کانسپت مرسدس بنز کلاس G تمام برقی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خودروسازی مرسدس مدتی است که در پی توسعه خودرو های الکتریکی است که بخش بزرگی از آنها را خودرو های G کلاس شامل می گردد. مرسدس بنز رسماً یک G کلاس تمام برقی را معرفی کرد اما آن چیزی نیست که همه فکر می کردند، بلکه یه کانسپت است. G کلاس را می توان یکی از محبوب ترین خودرو هایی دانست که مرسدس فراوری نموده است و حتی اگر نوع بنزینی آن دیگر فراوری نمی شد، باز هم مورد استقبال قرار می گرفت. در این مقاله، به معرفی مرسدس بنز کلاس G تمام برقی می پردازیم.

کانسپت مرسدس بنز کلاس G تمام برقی معرفی گردید

همان طور که نامش نشان می دهد کانسپت مرسدس بنز EQG یک مدل فراوریی نیست بلکه یک نمونه اولیه است. مرسدس خاطرنشان کرد که احتمالاً این آفرودر برقی در سال 2024 عرضه خواهد شد و بعضی از فناوری ها و تکنولوژی های EQS در آن استفاده خواهد شد. در اوایل سال 2018 هنگامی که نسل کنونی مرسدس بنز کلاس G معرفی گردید، دیتر تسچه مدیرعامل سابق دایملر خبر از فراوری جی واگن برقی در آینده داد.

مدل مفهومی EQG به درستی شبیه به سایر نسخه های G کلاس است و به همان مقدار قدرتمند خواهد بود. اسکلتی پلکانی در زیر بدنه جعبه ای شکل EQG قرار گرفته است و شاهد به کارگیری سیستم تعلیقی مستقل در جلو و محوری مستحکم در عقب هستیم. کابین ارتفاع زیادی دارد و یک یدک بند در عقب دیده می گردد. بعلاوه در کناره درها دستگیره ای برآمده قرار گرفته است و چراغ های جلو نیز دایره ای شکل است.

مرسدس بنز کلاس G مجهز به سیستم تمام چرخ محرک است، اما حالا می دانیم که این سیستم به لطف 4 موتور برقی در کنار جعبه دنده ای 2 سرعته که قابلیت های آفرود این مدل را بهبود می بخشد، در دسترس خواهد بود. چون موتوری در زیر کاپوت وجود ندارد پس جلوپنجره جسورانه کلاس G در مدل مفهومی EQG جای خود را به جلوپنجره ای مشکی و براقی داده است.

تا به امروز مرسدس جزئیاتی مانند قدرت و شعاع حرکتی EQG را منتشر نکرده است. بااین حال در مدل مفهومی EQG چهار پیشرانه الکتریکی در نزدیکی چرخ ها نصب شده است. هر پیشرانه می تواند به شکل مستقل کار کند، درنتیجه توانایی های منحصربه فرد EQG نمایان خواهد شد.

کارشناسان می گویند مرسدس حتماً باتری بسیار بزرگی روی این شاسی بلند بزرگ نصب خواهد نمود که معمولاً به وزن آن نیز اضافه می نماید. باتوجه به وزن سنگین مرسدس بنز کلاس G و فقدان قابلیت های آیرودینامیک، احتمالاً محدوده پیمایش EQG حتی کمتر از EQC بر پایه GLC باشد، بنابراین ممکن است شاهد محدوده پیمایش کمتر از 400 کیلومتر باشیم.

در کانسپت EQG شاهد یک G کلاس با چرخ های 22 اینچی و تایرهای دارای وبلاگ اسبیکوه های جانبی کوتاه و انواع نوارهای LED سفید که در سایر مدل های EQ دیده بودیم، خواهیم بود.

آگهی های خرید و فروش مرسدس بنز

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ اسبیکو مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "کانسپت مرسدس بنز کلاس G تمام برقی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانسپت مرسدس بنز کلاس G تمام برقی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید