واکنش فدراسیون کشتی به مجوز برگزاری اردوها، یک ابهام پابرجاست

به گزارش وبلاگ اسبیکو، فدراسیون کشتی ماههاست با ارائه برنامه ها و پروتکل های ویژه به ستاد مقابله با کرونا و برپایی نشست با وزیر بهداشت در پی برگزاری اردوهای تیم ملی و آغاز لیگ کشتی بود؛ تا اینکه عصر روز گذشته مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی از سوی ستاد کرونا صادر شد.

واکنش فدراسیون کشتی به مجوز برگزاری اردوها، یک ابهام پابرجاست

اما نکته بسیار عجیب و مبهم در این خصوص، بی اطلاعی مسئولان گوش شکسته و سپس سکوت عجیب فدراسیون کشتی نسبت به صدور مجوز بود که به واقع سوالات زیادی را بوجود آورد. برخی معتقدند عدم حضور کننده فدراسیون کشتی در جلسه دیروز ستاد، در حالی که کنندگان بسیاری از رشته های ورزشی حضور داشتند، کمی عجیب و حتی حاشیه ساز بوده است. برخی دیگر هم می گویند خواسته های فدراسیون کشتی هنوز در این مورد برآورده نشده و متولیان این رشته هنوز نمی دانند باید اردو را به چه شرایطی برپا کنند.

آنچه از اظهارات متولیان فدراسیون کشتی مشخص است، نشست دیروز ستاد کرونا، آن نشست اصلی و سرنوشت ساز علیرضا دبیر با وزیر بهداشت و اعضای ستاد نبوده و قرار است بزودی این نشست برگزار شود.

ضمن اینکه یکی دیگر از ابهامات صدور مجوز ستاد کرونا مبنی بر برگزاری اردوهای کشتی، استفاده ستاد از واژه حداقل نفرات برای برپایی اردوست که گویا فدراسیون هنوز نمی داند این حداقل نفرات و این محدودیت به معنای حضور چند کشتی گیر در اردوی تیم ملی است!

از سوی دیگر بحثی که شاید چندان به مذاق متولیان کشتی خوش نیامده، بلاتکلیفی رقابتهای لیگ است، چرا که ستاد کرونا در حالی مجوز برگزاری اردوها را صادر کرد که اصلا اشاره ای به لیگ نداشت. در حالیکه رئیس فدراسیون کشتی تاکید فراوانی بر آغاز لیگ داشته و دارد و همواره بدنبال آن بود که در کنار مجوز برگزاری اردوها، مجوز لیگ را هم کسب کند.

شاید همین ابهامات باعث شده فدراسیون کشتی با وجود پیگیری شبانه روزی برای کسب مجوز، روز گذشته هیچ واکنشی به چراغ سبز ستاد کرونا نشان ندهد و حتی خبر صدور مجوز اردوهای کشتی را هم در سایت رسمی خود منتشر نکند. خبری که ماهها در انتظار آن بود و می توانست دوباره موجی از شور و انرژی را در بین اهالی کشتی بوجود آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش فدراسیون کشتی به مجوز برگزاری اردوها، یک ابهام پابرجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون کشتی به مجوز برگزاری اردوها، یک ابهام پابرجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید