همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، یک پروژه واقعیت مجازی با زمینه عرفانی و مدیتیشن که به شناخت از درون بدن انسان و کارکرد سلول منجر می گردد در جشنواره ترایبکا به نمایش درمی آید.

همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی

به گزارش وبلاگ اسبیکو ، خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی گزارش داده، کیت بلانشت بازیگر و ترنس مالیک کارگردان در یک پروژه نو به نام اوولور یا Evolver همکار شده اند که به عنوان یک تجربه واقعیت مجازی اینتراکتیو و پر از موسیقی توصیف شده و قرار است در جشنواره فیلم ترایبکا به نمایش گذاشته گردد.

این پروژه به وسیله هنرمندانی از بریتانیا، فرانسه و آمریکا فراوری شده و مخاطب را درون بدن انسان می برد. مخاطب می تواند با جریان اکسیژن در بدن انسان حرکت کند و در نهایت به یک سلول زنده برسد.

خالقان آن قصد دارند این پروژه واقعیت مجازی را توسعه دهند تا بتوانند در مقیاس بزرگ تر آن را در فستیوال ها و موزه های سراسر دنیا به نمایش بگذارند و تا سقف 100 نفر همزمان از آن استفاده نمایند.

مالیک و بلانشت به عنوان تهیه نماینده اجرایی در پروژه حضور دارند و با ادوارد آر. پرسمن تهیه نماینده کارکشته هالیوودی همکاری می نمایند. پرسمن و مالیک نخستین همکاری خود را سال 1973 در فیلم زمین های لم یزرع تجربه کردند که اولین فیلم ساخت مالیک بود.

نوترین مطالب

آهنگساز افسانه ای از سینما خداحافظی می نماید

جشن ها، رویدادها و جشنواره های ژوئن2022 در کانادا (قسمت سوم)

تیلور سوییفت فیلم بلند می سازد

جشن ها، جشنواره ها و رویدادهای ژوئن 2022 در کانادا (قسمت…

جانی گرین وود نوازنده گیتار گروه ریدیوهد مسئولیت فراوری موسیقی اوریجینال این فیلم را بر عهده داشته است. او قبلاً هم تجربه کار در فیلم های مشهوری از جمله رشته خیال و خون به پا خواهد شد با نقش آفرینی دنیل دی. لوییس را در کارنامه اش داشته است.

تمام جنبه های این پروژه با پشتیبانی داده های پزشکی و اسکن های علمی واقعی از بدن انسان ساخته شده است. پروژه چند شریک و مشاور علمی هم داشته است.

علاوه بر تهیه نمایندگی، بلانشت مسئولیت روایت این تجربه را هم بر عهده داشته تا به آن عمق عرفانی بیشتری بدهد. او روایت پروژه را در فاز مدیتیشن شروع می نماید که طی آن یک شعر خوانده می گردد و در ادامه او مخاطب را راهنمایی می نماید تا بتواند با حرکت کنار موجی از تنفس، با بدن خود و طبیعت ارتباط بیشتری برقرار کند.

بلانشت در این مورد گفت: صداگذاری این پروژه خیلی در خصوص ساختن یک شخصیت نبود، بلکه درباره خلق یک محیط با شرایط ذهنی بود. من نه تنها با جلوه های بصری مجذوب کننده بلکه با اشعار و متن پروژه خیلی ارتباط برقرار کردم.

منبع: خبرکانادا

به "همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید