هتل نزدیک حرم امام رضا، برترین پیشنهاد اقامت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران: از جمله هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) می توان به هتل قصر الضیافه مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل قصرالضیافه قدس مشهد، هتل ترنم مشهد، هتل اطلس مشهد و هتل اترک مشهد اشاره نمود.هتل آپارتمان رز طلایی، هتل آپارتمان بشری و هتل آپارتمان آرمان مشهد نیز از جمله هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا علیه السلام هستند.

هتل نزدیک حرم امام رضا، برترین پیشنهاد اقامت

وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در شهر مشهد باعث شده تا زائران بسیاری هر ساله راهی مشهد شوند. اما اسکان دادن این همه زائر در شهر مشهد بدون اقامتگاه میسر نیست. همین مسئله موجب شده تا هتل های بسیاری در نزدیکی حرم امام رضا (ع) ساخته شوند که بعضی از آن ها مهمانپذیر و بعضی دیگر هتل های لوکس و مجلل هستند. از جمله هتل های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) می توان به هتل قصر الضیافه مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل قصرالضیافه قدس مشهد، هتل ترنم مشهد، هتل اطلس مشهد و هتل اترک مشهد اشاره نمود.

هتل آپارتمان رز طلایی، هتل آپارتمان بشری و هتل آپارتمان آرمان مشهد نیز از جمله هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا علیه السلام هستند. پس برترین پیشنهاد ما به شما برای اقامت در مجاورت حرم امام رضا علیه السلام هتل هایی است که هم قیمت مناسب تری داشته باشند و هم از نظر کیفیت مناسب باشند. جهت اطلاع از امکانات و فاصله هر هتل تا حرم امام رضا، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل قصرالضیافه قدس مشهد و فاصله 1 دقیقه ای تا حرم

یکی دیگر از هتل های مشهد که به تازگی احداث شده و یک هتل نزدیک حرم امام رضا محسوب می گردد، هتل قصر الضیافه قدس مشهد نام دارد. هتل قصر الضیافه قدس مشهد رو به روی دارالشفاء امام واقع شده و تا بست شیخ طوسی تنها 1 دقیقه فاصله دارد. این هتل تازه تاسیس مشهد از امکاناتی همانند مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، رستوران مجلل و … برخوردار است. با اقامت در هتل قصر الضیافه قدس مشهد به باغ موزه نادری و بازار مرکزی مشهد دسترسی خواهید داشت.

هتل قصر الضیافه مشهد، هتل نزدیک حرم امام رضا

اگر بخواهیم نام یک هتل نزدیک حرم امام رضا (ع) ببریم که در واقع درون حرم قرار گرفته است، هتل قصر الضیافه مشهد است. هتل قصر الضیافه مشهد در داخل صحن راهنمایی واقع شده و میهمانان مقیم در این هتل با چند قدم پیاده روی به بارگاه ملکوتی امام هشتم می رسند. بیشتر اتاق های هتل قصر الضیافه مشهد چشم اندازی به گنبد طلایی و گلدسته های حرم دارند. مجموعه آبی، رستوران با کیفیت غذایی عالی و خدمات ویژه معلولین از امکانات مهم این هتل نزدیک حرم امام رضا هستند. موزه آستان قدس رضوی و بازار عباسقلی خان از جمله مکان های دیدنی نزدیک به هتل می باشند.

هتل اطلس مشهد، قیمت مناسب ترین هتل نزدیک حرم

اگر در بین هتل های مشهد در پی هتل قیمت مناسب هستید، هتل اطلس مشهد برترین پیشنهاد ما به شماست. فاصله هتل اطلس مشهد تا حرم حدود 2 دقیقه پیاده روی است و به ایستگاه BRT نیز دسترسی راحت دارد. ضمن اینکه اتاق های رویال هتل اطلس مشهد بازسازی شده و از نظر کیفیت عالی هستند. کیفیت غذایی رستوران هتل اطلس مطلوب بوده و خدمات دهی آن نظیر پارکینگ و آسانسور قابل قبول است. با اقامت در هتل اطلس مشهد، بازار رضا (بازار سوغات)، بازارهای هفده شهریور، موزه مردم شناسی مشهد و بازار سرشور در نزدیی شما خواهند بود.

هتل مدینه الرضا مشهد، انتخابی ایده آل برای جانبازان

هتل مدینه الرضا مشهد علاوه بر اینکه یک هتل نزدیک حرم امام رضا علیه السلام است، انتخابی عالی برای جانبازان محترم خواهد بود. چون در هتل مدینه الرضا مشهد اتاق هایی ویژه جانبازان و امکاناتی برای این عزیزان تدارک دیده شده است. مجموعه آبی، سالن بدنسازی، ترانسفر فروگاهی، رستوران گردان و آسانسور از امکانات اصلی هتل مدینه الرضا هستند. با اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد شما فاصله ای 2 دقیقه تا حرم خواهید داشت. بعلاوه باغ موزه نادری، بازار مرکزی و ایستگاه اتوبوس در نزدیکی این هتل مشهد قرار دارند.

هتل رز درویشی مشهد، رو به روی باب الجواد

اگر بخواهیم یک هتل نزدیک حرم امام رضا که دقیقا از آسانسور و پشت بام، صحن پیامبر اعظم (ره) را نشان دهد نام ببریم، هتل رز درویشی مشهد است. هتل رز درویشی مشهد آسانسور شیشه ای دارد که صحن وسرای امام هشتم قابل مشاهده است. بعلاوه روف گاردن هتل چشم اندازی پانوراما از حرم مطهر دارد که شاخصه مهم هتل رز درویشی مشهد می باشد. با اقامت در هتل رز درویشی مشهد بازار سرشور، بازار فرش فروش ها، موزه مردم شناسی مشهد و … در دسترس شما خواهد بود.

کلام آخر درباره رزرو برترین هتل نزدیک حرم امام رضا (ع)

در سرانجام این مطلب چند توصیه داریم که جهت رزرو هتل نزدیک حرم امام رضا علیه السلام به کار می آید. یک نکته اینکه به کیفیت غذایی و نظافت هتل دقت نمایید. نکته دیگر اینکه با توجه به بودجه و سلایق خود اقدام به رزرو هتل نمایید. بعلاوه در زمان رزرو هتل های مشهد به موقعیت مکانی، نوع دسترسی به جاذبه ها و خطوط اتوبوس دقت کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "هتل نزدیک حرم امام رضا، برترین پیشنهاد اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نزدیک حرم امام رضا، برترین پیشنهاد اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید