واگذاری 5000 انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی طی سال 1400

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر سال جاری 5000 مورد انشعاب رایگان گاز به مدجویان واگذار شد.

واگذاری 5000 انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی طی سال 1400

حسن افتخاری در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو با بیان این مطلب که مطابق قانون مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی برای یکبار از پرداخت هزینه انشعاب گاز معاف هستند، اظهار کرد: در امسال 5000 انشعاب رایگان گاز به ارزش اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در استان واگذار شده که از این آمار 3734 مورد سهم مددجویان کمیته امداد و 772 مورد نیز به خانوار تحت پوشش بهزیستی تعلق گرفته است.

وی با بیان این مطلب که تا به امروز 30 هزار و 899 انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی واگذار شده است، اضافه کرد: متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با اخذ و ارائه تاییدیه لازم از دستگاه های ذی صلاح مشتمل بر کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی برای درخواست انشعاب رایگان به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به شیوه محاسبه هزینه گازبهای اقشار آسیبپ پذیر توضیح داد: علاوه بر رایگان بودن امتیاز و حق اشتراک رایگان مطابق بندی تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 و آیین نامه اجرایی هیات وزیران، مشترکین گازطبیعی تحت پوشش سازمان بهزیستی یا کمیته امداد که مصرف ماهیانه گاز آن ها در سه پله اول قرار داشته باشد، از پرداخت گازبها معاف هستند.

افتخاری بیان کرد: معافیت از پرداخت گازبها صرفا به مددجویان کم مصرف تعلق گرفته و در صورت عبور از اندازه مصرف معین شده و قرار گرفتن در پله های چهارم و بالاتر تعرفه عمومی محاسبه خواهد شد.

بیش از 96 درصد خانوار واجد شرایط روستایی خراسان رضوی از انشعاب گاز برخوردار هستند

وی گفت: هم اکنون 99.9 درصد جمعیت شهری و بیش از 96 درصد خانوار واجدشرایط روستایی خراسان رضوی از انشعاب گاز برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واگذاری 5000 انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی طی سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 5000 انشعاب رایگان گاز در خراسان رضوی طی سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید