من حتی برای گرفتن ارثم به عربستان نخواهم رفت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دل بوسکه، مربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، توصیه ای جالبی به کاپیتان بارسلونا کرد.

من حتی برای گرفتن ارثم به عربستان نخواهم رفت

به گزارش وبلاگ اسبیکو سرخیو بوسکتس چند روز پیش اظهار داشت که در خاتمه فصل از بارسا جدا خواهد شد. او پس از 15 سال بازی برای تیم اول باشگاه و کسب همه افتخارات ممکن، به دوران حضورش در بارسا خاتمه خواهد داد. بوسکتس در تیم ملی اسپانیا نیز یک جام جهانی و دو جام ملت های اروپا را فتح کرد. هنوز معین نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود ولی شایعاتی در خصوص رفتنش به الهلال عربستان شنیده می گردد.

دل بوسکه، مربس سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، در خصوص بوسکتس گفت: سن فوتبالی الان بالا رفته و معتقدم بوسکتس که بسیار از خودش مراقبت نموده، حتی در این سن و سال هم می تواند در برترین تیم ها بازی کند، ولی به تصمیم جدایی او از بارسلونا باید احترام گذاشت. احتمال رفتن بوسکتس به عربستان؟ من با آن مخالفم و حتی برای گرفتن ارثم نیز به عربستان نخواهم رفت.

از دل بوسکه که دو بار رئال را قهرمان چمپیونزلیگ نموده، در خصوص بازی برگشت رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سوال شد و او پاسخ داد: تساوی بازی رفت عادلانه بود و معتقدم دو تیم با احترام زیادی برابر هم بازی کردند. در مقطعی رئال تیم بهتر زمین بود و در مقطعی نیز سیتی بهتر کار کرد. معتقدم رئال ترسی از سیتی برای بازی برگشت ندارد و البته دلیلی هم برای ترسیدن نیست. خیلی از لیگ برتر حرف زده می گردد، ولی سال جاری تیم های ایتالیایی بهتر کار نموده اند و دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "من حتی برای گرفتن ارثم به عربستان نخواهم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من حتی برای گرفتن ارثم به عربستان نخواهم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید