پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، برد لیورپول برابر کاردیف سیتی در اف ای کاپ

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا با ارائه یک نمایش تماشایی، اتلتیکو مادرید را شکست داد.

پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، برد لیورپول برابر کاردیف سیتی در اف ای کاپ

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مهم ترین بازی هفته لالیگا در نیوکمپ برگزار گردید و بارسلونا، اتلتیکو مادرید را با نتیجه 4-2 مغلوب کرد. بازی با گل ناگهانی کاراسکو شروع شد، به نظر می رسید که بارسلونا به مانند فصول اخیر مجددا در بازی های بزرگ به بن بست می رسد اما این افکار خیلی زود از بین رفتند. جوردی آلبایی که اخیرا باعث رنجش طرفداران شده بود، با یک ضربه خارق العاده کار را به تساوی کشاند.

پس از این گل بود که بارسلونا سوار بر بازی شد. آداما ترائوره در اولین بازی خود پس از بازگشت به نیوکمپ یک حرکت و سانتر عالی انجام داد و گاوی با ضربه سر بارسا را پیش انداخت. بارسلونا پیش از سرانجام نیمه اول با گل آرائوخو که تورس کوشش زیادی برای تغییر نام گلزن آن انجام داد، به گل سوم دست یافت. فزونی بارسلونا در نیمه دوم ادامه یافت و گل چهارم با شوت موشک مانند دنی آلوز به ثمر رسید. سیمئونه که به هیچ عنوان دوست نداشت بازنده این بازی لقب بگیرد، 3 تعویض همزمان انجام داد و جواب هم گرفت، بارسلونا به وسیله لوییس سوارز گل دوم را از همان نقطه ضعف همیشگی اش (کرنر) دریافت کرد. کار در ادامه با اخراج بی مورد دنی آلوز سخت تر هم شد اما هیچ کامبکی در کار نبود.

تغییرات تحسین برانگیز ژاوی در تیم 10 نفره مثمر ثمر واقع شدند، بارسلونا در کنترل بازی بسیار پیروز عمل کرد، جایی که فران تورس، اوبامیانگ و فرنکی دی یونگ کاملا در خدمت تیم بودند. در سرانجام 6 دقیقه وقت های اضافه، خیل مانزانو سوت سرانجام بازی را به صدا درآورد. بارسلونا پس از مدت ها در یک بازی بزرگ پیروز شد؛ کاری که ژاوی از روز اول آمده بود که انجامش دهد. طرفداران بارسلونا مدت ها منتظر چنین بردی بودند و پس از 50 روز دوری از ورزشگاه خانگی، آن را در برترین بازی ممکن تجربه کردند.

توضیح گل ها؛

بارسلونا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ یانیک کاراسکو 8`: سوارز از سمت راست یک ارسال زمینی انجام داد، کاراسکو از راه رسید و با یک ضربه دقیق دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسلونا 1-1 اتلتیکو مادرید؛ جوردی آلبا 10`: ارسال دنی آلوز از سمت راست محوطه جریمه به سمت چپ رسید، جایی که آلبا حضور داشت. مدافع چپ پیش تاخته بارسا با یک والی خارق العاده کار را به تساوی کشاند.

بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید؛ گاوی 21`: آداما ترائوره از راست حرکت کرد، هرموسو را جا گذاشت و ارسال کرد. گاوی با ضربه سری دقیق بارسا را پیش انداخت.

بارسلونا 3-1 اتلتیکو مادرید؛ رونالد آرائوخو 43`: ضربه سر بازیکنان بارسلونا به تیرک خورد، فران تورس خواست در ریباند با قیچی گلزنی کند که توپ از پایش جدا شد. آرائوخو توپ سرگردان را با یک ضربه عالی گلزنی کرد.

بارسلونا 4-1 اتلتیکو مادرید؛ دنی آلوز 49`: گاوی از چپ حرکت کرد و یک ارسال رو به بیرون فرستاد، توپ به دنی آلوز رسید و او هم با یک ضربه سرضرب دروازه اوبلاک را باز کرد.

بارسلونا 4-2 اتلتیکو مادرید؛ لوییس سوارز 58`: کرنر ارسال شد، خیمنز با ضربه سر در دهانه دروازه توپ را به سوارز سپرد و او هم به راحتی با یک ضربه سر دیگر گلزنی کرد.

- لیورپولی ها توانستند به راحتی از سد کاردیف سیتی گذر نمایند. از دور چهارم اف ای کاپ انگلیس، لیورپول در خانه خود میزبان کاردیف سیتی بود که این ملاقات با نتیجه سه بر یک به سود قرمزها به سرانجام رسید. نکته این ملاقات بازگشت هاروی الیوت به مستطیل سبز پس از ماه ها مصدومیت بود. ضمن این که لوئیس دیاز، خرید تازه قرمزها نیز در این ملاقات برای اولین بار با پیراهن لیورپول به میدان آمد. با این نتیجه لیورپول در ملاقات دور بعد حریف نوریچ سیتی شد.

توضیح گل ها؛

لیورپول 1-0 کاردیف سیتی؛ ژوتا(53): آرنولد از روی ضربه ایستگاهی توپ را به محوطه جریمه فرستاد و ژوتا با ضربه سر توانست دروازه حریف را باز کند.

لیورپول 2-0 کاردیف سیتی؛ مینامینو(68): دیاز با فشار آوردن به مدافع حریف توپ را در محوطه جریمه پس گرفت و با کاتبکی آن را برای ژوتا فرستاد اما در نهایت توپ به مینامینو رسید تا با شوتی دروازه را باز کند.

لیورپول 3-0 کاردیف سیتی؛ الیوت(76): رابرتسون توپی را به محوطه جریمه می فرستد و الیوت آن را کنترل نموده و با چرخیدن توپ را به گوشه سمت راست دروازه کاردیف می فرستد.

لیورپول 3-1 کاردیف سیتی؛ کولویل(53): دیویس توپ را بین دو مدافع لیورپول می اندازد تا کولویل صاحب توپ گردد و این بازیکن قبل از رسیدن مدافعین با شوتی محکم دروازه لیورپول را باز می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، برد لیورپول برابر کاردیف سیتی در اف ای کاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، برد لیورپول برابر کاردیف سیتی در اف ای کاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید