هتل های شناور برای داشتن آرامش تکرار نشدنی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، این هتل های شناور، اقامتگاه های لوکس و زیبایی هستند که شبیه به آن را نمی توانید به راحتی پیدا کنید و نام نو تخت های آبی به آن ها داده شده است. ما به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از این هتل های شناور در دنیا را رزرو کنید و آرامش خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

هتل های شناور برای داشتن آرامش تکرار نشدنی

هتل فلوت هاوس ریور کوای(The Float House River Kwai Resort)، تایلند

این هتل که به نام مخفی گاه بوتیک فانتزی معروف است، مجموعه ای از ویلاهای معلق و شناوری است که دسترسی به آن ها فقط به وسیله قایق امکان پذیر است. وسایل این ویلا ها در تایلند از چوب ساج ساخته شده و سقف آن ها کاهگلی است. بعلاوه این ویلا ها دارای بالکن و اسکله خصوصی است که می توان در آن چشم انداز ها زیبا را ببینید و به آرامش دست یابید.

هتل های شناور در دنیا : هتل آف پاریس سن (OFF Paris Seine) ، فرانسه

این هتل زیبا و شیک فرانسه، دارای 54 اتاق و 4 سوییت می باشد و دارای سرگرمی گاه ساحلی و استخر است که مسافران می توانند از آن ها استفاده نمایند. از اتاق ها، چشم انداز زیبای شهر و عرشه به راحتی قایل رویت است و از سوییت ها غروب آفتاب به راحتی دیده می گردد. اقامت در این هتل یک تجربه منحصر به فرد است. آیا می خواهید بدون ماندن در هتل، از زیبایی آن بهره ببرید؟ در بار این هتل، صبحانه و میان وعده بین نهار و صبحانه هم سرو می گردد که می توان با رزرو کردن از آن ها استفاده کرد.

هتل جیلی لانکانفوشی (Gili Lankanfushi)، مالدیو

اقامت در این هتل، که دارای 47 ویلای شناور بر روی آب های فیروزه ای اقیانوس هند است، بسیار رویایی خواهد بود. شما می توانید در وسط این دریاچه در یک بعد از ظهر، در سرما یا گرما، شنا یا قایق سواری کنید. شما می توانید با انتخاب آشپز خصوصی یا انتخاب یک میز در رستوران آن، تجربه بی نظیری از غذا خوری داشته باشید.

هتل های شناور در دنیا : هتل مانتا ریزورت(The Manta Resort)، تانزانیا

اگرچه کلیت این هتل، شناور بودن نیست اما به مهمانان تجربه هتل شناور را پیشنهاد می دهد. اتاق زیر آب، با ساختار طراحی شده سوئدی، دارای سه طبقه با چشم انداز ها خیره نماینده است.در سطح دریا، یک عرشه در خشکی با فضایی برای استراحت وجود دارد. با استفاده از یک نردبان، می توان به منطقه پشت بام دسترسی پیدا کرد که محل خوبی برای گرفتن آفتاب در طول روز و خیره شدن به ستارگان در طول شب است. سطح پایینی کاملا در زیر آب است و دید 360 درجه ای از صخره های مرجانی، زیستگاه دریایی و ماهی ها و ... را به به مهمانان می دهد. علاوه بر وجود بارهای پر از نوشیدنی و حمام هایی در فضای باز، مهمانان می توانند به غواصی، قایقرانی و... مشغول شوند.

هتل تاج لیک پلس (Taj Lake Palace) ، هند

این هتل دارای اسکله خصوصی دارد و به مهمانان، با نوشیدنی و گلبرگ های رز خوش آمد گویی گفته می گردد. این هتل دارای 66 اتاق است و به عنوان عاشقانه ترین هتل دنیا شناخته می گردد. از تمام اتاق ها چشم انداز دریاچه به راحتی قابل رویت است و هر اتاق دارای امکانات لوکس مانند سرویس پیشخدمت، آب گرم درمانی و غذاخوری بسیار عالی است. یک واقعیت جالب درباره این هتل وجود دارد که در سال 1983 در فیلم اختاپوسی که اثر جیمز باند بود، از این هتل استفاده شده است.

هتل Salt & Sill، سوئد

این هتل که در سوئد واقع شده است، دارای 6 خانه دو طبقه ای در اسکله شناور است. این هتل دارای سبک اسکاندیناوی مدرن است و سقف این هتل دارای عرشه بزرگ خورشید است که چشم انداز اقیانوس از آن به راحتی قابل رویت است.این هتل دارای 23 اتاق، رستوران و ویژگی های بسیاری است که جوابگوی احتیاج بازدیدنمایندگان است.

هتل Zambezi Queen ، نامیبیا و بوتسوانا

این هتل که در مرز بین نامیبیا و پارک ملی Chobe در بوتسوانا واقع شده است، مجموعه ای از چهار خانه قایقی را ایجاد نموده که آرامش و راحتی بسیاری را برای مهمانان فراهم می نماید.این هتل دارای تهویه مطبوع و بالکن های خصوصی است و سفر های اکتشافی بسیاری را به مهمانان پیشنهاد می دهد. مهمانان این هتل با وجود سالن غذاخوری و بار در هتل، کمبودی را حس نخواهند کرد.

هتل گونتو، ژاپن

طراحی ساده و خطوط تمیز به مهمانانی که در این هتل اقامت دارند این اجازه را می دهد که از محیط آرام دریای داخلی ستو، استفاده نمایند. این هتل دارای 19 اتاق شناور است که دارای بالکن های خصوصی و پنجره های قدی هستند بعلاوه مهمانان می توانند از چای خوری سنتی و بارهای داخل و یا خارج هتل نیز استفاده نمایند.

هتل Good، انگلستان

این هتل نه تنها یکی از هتل های خیره نماینده است بلکه ساکنان محلی بیکار را در صنعت مهمان نوازی آموزش می دهد. این هتل در عرشه ویکتوریا رویال تاریخی در لندن و بر روی رودخانه تیمز واقع شده است و از سقف آن ، چشم انداز ها بسیار دیدنی قابل رویت است. مهمانان برای خوردن غذا و نوشیدنی می توانند از سالن غذا خوری و یا کافه های پشت بام استفاده نمایند و بعلاوه می توانند نوشیدنی محلی آن جا را هم امتحان نمایند.

منبع: همگردی

به "هتل های شناور برای داشتن آرامش تکرار نشدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های شناور برای داشتن آرامش تکرار نشدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید