بندر بند به سینماهای مشهد آمد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/خراسان رضوی فیلم سینمایی بندر بند از روز گذشته، 10 آذر ماه، همزمان با سراسر کشور در بعضی از سینماهای مشهد به اکران عایدی.

بندر بند به سینماهای مشهد آمد

فیلم بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت، تهیه نمایندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی، با کارگردانی هنری فرهاد رجحان و پخش بین المللی شرکت ایریماژ تا به امروز در بیش از 30 جشنواره جهانی سینمایی از جمله جشنواره های تورنتو، زوریخ، میل ولی و هاینان به نمایش در آمده و جایزه برترین فیلم جشنواره کلکته، جایزه نتپک جشنواره فیلم های کوهستانی اولجو و تقدیرنامه برترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت نموده است.

رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم را تشکیل می رهند. دیگر عوامل فیلم نیز عبارت اند از نویسندگان فیلمنامه: منیژه حکمت و مصطفی زندی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد رجحان، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد رجحان، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمدحسین کاوه، مدیرفراوری: جعفر عروجی، جانشین فراوری: داریوش حکمت، پشتیبانی فراوری: افروز شادکی، محصول بامداد فیلم و کپ فیلم.

در خلاصه داستان بندر بند آمده تعدادی خواننده زن ایرانی قصد دارند بعد از مدت ها در یک کافی شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا باردار به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان شان، سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران شروع می نماید؛ آن هم درست زمانی که همه داشته های خود را در سیل از دست داده اند. آن ها هنوز امیدهای خود را زنده نگه می دارند، با این حال هر راهی که می فرایند به یک بن بست در سرزمین سیل زده منجر می گردد... .

فیلم سینمایی بندر بند هم اکنون در پردیس های سینمایی هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد در حال اکران است و علاقه مندان به تماشای آن می توانند بلیت خود را از سامانه های اینترنتی فروش بلیت تهیه نموده و در زمان مقرر به سینما مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بندر بند به سینماهای مشهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندر بند به سینماهای مشهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید