دهد. اپل در حال حاضر نحوه جدا سازی اطلاعات شخصی در تلفن متعلق به شرکت و نحوه کنترل IT به وسیله آن را در اختیار مدیر تجاری قرار داده است، بنابراین این گام مهم است.

شرکت ها می توانند ID اپل را برای کاربران تجاری ایجاد و مدیریت نمایند

از آنجایی که اپل به شدت روی ورودی های اپل ID برای ورود به دستگاه و دانلود برنامه ها تکیه می نماید، این امر باعث می گردد که این شرایط برای کسب و کارها بهتر گردد. به وسیله مدیریت کسب و کار، یک مدیر می تواند اپل آی دی های مورد استفاده به وسیله کارکنان را مدیریت کند و آنها را به سرویس های تحت کنترل تجاری نظیر iCloud Drive شرکت و یادداشت های iCloud اتصال دهد.

راه اندازی دستگاه آسان تر برای بخش فناوری اطلاعات.

یک ویژگی به نام ثبت اتوماتیک اجازه می دهد که مدیر هنگام تنظیم یک محتوای سفارشی تنظیمات امنیتی را در اختیار داشته باشد. برای کسب و کارهایی که هزاران دستگاه اپل دارند، این نکته ای بسیار حساس است. گفتنی است، بسیاری از برنامه های مدیریت شخص ثالث تلفن همراه روی چنین مواردی تکیه دارند.

شناسه چهره و شناسه Touch ID برای ورود به برنامه های کسب و کار و وب سایت ها

منبع: انتخاب

به "4 ویژگی IOS 13 اپل که برای امور تجاری و بازرگانی ایده آل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 ویژگی IOS 13 اپل که برای امور تجاری و بازرگانی ایده آل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید