چهارمین جشنواره ادبیات دریچه در مشهد به کار خود خاتمه داد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در مشهد، چهارمین جشنواره ملی ادبیات داستانی دریچه که به وسیله انجمن ادبیات داستانی دریچه در مشهد برگزار شده بود دوشنبه شب با حضور هادی تقی زاده، ،حسین لعل بذری و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی و نویسندگان مشهدی و با اعلام داستان ها و نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

چهارمین جشنواره ادبیات دریچه در مشهد به کار خود خاتمه داد

حسین عباس زاده دبیر انجمن ادبیات داستانی دریچه و دبیر این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره، بیش از 500 داستان از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه انجمن ارسال شده بود که بیش تر این آثار، در فضای شگفت انگیز و جادویی بومی نوشته شده بودند.

عباس زاده اضافه نمود: سطح کیفی داستان های رسیده نسبت به دوره های گذشته رشد و پیشرفت محسوسی داشته است و از نظر بدعت در تخیل، فضا سازی های قدرتمند و پلات های قابل توجه و منسجم، نظر هیات داوران جشنواره را به خود جلب نموده بود.

وی گفت: ملاک نظر هیئت داوران جشنواره ملی دریچه، روایت گری داستانی سالم، دیالوگ نویسی های قوی و بن مایه ها و تخیّل دراماتیک متفاوت بوده است.

به گزارش ایبنا، محسن مرادی ، با داستان جای خالی سرباز از استان کرمانشاه به عنوان نفر اول، الهه هدایتی، با داستان پروا از استان تهران به عنوان نفر دوم و نرگس حسینی نژاد ، با داستان غرقاب از مشهد و مریم کلهر با داستان معصوم من از استان تهران بصورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

بعلاوه در این جشنواره مهین راد، با داستان اسب های نجیب از مشهد، اکرم مولاوردی، با داستان عروس تورنگ از تهران، عاطفه رنگ آمیز، با داستان آنجا زیر سنگ را نمی گردند از مشهد و مریم ایجادی، داستان ماسک با فیلتر جوراب از تهران به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چهارمین جشنواره ادبیات دریچه در مشهد به کار خود خاتمه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جشنواره ادبیات دریچه در مشهد به کار خود خاتمه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید