یاری 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب دیده از ویروس کرونا، یاری کردیم.

یاری 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران

سیدحسین نازاریان در رابطه با فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام شیوع کروناویروس، اظهار کرد: بنیاد شهید تقریباً دستورالعمل ها و پُروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و به نوعی توانسته ایم هر آن چه در توان بوده، در خدمت جامعه ایثارگری قرار دهیم.

وی اضافه نمود: تا به امروز اقداماتی همچون چاپ بنر پیغام های بهداشتی با موضوع ماندن در خانه، گندزدایی محل ها، مکان ها و ساختمان های بنیاد شهید، خریداری و توزیع حدود 540 لیتر الکل، 23 هزار و 613 عدد ماسک، 26 هزار و 354 جفت دستکش لاتکس، حدود 150 جفت دستکش یک بار مصرف، 500 عدد ژل ضدعفونی کننده، دو هزار و 45 لیترمایع ضدعفونی کننده برای ایثارگران اجرا شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به کنترل ایثارگران به صورت روزانه یا هفتگی و این که متاسفانه تعدادی از ایثارگران لرستان به ویروس کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز فوت کردند، افزود: در شهرستان ها ایثارگران به صورت گروهی در راستای توزیع بسته های بهداشتی با بنیاد شهید همکاری کردند.

نازاریان در رابطه با جامعه هدف ایثارگران گفت: ایثارگران ما جانبازان 70 درصد، جانبازان شیمیایی و جانبازانی که دارای مشکل درمانی بودند و خانواده های مسن شهدا یا دارای بیماری صعب العلاج هستند.

وی با اشاره به این که توسط بنیاد شهید یاری های مؤمنانه نیز اجرا شده است، گفت: حدود 340 میلیون تومان کارت خرید از فروشگاه رفاه به 680 نفر از ایثارگرانی که هیچ گونه درآمدی نداشته و حقوق بگیر نیستند، توزیع شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این که 160 میلیون تومان از طرف بنیاد شهید به صورت سرانه به 534 نفر از ایثارگرانی که دارای مشکل معیشتی، فاقد درآمد یا زیر 25 درصد جانبازی دارند، واریز شده است، افزود: حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب دیده از ویروس کرونا، یاری کردیم.

نازاریان ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان به دوازده هزار و 140 نفر از ایثارگران فاقد درآمد که در اثر بیماری کرونا دچار مسائل معیشتی شده اند نیز یاری مومنانه شد که بخشی از این یاری به صورت بُن خرید از فروشگاه رفاه و قسمت دیگر به صورت یاری اقتصادی بلاعوض بود و در جریان این یاری همدلانه مبلغ پانصد میلیون تومان هزینه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یاری 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید