100 پارتی در آیگپ ، شما هم دعوتید

به گزارش وبلاگ اسبیکو، جشنواره شگفت انگیز خرید شارژ و بسته اینترنتی با عنوان 100 پارتی در آیگپ شروع شد.

100 پارتی در آیگپ ، شما هم دعوتید

به گزارش روابط عمومی آیگپ، این اپلیکیشن علاوه بر خدمات جالب توجه پیغام رسانی، بخشی را با عنوان آیلند به سرزمین خدمات برای کاربران تبدیل نموده است.

استفاده نمایندگان از سوپراپلیکیشن آیگپ در قسمت آیلند بخش های متنوعی را در اختیار دارند که خدمات مالی و پرداخت هم یکی از همین بخش هاست.

تهیه شارژ و بسته اینترنتی یکی از بخش های پرطرفدار در آیگپ است. کاربرانی که یک سوپراپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می نمایند در پی آن هستند تا تمامی نیازهای دردسترس و آنلاین خود را با استفاده از آن اپلیکیشن دریافت نمایند و به همین دلیل آیگپ می تواند انتخابی کامل و جامع برای کاربرانش باشد.

جشنواره شگفت انگیز خرید شارژ و بسته اینترنتی با عنوان 100 پارتی از امروز در آیگپ شروع شده است.

صد پارتی در واقع جایی است برای شارژشدن، همواره آنلاین بودن و شرکت در جشنی پر از جایزه!

کاربران قدیمی آیگپ و بعلاوه افرادی که برای اولین بار آیگپ را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب می نمایند، هر روز که برای خرید شارژ و یا تهیه بسته اینترنتی به وسیله آیگپ اقدام می نمایند، به صورت اتوماتیک وارد قرعه کشی خواهند شد؛ ضمن اینکه اندازه خرید شارژ و بسته در ورود کاربران به قرعه کشی تأثیری ندارد.

در خاتمه هر روز قرعه کشی بین این کاربران انجام خواهد شد و هر شب به دو نفر از همراهان آیگپ به قید قرعه جایزه یک میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان می توانند با ارسال عدد 1 به 10004497 و یا دانلود و نصب به وسیله مارکت های داخلی و یا شماره گیری ستاره یک ستاره هشتاد مربع، آیگپ را نصب و با تهیه بسته اینترنتی و یا خرید شارژ وارد قرعه کشی روزانه جشنواره 100 پارتی شوند.

منبع: انتخاب

به "100 پارتی در آیگپ ، شما هم دعوتید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 پارتی در آیگپ ، شما هم دعوتید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید