پروژه ناتمام لاله بالاخره تمام شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تورج منصوری تهیه کننده سینما از به سرانجام رسیدن فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسداله نیک نژاد اطلاع داد.

پروژه ناتمام لاله بالاخره تمام شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ اسبیکو، تورج منصوری تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما درباره تکمیل مراحل فراوری پروژه لاله گفت: فیلم سینمایی ناتمام لاله تمام شده و آماده نمایش است، اما با توجه به اینکه قرار بود فیلم در ترکیب اکران نوروزی رونمایی گردد و با توجه به تمدید تعطیلی سینماها، باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد آمد.

منصوری درباره احتمال ارائه فیلم به جشنواره جهانی فجر در صورت به تأخیر افتادن نوبت اکران عمومی آن هم گفت: فعلاً باید دید جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می گردد یا نه و بعد برای برنامه ریزی چگونگی نمایش این فیلم اقدام کنیم. امیدوارم این جشنواره در شرایط و زمان مناسبی برگزار گردد؛ فضایی که از نظر سلامت مخاطبان و مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره امن باشد.

این مدیر فیلمبرداری درباره دیگر فعالیت های سینمایی خود نیز ادامه داد: بین توقف و شروع دوباره فراوری لاله، مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی آفتاب نیمه شب به کارگردانی شهریار بحرانی را برعهده داشتم که این پروژه نیز در مرحله تصحیح رنگ واقع شده است و منتظر هستیم کمی شرایط آرام تر گردد تا بتوانیم اصلاح رنگ این فیلم را به انتها رسانیم.

منصوری در انتها گفت: در این پروژه با 3 فیلمبردار خیلی عزیز و دوست داشتنی کار کردم که هر سه این هنرمندان فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی بودند. امیدوارم بتوانیم این جمع چهار نفری در حوزه فیلمبرداری را حفظ کنیم و شاید به تعدادمان اضافه گردد. قصد دارم کار گروهی با فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی را در فیلم هایی که درباره جنگ ساخته گردد ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پروژه ناتمام لاله بالاخره تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه ناتمام لاله بالاخره تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید