کودک هشت ساله آمریکایی به پردرآمدترین یوتیوبر سال 2019 تبدیل شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معمولا از بچه ها انتظار می رود سرگرم بازی با اسباب بازی هایشان باشند؛ اما کودکی هشت ساله پردرآمدترین یوتیوبر سال 2019 شده است.

کودک هشت ساله آمریکایی به پردرآمدترین یوتیوبر سال 2019 تبدیل شد

زومیت نوشت: کودکی هشت ساله در سال 2019 بیش از 26 میلیون دلار درآمد ازطریق یوتیوب به دست آورد و این درآمد چهارمیلیون دلار بیشتر از درآمد سال گذشته اش بوده است. براساس اطلاعات مجله فوربز، Ryan Kaji پسر هشت ساله آمریکایی به همراه والدینش از چهار سال قبل کانال یوتیوبی در حوزه اسباب بازی راه اندازی کرده و اکنون به پردرآمدترین کانال یوتیوب در سال 2019 تبدیل شده است.

کانال یوتیوب رایان درواقع با بررسی اسباب بازی ها به راه افتاد و پس از آن، تولید محتوای این کانال به آزمایش های علمی و چالش ها و ویدئوهای جذاب و فیلم و موسیقی رسید. میلیون ها طرفدار از سراسر جهان محتوای او را به اشتراک می گذارند و کانال یوتیوب رایان بیش از 23 میلیون دنبال کننده دارد. ویدئوهای این کودک هشت ساله میلیون ها بار بازدید می شود و به طورکلی، بیش از 34 میلیارد بار دیده شده است. ویدئوهای این کانال محبوب معمولا به صورت روزانه منتشر می شود و بین 5 تا 10 دقیقه است. موفقیت در یوتیوب برای ریان فرصت های مالی زیادی ایجاد کرده است و بخشی از 26 میلیون دلار درآمد او در سال جاری مربوط به فروش اسباب بازی های برند و لباس و سایر کالاها بوده است.

درادامه فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای سال 2019، کانال Dude Perfect در جایگاه دوم قرار گرفته که پنج دوست در 30 سالگی شان ورزش می کنند و توضیحات ورزشی می دهند و رکوردهای گینس را می شکنند. این کانال نیز در سال 2019 بیش از 20 میلیون دلار درآمد به دست آورده است. در جایگاه سوم این فهرست کانال آناستازیا رادینسایا، دختر پنج ساله روسی، واقع شده است که پدرش فیلم های جذاب و رنگارنگ و بسیار خلاقانه از او می سازد. ویدئوهای آناستازیا باعث شده یوتیوب فضای خوبی برای بچه ها شود و این ویدئوهای بامزه نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. آناستازیا ازطریق کانال یوتیوب خود در سال 2019 بیش از 18 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

مجله فوربز درواقع افرادی را یوتیوبر یا ستاره های یوتیوب می داند که درآمد اصلی شان ازطریق این رسانه و ساخت و انتشار ویدئو باشد. درآمد این افراد به شکل های مختلفی از یوتیوب حاصل می شود که می توان به تبلیغات، محتوای حمایت شده، فروش کالا و... اشاره کرد.

2121

منبع: خبرآنلاین

به "کودک هشت ساله آمریکایی به پردرآمدترین یوتیوبر سال 2019 تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک هشت ساله آمریکایی به پردرآمدترین یوتیوبر سال 2019 تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید